Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oinas nainen on kyllä maailman huonoin valinta aviopuolisoksi.

Vierailija
14.09.2012 |

Kilpailunhaluinen hullu.Arvostaa ulkonäköä silloin kun muut asiat menee päin vittua.Milloin Paula laittaa lautarintojen silikoonit?Olisi korkea aika.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, olen itse oinas ja yleensä taivun helposti, olen hyvin laiska ja urheilen. Olen todella luotettava. En ole TODELLAKAAN flirttaileva. En pidä liian "avoimia vaatteita". Mä tunnen itseni ihan Kalaksi mut oon oinas joten en edes usko horoskooppeihin. :D

Vierailija
2/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että näitä pässejä on niin paljon. Juhannusnussimiset realisoituvat silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Oma sisko oinas ja voisin vaikka pistää pääni pantiksi että hän on maailman paras vaimo.
-härkänainen

Vierailija
4/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Yritin miestäkin aikanaan varoitella, mutta ei uskonut sitten millään. Kait jotkut miehet sitten haluaa tasavertaisen kumppanin. T. Oinasnainen 39

Vierailija
5/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa, joka kuvittelee, että horoskoopeilla on mitään virkaa on huono valinta aviopuolisoksi.

Vierailija
6/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasnaiset on just sopivia pomottajia ja touhuajia nössöille ja laiskoille miehille.

Vierailija
7/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas joo, kunnianhimoinen tiettyyn rajaan saakka, leijonaemo, pikkumyy, haluaa viimeisen sanan, aikaansaava duracell, herkästi innostuva ja intohimoinen. Haastetta miehelle! Nämä kuultu siipan suusta 29v aikana:)

Vierailija
8/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:30"]Tehokas joo, kunnianhimoinen tiettyyn rajaan saakka, leijonaemo, pikkumyy, haluaa viimeisen sanan, aikaansaava duracell, herkästi innostuva ja intohimoinen. Haastetta miehelle! Nämä kuultu siipan suusta 29v aikana:)
[/quote]

Eikun 20v vasta! Kaksosmies. Neitsytkin olisi kelvannut aikoinaan...

Vierailija
9/45 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vaimoksi, mutta hyvä pano.

Vierailija
10/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hivenen oikeassa mutta se meni vikaan että oinasnainen keskittyy ulkonäköön. Höpöhöpö. Oinasnainen keskittyy kisaamaan KAIKESTA.

Itse olen älykäs (mensa), koulutettu (akateeminen), uranainen (johtotehtävissä), hyvätuloinen, ja treenaan ja urheilen kovasti, tietenkin sen monilapsisen perheen pyörittämisen ohessa. Ja tiedän että raivostutan muita suunnattomasti "liiallisella" aikaansaamisellani.

Mutta sepä ei tule ilmaiseksi vaan siihen on ponnisteltava se 24 tuntia vuorokaudessa. Olen vielä tosi kurjista oloista lähtöisin joten kaikki on omalla työllä ja tuskalla saavutettu ja tienattu.

Seuraavat tavoitteet jo asetettu. Oinas ei lepää KOSKAAN, vaan tavoittelee aina parempia, suurempia, ja kaukaisempia saavutuksia.

ps. oinasnainen on monelle miehelle hyvä puoliso, oma puolisoni on oikein tyytyväinen hyväpalkkaiseen, tehokkaaseen ja asioita vastuuntuntoisesti hoitavaan vaimoonsa.

Vierailija
11/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ja ilma---oinas pitää puolensa ja vesimies joustaa...

t. oinas-nainen naimissa vesimiehen kanssa kohta 25 vuotta

Vierailija
12/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsytmies ja oinasnainen. Ihmeellistä miten on jaksettu toisiamme 15 vuotta.

Vierailija
13/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vesimiehen oinas-vaimo

ps toisaalta äitini on neitsyt ja luovin hänen kanssaan joten kuten- anna neitsyen voittaa omalla tavallaan...

Vierailija
14/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hivenen oikeassa mutta se meni vikaan että oinasnainen keskittyy ulkonäköön. Höpöhöpö. Oinasnainen keskittyy kisaamaan KAIKESTA.

Itse olen älykäs (mensa), koulutettu (akateeminen), uranainen (johtotehtävissä), hyvätuloinen, ja treenaan ja urheilen kovasti, tietenkin sen monilapsisen perheen pyörittämisen ohessa. Ja tiedän että raivostutan muita suunnattomasti "liiallisella" aikaansaamisellani.

Mutta sepä ei tule ilmaiseksi vaan siihen on ponnisteltava se 24 tuntia vuorokaudessa. Olen vielä tosi kurjista oloista lähtöisin joten kaikki on omalla työllä ja tuskalla saavutettu ja tienattu.

Seuraavat tavoitteet jo asetettu. Oinas ei lepää KOSKAAN, vaan tavoittelee aina parempia, suurempia, ja kaukaisempia saavutuksia.

ps. oinasnainen on monelle miehelle hyvä puoliso, oma puolisoni on oikein tyytyväinen hyväpalkkaiseen, tehokkaaseen ja asioita vastuuntuntoisesti hoitavaan vaimoonsa.

eivät ole älykkäitä.

Vierailija
15/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ja ilma---oinas pitää puolensa ja vesimies joustaa... t. oinas-nainen naimissa vesimiehen kanssa kohta 25 vuotta

'vapautta kaikille' vesimies ahdistuu jatkuvasta joustamisesta.

Joustaa tietysti aikansa, ja oinas saa olla iloinen toimivasta parisuhteesta.

Sinun miehesi on joustanut niin pitkään, että on joko masentunut, tai sitten päästää kaikki juttusi sujuvasti toisesta korvasta pihalle ;)

Vierailija
16/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, empaattinen oinasnainen, puolisona useimmiten ärsyttävä ja "aina oikeassa" oleva leijona ;)

Vierailija
17/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällaiselle neitsyt-vaimolle :-)

Vierailija
18/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ja vesi yhdessä, no viisi vuotta viha-rakkaussuhdetta :)

Vierailija
19/45 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut Oinasnaiseen ja ei kyllä saa selvää mitä pitäis tehdä.Kun ei saa käskyttää eikä olla liian kilttikään niin mitä tässä nyt sitten tekee?Jotain siltä väliltä.itse olen Vaaka.

Vierailija
20/45 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä parempi että pysyy erossa oinasnaisista ja miehistäkin.On niin itsekkäitä ei mitään rajaa:eivät ole koskaan väärässä,kaikki ehdotukset pitää tulla häneltä jos rupeet ehdotteleen jotain tulee kahen päivän mykkäkoulu kun tuntee varmaan että yrität alistaa häntä,Valehtelevat vähän väliä mut kyllä jäävät aina kiinni kun ovat niin hölmöjä itsekkyydesssään,eivät ole kiinnostuneita muiden asioista oma napa on tärkein,Kyllästyvät helposti ja siksi suhteet on usein lyhytaikaisia ja loppujen lopuksi oinaat ajattelee aina ensin itseään muut on sitä varten olemassa että heitä voi käyttää hyväksi omiin tarkoituksiinsa ja sitten viskata ulos elämästä kun ei heitä enää tarvitse tai rupeavat arvosteleen heitä.Parempi kun jättää väliin oinaat kokonaan ja siirtyy vähän inhimillisiin horoskooppimerkkeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi