Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen ehsottomasti paras kohde lapsiperheelle on Puuhamaa. Oletteko muut samaa mieltä?

Vierailija
11.06.2008 |

Me käydään joka kesä ja ollaan koko päivä, eväät mukana. Ja lapset 4 - 17 v tykkää edelleen kaikki.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli parasta on, että ei mene rahaa. Eli halvin=paras.

Vierailija
22/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun ei moottorit pyöritä lapsia.

Ihana paikka tehdä yhdessä. Meillä on aina tosi hyvät eväät ja meillä kanssa koko perhe viihtyy.

Mutta en mä sitä tiedä, onko se halpa vai kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, uusi yritys. Minusta nuo tuollaiset merkitysnimet on siedettäviä just sillä lailla että ne edes jotenkin erottuu. Eli Mies - Miesin on nimi, Mies - Miehen, voi e-lä-mä. Miksiköhän tuo on vielä käytettävissä tuo nimi. Ei kukaan saa antaa lapsiparalleen nimeksi Isä tai Äiti tai Nainen tai Pöytä. Takuulla nämä tyypit nimeäis lapsiparkansa Pöytä-Pirkoksi jos vaan saisivat.

Vierailija
24/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.- keinutuoli kirjahylly vitriini

Vierailija
25/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli parasta on, että ei mene rahaa. Eli halvin=paras.

Vierailija
26/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja ei varmaankaan tarkoittanut tuota, muutenhan se paras paikka olisi kotipiha tai lähimetsä. Ei edes pääsymaksuja.

Vierailija
27/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en itse asuisi Tampereella en ikinä kävisi siellä. Ja vaikka hinnat ovat jo nyt ihan pilvissä, ilmeisesti ensi vuonna nousevat vielä lisää. Silloin kannattaa kyllä jo ajella Puuhamaahan mieluummin. Kyllä kakaroilla aika kuluu kummassakin paikassa.

Vierailija
28/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänpääsy ei maksa mitään. Alle 120 cm on noin 15 euroa ja alle 140 cm noin 20 euroa kaikki laitteet.

Vierailija
29/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä säästi hiukan. Meillä vanhemmilla oli elämysavain-rannekkeet ja lapsilla ipana-avain-rannekkeet. Toisella lapsella oli halvempi ranneke, kun on vain 3-vuotias. Rannekkeilla pääsi ihan joka paikkaan (huvipuistolaitteet, eläinpuisto, Näsinneula, taidemuseo... jne...) Kyllähän siihen rahaa meni, mutta hauskaa oli!

t. 3

Vierailija
30/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison rahan. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa pompputrampoliinissa pomppiminen tai vesiliukumäessä laskeminen, enkä niitä teekään vaikka maksan niistä silti.

Liki kaikissa muissa paikoissa passiivisten vanhempien on mahdollisuus valita pelkkä sisäänpääsymaksu tai joissain pääsee ihan maksutta jos ei aio puuhailla mukana.

Lisäksi Puuhamaassa ei hinta-laatusuhde toimi. On todella kallis retkeily-puuhailupaikaksi! 5-henkisen perheen Puuhamaa-päivä maksaa 100 euroa, mikä on mielestäni todella ylihinnoiteltu! Mutta näköjään sama homma on muuallakin.

Vierailija
31/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison rahan. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa pompputrampoliinissa pomppiminen tai vesiliukumäessä laskeminen, enkä niitä teekään vaikka maksan niistä silti.

Liki kaikissa muissa paikoissa passiivisten vanhempien on mahdollisuus valita pelkkä sisäänpääsymaksu tai joissain pääsee ihan maksutta jos ei aio puuhailla mukana.

Lisäksi Puuhamaassa ei hinta-laatusuhde toimi. On todella kallis retkeily-puuhailupaikaksi! 5-henkisen perheen Puuhamaa-päivä maksaa 100 euroa, mikä on mielestäni todella ylihinnoiteltu! Mutta näköjään sama homma on muuallakin.

Itse ainakin rakastan touhuta lasteni kanssa! Ja siellähän on paljon muutakin kuin ne pomppulinnat ja trampoliinit, jos vaivautuu kävelemään vähän pidemmälle ;).

Vierailija
32/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa puuhata itse eikä härvelit pyöritä päätä sekaisin. Me aikuiset olemme nauttineet, kun olemme saaneet rauhassa lueskella ja makoilla lepotuoleissa sillä aikaa kun lapset on menneet omia menojaan. Sitten olemme grillanneet ja lopuksi parin tunnin uinnit päälle. Ehdottomasti kivaa myös aikuisille.

Vierailija
33/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ei käydä laitteissa joten maksetaan vain 8 euroa per pää ja tällä 8 egellä päästään joka paikkaan sisään (Elämyspuisto, näsinneula jne) kun ei mennä laitteisiin. 6v lapsi ottaa ipana-avaimen a 25 euroa, 3v pääsee ilmaiseksi sisään ja avainta hänelle ei vielä osteta. Tähän mennessä hintaa on 25+8+8= 41 euroa.

Puuhamaa olisi 4 x 19 euroa = 76 euroa jo pelkästään se että päästäisiin sisään!

Että kyllä Särkänniemi tulee meillä todellakin halvemmaksi. Ja juuri tuo että Särkiksessä ei tartte aikuisten maksaa siitä mitä ei käytä.

Vierailija
34/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää myös että eikö se teidän 3-vuotias halua laitteisiin, ihme touhua!

vaikka menisikin myös Eläinpuistoon) eläinpuistokin on vähän toista maata Särkänniemessä kuin Puuhamaan "eläinpuisto" jossa on pari kania häkissä yhdessä nurkkauksessa.

En todellakaan ole valmis maksamaan liki 100 euroa siitä että perheeni saa yhden päivän ajan hyppiä trampoliineissä ja plutata vesialtaassa. Uimahalliin tai kylpylään uimaan pääsee paljon halvemmallakin ja trampoliini löytyy omalta pihaltakin. Kiipeilytelineet on meillä ilmaisessa käytössä leikkipuistoissa.

Että on kyllä vähän toista maata Puuhamaan "elämykset" kuin Särkänniemen. Siitä huolimatta tulee Särkänniemi halvemmaksi. Että en kyllä ymmärrä yhtään Puuhamaan saamaa ihastusta.

Sori vaan, mielipidettä kysyttiin ja tässä mun sellainen.

Vierailija
35/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 120 cm ranneke maksaa kyllä 33 euroa. Aika kallista lystiä kun menee meidänkin perheeltä yli 200 euroa pelkkiin lippuihin.

Vierailija
36/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota mammaa jok aväittää että niiden perhe pääsee siellä 41 eurolla, paska puhetta sanon minä!

Tai no jos niin pihejä ovat että 3 vuotiasta ei päästetä mihinkään laitteisiin, lämmintä ruokaa ei osteta ja 6.- vuotias käy vain pelkissä härveleissä (kaikki muut paikathan maksaa) Lisäksi yhtään pelejä ei pelata jne..

Niin mutta pääasiahan oli että vanhemmat EI MAKSA lastenvahtimisesta..

Vierailija
37/37 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme viime kesänä Puuhamaassa ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Enpä ole missään niin epäsiistissä, likaisessa ja kulahtaneita laitteita käyvässä paikassa suomessa vieraillut, koko paikka OLISI täydellisen siivoamisen ja remontin tarpeessa! Roskakorit pursuivat roskia, wc ja lastenhoitotilat SAASTAISET, uima-altaat likaiset ja joka paikassa pörräsi hirveitä raatokärpäsiä.. ihmisiä oli satamäärin, ja kaikkiin kohteisiin jonot. Ylihintainen, likainen paikka YÄK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän