Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täillä siipiä? Onkos lentomuurahainen vähän täitä

Vierailija
16.09.2012 |

muistuttava?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mielestäni muistuta tippaakana lentomuurahaista. On pienempi, ja ruskeampi (ainakin ne yksilöt jotka olen - ikävä kyllä - tavannut).

Vierailija
2/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kovasti todistella, että ovat lentomuurahaisia.. Olen vähän vainoharhainen, sen verran otti koville häätö vuosi sitten. Nämä kyllä kipittävät kylppärissä siellä katonrajassa ja musta tuntuu, että aina vaan silloin, kun minä menen kylppäriin. Ei kai ne mun päästä hyppäis katonrajaan???

Ja sopivasti alkoi päätäkin kutiamaan ;), on kyllä kutissut pitkin vuotta ja aikas monta kertaa olen iskenyt Linicinit ja Nydat päähäni. Nyt en jaksaisi ainakaan turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla oli täitä, joa ika isoja, ja mielestäni näytti siltä, kuin niillä olis ollut siivetkin. Mutta ei kai ne pitkin seiniä hypi sentään...

Vierailija
4/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylppäriä ja siellähän niitä pörrää :(. Kun valot napsaisin päälle, hetken päästä polttimossa (outoa, se kun tulee kuumaksi) oli useitakin, siellä katonrajassa. Näyttävät ehkä banaanikärpäsiltä(kin), mutta eipä siellä mitään ruokia säilytellä.. siellä on kyllä kaakelissa kolonen, ja räystäiden alla on linnunpesiä.

Alakerran wc:ssä taas ei öttiäisiä näy. Oliskohan ne jotain "lintukärpäsiä"? Raadoista tms. yöks..

ap

Vierailija
5/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla oli täitä, joa ika isoja, ja mielestäni näytti siltä, kuin niillä olis ollut siivetkin. Mutta ei kai ne pitkin seiniä hypi sentään...

Eikä ne ole myöskään missään katonrajassa.

Voi hyvää päivää......

Vierailija
6/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi asustaa viemärissä. Puhdista lavuaarin hajulukko, kaada viemäreihin kieuhvaa vettä, viemräivaahtoa tai muuta myrkkyä josko siitä tokenisivat

Vierailija
7/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(eläimillä eri täilajit). Eivät asustele kylppärin seinässä eivätkä etenkään lentele valaisimiin.

Vierailija
8/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me eletään teknologian aikaa ja mitä tekee av-mamma? no tulee tänne palstalle kyselemään täiden siivistä! Tässä sulle pieni vinkki ensi kertaan:

1. kirjoita navigointipalkkiin www.google.fi sen sijaan, että kirjottaisit www.vauva.fi

2. kirjoita googleen hakusanaksi haluamasi sana (esim. täi) ja paina enter

3. valitse sopiva linkki, josta uskot halutun tiedon löytyvän

4. lue ja opi!

Tällä kertaa autoin sinua, en tee sitä enää toisten, IKINÄ!

http://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4%C3%A4t%C3%A4i