Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa lesbot/homot pitämään muutaman viikon tapailua vakavana seurustelusuhteena?

Vierailija
16.09.2012 |

Sivusta seuranneena lesbopiireissä lasketaan muutama tapailu/viestittely/satunnainen parin viikkon seksisuhde seurustelusuhteeksi.

En ole samaa heteropiireissä huomannut, että parin illan hoitoa tai chättäilykaveria exäksi kutsuttaisiin.

Valistakaa epätietoista, onko pari seksinväritteistä tapaamiskertaa suhde?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttamaan yhteen / kihlautumaan / järjestelemään avioliittoa muutaman viikon tapailun (seurustelun) jälkeen?

Vierailija
2/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu vai määrä, kumpaa tahtoo tavoitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan tiedä. Eikö lie aika tavanomaista heteroillakin, riippuen ihan ihmisistä enemmän kuin seks. suuntautumisesta?

Me taidettiin sopia seurustelevamme pari kk eka tapaamisen jälkeen. Nyt oltu yhdessä kohta 4v. ja toinen yhteinen lapsi tulossa. Ja puoliso siis samaa skp.

Vierailija
4/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin meneväni mieheni kanssa naimisiin jo ENNEN kuin aloimme seurustella. Ja ihan heteronainen olen.

Mitäs siihen sanot, ap?

Vierailija
5/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiselle miehelleen jo kuukauden kuluttua ensitapaamisen jälkeen ;) Häät tulivat nopeasti. Nyt lapsia on 5. Ehtikö siinä isommin seurustella...? Tuskin.

Vierailija
6/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en olekaan koskaan liikkunut ns. lesbopiireissä. Niihin ehkä hakeutuu ihmisiä, joille bilettäminen ja satunnaisemmat suhteet ovat tavallisempia?

Minä olen pitänyt seurusteluna sellaisia suhteita, joissa on ollut tarkoitus jakaa elämää ja pysyä toisen rinnalla.

Vierailija
7/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen "seurustellaan" vaan siinä että se "seurustelu" onkin sitten ohi yhtä nopeasti mitä alkoi.

Ja näitä "seurusteluja" mahtuu puoleen vuoteen lukuisia.

Vaikka mikäpä minä olen määrittelemään mikä on seurustelua ja mikä tapailua/seksiseuraa.

Vierailija
8/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en olekaan koskaan liikkunut ns. lesbopiireissä. Niihin ehkä hakeutuu ihmisiä, joille bilettäminen ja satunnaisemmat suhteet ovat tavallisempia?

harrasta satunnaisia suhteita. Eiköhän suurin osa Helsinginkin yön bilettäjistä ole heteroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi