Kestääkö teillä tosiaan itse yhdyntä useita minuutteja?
Luin iltasanomien "kysy seksistä" palstalta kysymyksen liian nopeasta laukeamisesta ja siinä sanottiin, että jos yhdyntä kestää toistuvasti alle 2minuuttia, on kyse hoitoa vaativasta ongelmasta.
Meillä on myös ollut nopean laukeamisen ongelmaa, mutta olen ajatellut, että jos yhdynnässä ehtii laskemaan alle kymmeneen, niin silloin mies tuli nopeasti. Minuutti on varmaan maksimi, mitä itse yhdyntä on ikinä kestänyt. Esileikkiä meillä on tietenkin pitkästi, puolin toisin.
Tästä asiasta ei meillä ole ikinä puhuttu. Niissä kymmenen sekunnin sessioissa on mies saattanut todeta, että olipa nopea suoritus, vähän anteeksipyytävällä sävyllä. Itse oon niin herkkä kaikkiin seksiin liittyvissä asioissa, että kokisin todella kurjana, jos mieheni mielestä olisin epäkelpo jollain seksin saralla enkä siksi halua ottaa puheeksi asiaa, jonka uskon loukkaavan mieheni itsetuntoa seksiasioissa.
Oikesti halusin kuulla mielipiteitä, olemmeko tosiaan asian kanssa niin selkeästi hoitoa vaativan ongelman puolella, vai onko tää edes vähän normaalia.
Kommentit (211)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2012 klo 16:55"]
Rakastan panemista. Onneksi meidän sessiot kestää tosi pitkään välillä. Pannaan eri asennoista ja mies kestää pitkään. En malttais lopettaa.
[/quote]
Joo ihmettelin että minuutteja, ku tuntejahan ne kestää...
Häh, mä olen harrastanut tollasta minuutin tai alle seksiä ainoastaan teininä kokemattomien teinipoikien kanssa, joilla oli kyseessä eka tai ekat seksikerrat. Eikä se silloin tietenkään haitannut, vaan oli ihan ymmärrettävää. Mutta näin aikuisena noin epätyydyttävään seksielämään ei kyllä voisi tyytyä.
Ihmetyttää myös nämä naisten vastaukset, että eihän sitä paria minuuttia kauempaa jaksaisikaan. Eikö se yhdyntä tunnu teistä hyvältä? Mun mielestä se tuntuu niin hyvältä, että toivon usein, että vois vaan ikuisesti olla siinä nautintotilassa - enkä siis puhu orgasmista nyt, vaan siitä panemisesta sitä ennen. Saan myös paljon älyttömän hyviä orgasmeja yhdynnässä, mutta kyllä mulle on äärettömän tärkeää myös voida vaan nauttia siitä itse naimisesta ja miten hyvältä se tuntuu, enkä pyri aina tulemaan mahdollisimman nopeasti, vaan pidättelen myös vähän kasvattaakseni ja pitkittääkseni nautintoa - samaa mitä mieskin tekee.
Ja mun mies siis saa lauettua myös minuutissa parissa, jos haluaa, ja on meillä näitä pikapanojakin. Välillä pyydän miestä naimaan niin, että keskittyy vaan tulemaan itse niin nopeasti kuin pystyy, että ehtiikö ennen mua. Jotenkin miehen tapa naida sillälailla kiihottaa niin paljon, että mä usein ehdin kuitenkin tulla ennen sitä. Vaikka siis normaalimmassa, pidemmässä naimisessa tulen yleensä eka kerran vasta joskus 5-10 minuutin jälkeen, ja sen jälkeen sit orgasmeja tulee tiheämmin. Mut siis vaikka mies voiskin laueta noin nopeasti, niin ei se yleensä itse halua, koska sekin nauttii siitä naimisesta, ja haluaa sen nautinnon kestävän pitkään, ja haluaa naida monessa asennossa ja että on välissä suuseksiä ja käsillä hyväilyä ja taas eri asento ja lopuksi ehkä anaaliseksiä vielä.
Kyllä kokisin ongelmaksi jos noin nopeasti tulee. Mut en kyllä tykkää kovin pitkästä jyystöstäkään. Meillä norm. yhdyntä kestää ehkä 10-15 min. Jos mies on vähän hiprakassa, kestää kauemmin (silloin en aina tahdo jaksaa...) :)
Tällä viestillä ilmeisesti tarkoitetaan, että tiukan ja hyvännäköisen naisen kanssa miehellä ei kestä kauaa! :)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:45"]
Miehenä voisin sanoa, että aktin kesto vaihtelee aika paljon. Joskus oon lauennut alle 10 sekunnissa (mikä on tietysti äärimmäisen noloa), joskus voi paneskella vaikka puoli tuntia eikä tule millään. Riippuu monesta asiasta. Esim mahdollisesta humalatilasta, milloin on saanu viimeksi, esileikeistä, asennoista, naisen tiukkuudesta, kosteudesta ja ulkonäöstä.
[/quote]
Väestöliiton nettisivuilla sanotaan näin
Joissain tutkimuksissa on kysytty ihmisten yhdynnän kestoa ja keskimäärin suomalaisilla miehillä yhdyntä kestää 2-3 minuuttia, eli sen kesto ei yleisesti ottaen ole kovin pitkä vaihe seksissä. Yhdynnän kesto miehellä lasketaan alkavaksi siitä hetkestä, kun penis työntyy emättimeen tai peräaukkoon ja loppuvan siihen, kun laukeaminen ja siemensyöksy tulee.
Tuntien jyystöt on siis tooodella poikkeuksia, vaikka tästä keskustelusta saa ihan toisen kuvan.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:12"]
Joissain tutkimuksissa on kysytty ihmisten yhdynnän kestoa ja keskimäärin suomalaisilla miehillä yhdyntä kestää 2-3 minuuttia, eli sen kesto ei yleisesti ottaen ole kovin pitkä vaihe seksissä. Yhdynnän kesto miehellä lasketaan alkavaksi siitä hetkestä, kun penis työntyy emättimeen tai peräaukkoon ja loppuvan siihen, kun laukeaminen ja siemensyöksy tulee.
Tuntien jyystöt on siis tooodella poikkeuksia, vaikka tästä keskustelusta saa ihan toisen kuvan.
[/quote]
Miten tää voi oikeasti olla totta? Miks mä en oo ikinä tavannut yhtään miestä, joka olisi itsekään tyytyväinen sellaiseen seksielämään, missä yhdynnän kesto olisi pari minuuttia? Kyllä kaikki, jotka oon tavannut, haluaa nauttia seksistä pidempään. Toki välillä on muutaman minuutin pikapanoja, kivoja nekin on, mutta kyllä kaikki miehet joiden kanssa oon ollut on myös kaivanneet välillä tunnin - parin sessioita ihan niinkuin minäkin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:05"]
Tällä viestillä ilmeisesti tarkoitetaan, että tiukan ja hyvännäköisen naisen kanssa miehellä ei kestä kauaa! :)
Miehenä voisin sanoa, että aktin kesto vaihtelee aika paljon. Joskus oon lauennut alle 10 sekunnissa (mikä on tietysti äärimmäisen noloa), joskus voi paneskella vaikka puoli tuntia eikä tule millään. Riippuu monesta asiasta. Esim mahdollisesta humalatilasta, milloin on saanu viimeksi, esileikeistä, asennoista, naisen tiukkuudesta, kosteudesta ja ulkonäöstä.
[/quote]
[/quote]
Mutta eikö luulis, että tiukan ja hyvännäköisen ja haluttavan naisen kanssa mieskin haluaisi pitkittää nautintoaan ja katsella naista eri kulmista ja naida eri asennoissa ja nuolla ja saada suuseksiä jne.
Vai onko niin, että te kauniit joudutte tyytymään niihin minuutin panoihin, ja me vähemmän viehättävät saadaan niitä monen tunnin sessioita kymmenien orgasmien kanssa? ;)
Vai oisko niin, että asia ei oo ihan niin yksioikoinen kuitenkaan?
Kauniin ja tiukan kanssa haluaisi jatkaa pitkään, mutta ei vaan aina pysty.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:05"]
[/quote]
[/quote]
Mutta eikö luulis, että tiukan ja hyvännäköisen ja haluttavan naisen kanssa mieskin haluaisi pitkittää nautintoaan ja katsella naista eri kulmista ja naida eri asennoissa ja nuolla ja saada suuseksiä jne.
Vai onko niin, että te kauniit joudutte tyytymään niihin minuutin panoihin, ja me vähemmän viehättävät saadaan niitä monen tunnin sessioita kymmenien orgasmien kanssa? ;)
Vai oisko niin, että asia ei oo ihan niin yksioikoinen kuitenkaan?
[/quote]
meillä seksi kerta kaikkineen kestää n.30min. mies antaa aina suuseksiä koska en juurikaan kiihotu muuten, orgasmin saan VAIN itse auttamalla ja vain takaapäin/ratsastamalla. tosi ärsyttävää välillä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2012 klo 23:04"]
että joillakin miehillä tosiaan kestää noin kauan laukeaminen?!
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta ja yhä edelleen mies laukeaa kyllä ihan parissa tai muutamassa minuutissa. Välillä yrittää pidätellä ja silloin vaihdetaan asentoa, niin tilanne keskeytyy hetkeksi ja pitkittyy, mutta olisi ihan kamalaa, jos jotain 30 min höyläisi! Kyllähän siinä tuntisi jo itsensäkin tosi epäseksikkääksi.
Tietty eri asia, jos mies olisi jo vanhempi ja erektio-ongelmia ja muita, mutta siis nuorehkolla seksuaalisesti terveellä miehellä. Suihinottaessakin tulee kyllä hyvin nopeasti, muutamissa minuuteissa.
Itse harvemmin edes tulen tavallisessa yhdynnässä, joten yleensä olen itse jo saanut siinä vaiheessa, kun menemme itse yhdyntään, joten nopeudella ei minulle ole niin paljoa väliä.
[/quote]
Jotkut miehet ihan tarkoituksella harjoittelevat pidättämistä, pääsevät ihan lähelle laukeamista ja "vetävät" takaisin. Kyse ei siis ole iästä eikä siitä että vaimo olisi epäviehättävä:) Mun miehelle on tärkeää että mä saan nautiskella pitkään ja laueta kerran ennen häntä koska hän ei halua kuin kerran. Toinen kerta kestää mulla hieman kauemmin ja lopulta lauetaan yhtäaikaa. Asentoa vaihdetaan vähintään kerran. Muu olisi mun mielestä hätiköintiä ja pelkkä pano! Rakastelussa on kyse nautinnon maksimoinnista.
Mutta ymmärrän hyvin tilanteesi, jos minäkin laukeaisin jo esileikissä en kyllä olisi kovin kiinnostunut itse yhdynnästä enää!
Koko hommaan menee meillä n. 15-30 minuuttia, siihen kuuluu huolellinen esileikki. Ikinä ei oo tullu kellosta katsottua, mutta kuvittelisin, että yhdynnän osuus on meillä n. 5-10 minuuttia. Mun limakalvot ja hermot ei ikinä kestäisi mitään tunnin yhdyntöjä. Tulisin hulluksi jos mies ei järkevässä ajassa laukeaisi ja kokisin, että mussa on jotain vikaa, kun mies ei saa. Ymmärrän kyllä sitäkin, jos 10 sekunnin sessiot ottaa päähän. Oishan se kiva varmasti ehtiä muutakin kuin jalat levittää kun homma on jo ohi.
Meillä kestää 10-40 sekunttia. En usko että kenelläkään kestää paljoa pidempään. Puhetta vain
Mahtava keskustelu! Ehkä tämä ketju on eniten auttanut ajattelemaan, että kaikkea ei voi elämässä saada. Olemme miehen kanssa rakastuneita, onnellisia ja seksin jälkeen tyydytettyjä. Tämän miehen kanssa ei tunnin yhdyntäsessioita tule, enkä aio aidan taakse kuikuilla vihreämpää ruohoa. Kaikista annetuista ratkaisuehdotuksista käyttökelpoisin on ollut useamman päivittäisen yhdynnän taktiikka, se on selvästi pidentänyt toisen yhdynnän kestoa.
Ap kahden vuoden takaa
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:41"]
Meillä kestää 10-40 sekunttia. En usko että kenelläkään kestää paljoa pidempään. Puhetta vain
[/quote]
Otan osaa
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:41"]
[/quote]
Otan osaa
[/quote]
Munkaan mies ei kestä kuin vajaan minuutin. Ei siinä ehdi mitään
Mulla kestää saada orgasmi yhdynnässä. Mies yleensä odottaa että saan ensin ja vasta sitten laukeaa. Kai Se on n. 10 min.? En tiedä kun aikaa en oo koskaan ottanut.
17 vuotta yhdessä ja edelleen vilkasta vällyjen välissä. Toki pikapanotkin luontuu. Esim. Tänään kolme kertaa. 2 kertaa vessassa nopeesti ja kerran sängyssä kun kuopus nukkui ja muut kersat ulkona.
Meillä kestää 10-20min yhdyntä yleensä,joskus jopa 30min. Yleensä kuitenkin siinä 15 paikkeilla se yhdyntä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:12"]
[/quote]
Tuntien jyystöjä ei ole ilman lääke apua. Kaksikin tuntia on pirun pitkä aika ja taatusti muna ei ole pystyssä tuota aikaa, puhumattakaan että siitä nauttisi ja fyysisestikin tuo on useimmille jo aika mahdotonta.
En jaksanut minäkään lukea ihan kaikkia viestejä, mutta eiköhän kukin tyylillään. Parikymppisenä me rakastelimme mieheni kanssa noin vartin kerrallaan ja olimme tyytyväisiä. Alle nelikymppisenä kohtasin sitten elämäni miehen, joka rakasteli minun kanssani tunnin ja kolme varttia kerrallaan ennen laukeamistaan. Siinä vaiheessa olin itse lauennut noin parikymmentä kertaa. (Enemmänkin olisin voinut vielä haluta.) Tämän vuoksi olen hieman ihmetellyt näitä naisihmisiä, jotka lopettavat seksin lauettuaan ensimmäisen kerran, ja puhuvat 'jyystämisestä' siitähän se vasta ilo alkaa. Syöpä vei kultaseni jo monta vuotta sitten, mutta onpahan, mitä kiikkustuolissa muistella.