Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä iässä alkoi HAAVEILU oikeasta seksistä, eikä vain pussailusta

Vierailija
14.09.2012 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko ollut jotain 15, mutta silloinkin ajatus toisaalta jotenkin kuvotti. Edelleenkään en ole kovinkaan innokas, olen 40v.

Vierailija
42/49 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin haaveilla oikeasta seksistä vasta kun olin kokenut sen oikeastikin, eli 18-vuotiaana. Sekä ihastumiset, pussailut ja siitä haaveilu että itsetyydytys ovat eri asia. Minun on vaikea mieltää, miten voisi kuvitella seksiä, ellei ole kokenut sitä. Se on niin tunneaistin asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana kesälomalla aloin haaveilla yhdestä kaveristani, jota en nähnyt sinä kesänä aikoihin. Voi niitä aikoja. <3 Sen jälkeen olin oikeasti monta vuotta ihastunut siihen tyttöön.

Itsetyydytin toki jo tosi nuorena, mutta ei siihen liittynyt mitään seksifantasioita. En edes tiennyt, että se oli itsetyydytystä.

Vierailija
44/49 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunut ensirakkauden kanssa,mutta eka kerta oli kuitenkin 18v

Vierailija
45/49 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luullut olleeni jotenkin friikki/nymfomaani, kun olen aina haaveillut paljon...

Ihan ekat himot muistan 8-vuotiaana, ne tulivat leikkeihin myös. mutta sitten tuli ehkä se latenssikausi ja uudelleen siinä 11-12 vuotiaana.

Vierailija
46/49 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskari-ikäisenä ekaa kertaa haaveilin jollakin tasolla seksistä, mutta sitä varsinaisesti tajuamatta. Tai siis vasta myöhemmin tajusin, että se oli seksuaalista haaveilua. Ekat orgasmitkin sain silloin vaikka tajusin vasta muutamaa vuotta myöhemmin mitä minulle olikaan tapahtunut. Hullua :)

Yhdynnästä olen haaveillut varmaan ekaa kertaa 18-vuotiaana. Seksiä ilman yhdyntää (käsi- ja suu-) on tehnyt mieli noin 15-vuotiaasta. Ekaa kertaa olin yhdynnässä 16-vuotiaana, mutta silloin kiinnosti vielä enemmän kaikki muu oheistoiminta.

Vierailija
47/49 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka väittävät, että 12-vuotiaana, ovat jotain laasaslaisia atm-pedoja eli miehiä...

Se, että juuri sinua ei ole seksuaaliset haaveet koskettaneet nuorempana, ei tarkoita, etteikö muita olisi voinut. Haaveet ovat eri asia kuin oikeasti toivominen tai tekeminen. Ihmisiä on joka lähtöön. Ja vaikka näin nuorilla onkin haaveita, ei se muuta sitä faktaa, että ovat lapsia. Kuitenkaan ei pidä kieltää näiden haaveiden/tuntemusten olemassaoloa, seksuaalisuus kuuluu normaaliin kehitykseen, muttei suinkaan tarkoita, että haaveilija haluaisi oikeasti mitään.

Samoihin aikoihin n. 12v aika moni alkaa syventyä masturboinnin ihmeelliseen maailmaan. Niin tytöt kuin pojatkin. Eikä siinäkään ole mitään outoa tai väärää. Se on luonnollista!

-9-

(32v Nainen)

Vierailija
48/49 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka väittävät, että 12-vuotiaana, ovat jotain laasaslaisia atm-pedoja eli miehiä...

Se, että juuri sinua ei ole seksuaaliset haaveet koskettaneet nuorempana, ei tarkoita, etteikö muita olisi voinut. Haaveet ovat eri asia kuin oikeasti toivominen tai tekeminen. Ihmisiä on joka lähtöön. Ja vaikka näin nuorilla onkin haaveita, ei se muuta sitä faktaa, että ovat lapsia. Kuitenkaan ei pidä kieltää näiden haaveiden/tuntemusten olemassaoloa, seksuaalisuus kuuluu normaaliin kehitykseen, muttei suinkaan tarkoita, että haaveilija haluaisi oikeasti mitään.

Samoihin aikoihin n. 12v aika moni alkaa syventyä masturboinnin ihmeelliseen maailmaan. Niin tytöt kuin pojatkin. Eikä siinäkään ole mitään outoa tai väärää. Se on luonnollista!

-9-

(32v Nainen)

Vierailija
49/49 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kais siihen jotain haaveilua liittyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi