Syön työpäivän aikana 8,50e lounaan joka päivä, olis helppo säästökohde jos olis tarvetta säästää
mutta se lounas on sosiaalinen tapahtuma, siksi käydään ulkona syömässä.
Missä sinä söt lounaasi?
Kommentit (23)
täytettyjä paprikoita. Työskentelen koulussa ja meillä opettajilla on mahdollisuus ruokailla opettajien ruokalassa (lounaan hinta lienee jotain 3-4e) tai taukotilassa (omat eväät). Söisin mielelläni laadukkaamman ja kalliimmankin lounaan, jos siihen olisi mahdollisuus.
Hinta 5,40 koska työnantaja tukee lounasta. ILman tukea meilläkin tuo 8,50.
Tuolla meidän ruokalassa (Amica) ruoka on hiton pahaa, mutta käyn silti, koska se sosiaalinen kanssakäyminen ruokatunnilla on ihan työasioidenkin takia tosi tärkeää. Aika ulkopuolelle jäisi jos menisi yksin eväitä puputtamaan kun kaikki muut menee joukolla ruokalaan.
ei ole työkavereita. Lounaan syön sitten vapaa-ajalla milloin missäkin seurassa.
syödä lounaan töissä..? Siis 8,50x20=170€. Mä kyllä keksin paljon kivempaa käyttöö tolle rahalle kuin ruuan mättäminen naamaan, vaikken mikään köyhä ookaan.. :D
mutta ihan yhtä hyvin ne käy maksuksi meidän lähikauppaan
vaihtelevasti työkavereiden kanssa lounasravintolassa tai joskus eväitä. Työpaikkaruokailu maksaa n 5 eur. Ihan kohtuu hinta kunnon ruuasta.
Olen osa-aikaopiskelija, joten saan ruuat kortilla opiskelijahintaan.
Siis niin että voi ostaa muutakin kun valmisruokaa tiskiltä?
Mihin kauppoihin ne lounassetelit käy? Siis niin että voi ostaa muutakin kun valmisruokaa tiskiltä?
Meidän lähi-K-kauppaan käy. Siellä myydään valmiita ruoka-annoksia myös, mutta ihan saman vaikka pelkkiä pesuaineita ostaa, niin lounarit käy.
meillä ei ole mitään työpaikkaruokalaa (onneksi) vaan mennään keskustaan milloin kiinalaiseen, toisinaan salaattipaikkaan tai johonkin muuhun lounasravintolaan. Lähistöllä 7-8 vaihtoehtoa. Hesburger, subway ja pizzapaikat lisäksi, jos joskus semmoista haluaa.
Monesti tapaan kavereita lounaalla, kun ei muuten ehdi tavata.
Koska siellä ruoka on edullista ja seuraa löytyy. Mutta nyt työpaikka ja se lounaspaikkakin on homeessa, joten käyn ulkona haukkaamassa raitista ilmaa ja syön muissa ravintoloissa. Tulee kalliimmaksi eikä seuraakaan ole. Harmi.
En kyllä ikinä tule käymään 5pv viikossa lounaalla 7-9€/pv -hintaan. Kauheaa tuhlaamista.
meillä ei ole työpaikkaruokalaa samassa rakennuksessa, joten eväillä mennään aika usein. välillä käydään porukalla kunnantalolla syömässä. pieni kylä on tämä, joten lounasravintoloita ei juuri ole tarjolla.
syödä lounaan töissä..? Siis 8,50x20=170€. Mä kyllä keksin paljon kivempaa käyttöö tolle rahalle kuin ruuan mättäminen naamaan, vaikken mikään köyhä ookaan.. :D
illalla riittää sitten joku voileipä ja hedelmä
ja ottaisitte kaikki eväät esim 2-3 päivänä viikossa.
11x20x8,50€=1870€
Aikamoinen summa tuosta tulee vuodessa.
ja ottaisitte kaikki eväät esim 2-3 päivänä viikossa.
11x20x8,50€=1870€
Aikamoinen summa tuosta tulee vuodessa.
Muuten monelta menee työpaikka, esim. minulta ja tiimiltäni. Tarjoamme lounaan lisäksi myös loistavaa palvelua jota ihmiset arvostaa.
Meillä se maksaa 6.20 ja sillä hinnalla ei evääksi saa kaupasta samoja ruuan raaka-aineita, salaatin, leivät ja jälkkärin. Jos en syö päivällä noin hyvin, niin sitten alan napostella. Jo kahvitauolla ostan lähikiskalta suklaapatukan ja mättöpussin, kaupasta otan mukaani shipsejä ja muuta epäterveellistä, kun menen sinne työpäivän jälkeen nälkäisenä. Ja niille tulee hintaa.
Painokin on laskenut, kun olen käynyt lounaalla syömässä lautasen täynnänsä salaatteja ja varsinkin kalaruokia.
Mutta eihän aikuinen tarvi kuin yhden lämpimän aterian päivässä illalla riittää sitten joku voileipä ja hedelmä
mutta kun perheelle täytyy kumminkin laittaa se kunnon ruoka kotona niin ei siinä paljoa säästä.
Itse oikeasti mieluummin jättäisin työlounaan syömättä mutta syön silti koska se on niin tärkeä sosiaalinen tapahtuma työpaikallani, jossa jaetaan myös tietoa tärkeistä työasioista.
Kerran kaks viikossa käyn sitten miehen kanssa syömässä lounaan läheisessä ruokalassa, meillä sama työpaikka.
1prk rahkaa ja 1prk ananasmurskaa. Halpaa ja hyvää :)
Mun työkaverit ei ole sellaisia, joiden kanssa haluaisin olla sosiaalinen...
Edellisessä työpaikassa söin saman kahvihuoneessa työkavereiden kanssa, muutkin harrasti eväitä.