missä iässä alkoi HAAVEILU oikeasta seksistä, eikä vain pussailusta
Kommentit (49)
Mä muistan kiihottuneeni jo noin 5-6 vuotiaana siitä ajatuksesta, että näkisin toisten ihmisten harrastavan seksiä. Kerrottiin kaverini kanssa hiekkalaatikolla toisillemme tarinoita miten oltiin nähty ihmisiä harrastamassa seksiä. Kaverini myönsi juksanneensa, mutta minä väitin kivenkovaan, että tarinani oli totta.
Muutettiin uuteen paikkaan, kun olin 7-vuotias ja muistan tavanneeni uudella leikkipaikalla omanikäisen pojan, joka heitti jonkun seksuaalisen kommentin. Sen jälkeen menin uuteen kotiimme äidin ja isäpuolen sänkyyn ja pompin selälläni ja kuvittelin panevani tätä poikaa. Samanikäisenä alettiin uuden luokkakaverin kanssa leikkimään barbeilla seksuaalisia leikkejä, jossa tarina meni yleensä niin, että barbie on lähtenyt risteilylle ja harrastaa seksiä ilman kortsuja. Ei mitään hajua mistä inspiraation näihin leikkeihin tuli. Muistan, että leikit kiihotti tosi paljon.
Viideluokkalaisena, eli 11-vuotiaana aloin tyydyttää itseäni suihkulla ja sitä ennen viihdyin paljon nuoremman pikkuveljeni kanssa kylvyssä ja nautin suuresti jos hän vahingossa kosketteli paikkojani. Joo, aika outoa, mutta jos nyt rehellisiä ollaan.
Meillä puhuttiin kaveriporukassa seksistä tosi paljon varsinkin yläasteen alettua ja oli tosiaan "paineet" siitä, että kuka on eka. Puhuttiin paljon tyypeistä, jotka oli harrastaneet seksiä jo ala-asteella (ei meidän kaveriporukassa, mutta muiden koulujen tyyppejä.
Menetin neitsyyteni 14-vuotissyntymäpäivänä risteilyllä hyttimme vessassa (sain kavereideni kanssa oman hytin) umpikännissä. En kuitenkaan kertonut asiasta kenellekään, koska se hävetti minua. En tosin ole koskaan katunut asiaa ja tämän tapauksen jälkeen harrastin seuraavan kerran seksiä "vasta" 16-vuotiaana ollessani vaihdossa ulkomailla.
tuntemiani ihmisiä vaan rocktähtiä. Unissani niiden kanssa seksiä harrastin, omanikäiset pojat tuntuivat pelkästään typeriltä ja kuvottavilta.
Olisko ollut siinä 12vuotiaana, eka kerta tuli kuitenki vasta 16v
15-16 -vuotiaana haaveilin, 17-v lähti neitsyys. Aika kiltti tyttö olin siihen asti ollut.
30 ja 40 ikävuoden välissä. Satunnaisesti.
Itsetyydytys alkoi joskus n. 9-10-vuotiaana, mutta en kyllä ymmärtänyt siinä mitään seksuaalista. Lämmin vesi alapäässä vaan tuntui niin jännältä ja jännän jälkeen hyvältä. Vanhemmat onnistui harvinaisen hyvin kasvattamaan mut pullossa, ja opin että jotain seksiä on olemassa ehkä 12-vuotiaana. Silloinkin ostivat mulle kirjan, ettei tarvitse vastata vaikeisiin kysymyksiin.
14 vuoden maissa aloin haaveilla sidottuna tai muuten liikuntakyvyttömänä olemisesta, saatoin sitoa itseni puseron hihoilla ranteista ja nilkoista sängynpäätyihin, eikä vieläkään mitään seksihaaveita! Tuntui vain jännältä, enkä osannut yhdistää että tämä "jännä" tunne minkä siitä sai oli nimeltään kiihottumista josta kirjoissa puhutaan. Mullakin siis oma fetissi ollut kuvioissa jo ennen seksiä, kuten edellisellä. Haaveilin tuolloin vasta pussailusta ja koskettelusta.
Neitsyys meni heti kun 16 vuotta oli mennyt rikki, ja koska nautin seksistä heti alusta lähtien niin siitä alkoi myös seksihaaveet.
Koin ensisuudelman 15-veenä ja neitsyys meni saman ihmisen kanssa pari kk tuon jälkeen, eli jossain siinä välissä?
Joskus 12-vuotiaana aloin tajuta jotain seksistä ja haaveilla siitä, sekä ymmärtää itsensä hyväilyn ja seksuaalisten halujen yhteyden. Neitsyys meni 15-vuotiaana.
Tässä nyt pitäisi erottaa haavekuvat ja ajatukset siitä kun oikeasti on kiinnostunut harrastamaan seksiä.
Kyllä lapsikin kiihottuu seksuaalisesti, mutta ei ole valmis seksiiin eikä sitä halua. Pedothan juuri vetoaa tähän kykyyn kiihottua vaikka se on lapsen kehitystä ei merkki siitä, että voi harrastaa oikeasti seksiä.
Itse käsitin kysymyksen niin, että koska olisi ollut valmis oikeasti seksiin eikä mielikuva tasolla vain.
Varmaan myös jotain 12-13? En muista tarkkaan.
Neitsyys meni 17-vuotiaana, 15 vuotiaana (ja ennen sitä) muistan että olisin jo kovasti halunnut mutta kun tuli tilanne eteen, tuntuikin jotenkin väärältä ja jätin väliin. Oikean kumppanin kanssa tuokin ikä olis voinut olla sopiva. 17-vuotiaana (melkein 18) ei sitten kumppanillakaan ollut niin väliä mutta olen silti tyytyväinen siihen miten asiat meni.
12-vuotiaasta asti olen haaveillut ja nyt 31-vuotiaana haaveilen edelleen. Lassukan kova kohtalo. :(
Mä muistan kiihottuneeni jo noin 5-6 vuotiaana siitä ajatuksesta, että näkisin toisten ihmisten harrastavan seksiä. Kerrottiin kaverini kanssa hiekkalaatikolla toisillemme tarinoita miten oltiin nähty ihmisiä harrastamassa seksiä. Kaverini myönsi juksanneensa, mutta minä väitin kivenkovaan, että tarinani oli totta.
Muutettiin uuteen paikkaan, kun olin 7-vuotias ja muistan tavanneeni uudella leikkipaikalla omanikäisen pojan, joka heitti jonkun seksuaalisen kommentin. Sen jälkeen menin uuteen kotiimme äidin ja isäpuolen sänkyyn ja pompin selälläni ja kuvittelin panevani tätä poikaa. Samanikäisenä alettiin uuden luokkakaverin kanssa leikkimään barbeilla seksuaalisia leikkejä, jossa tarina meni yleensä niin, että barbie on lähtenyt risteilylle ja harrastaa seksiä ilman kortsuja. Ei mitään hajua mistä inspiraation näihin leikkeihin tuli. Muistan, että leikit kiihotti tosi paljon.
Viideluokkalaisena, eli 11-vuotiaana aloin tyydyttää itseäni suihkulla ja sitä ennen viihdyin paljon nuoremman pikkuveljeni kanssa kylvyssä ja nautin suuresti jos hän vahingossa kosketteli paikkojani. Joo, aika outoa, mutta jos nyt rehellisiä ollaan.
Meillä puhuttiin kaveriporukassa seksistä tosi paljon varsinkin yläasteen alettua ja oli tosiaan "paineet" siitä, että kuka on eka. Puhuttiin paljon tyypeistä, jotka oli harrastaneet seksiä jo ala-asteella (ei meidän kaveriporukassa, mutta muiden koulujen tyyppejä.
Menetin neitsyyteni 14-vuotissyntymäpäivänä risteilyllä hyttimme vessassa (sain kavereideni kanssa oman hytin) umpikännissä. En kuitenkaan kertonut asiasta kenellekään, koska se hävetti minua. En tosin ole koskaan katunut asiaa ja tämän tapauksen jälkeen harrastin seuraavan kerran seksiä "vasta" 16-vuotiaana ollessani vaihdossa ulkomailla.