Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5.10.2012 laihduttajat num.2

Vierailija
14.09.2012 |

Täällä aamupaino 72,6 eli -100grammaa eilisestä.

viikossa siis tavoite 6kilosta pudonnut 1,4kiloa:)

eli 5.10 mennessä viellä jäljellä 4,6kiloa ::)

mites muilla?

voisko joku ne uudet mitat siihen taulukkoon laittaa?

-bellys

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon alkuviikon junnauksen johtuvan useammasta juoksulenkistä. Niin kuin joku sanoi, että heti nesteet on seuraavana aamuna kehossa. Syönyt olen ihan ok, pari jälkkärijätskiä viikon aikana on mennyt, mutta on todella vähän mun normiherkutteluun.

Laitan painoa tulemaan heti kun on jotain infottavaa. Päivitettyyn versioon voi laittaa vaikka 63,5kg missä paino alkuviikosta oli eli hurjat-100g. Tosin silti iloitsen, kun se viime la 65,1kg järkytti mut täysin :o

Aura

Vierailija
22/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se, joka tuolla jo aikaisemmin valitti syöneensä syntisen hyvää hapanleipää oikein kunnon siivun. Nutraus siis perseelllän, mutta kai se tästä taas jatkuu... Pudotettavaa on vielä parikymmentä kiloa mutta ensitavoitteena on kahdessa kuukaudessa 10 kg ja deadline on 5.11. Ja nyt on puolitoista viikkoa takana ja 3.4 kg lähtenyt joten olen sen suhteen onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ottaa liian pitkiä harppauksia.

Upeita pudotuksia tosi monella!!

Kuinkahan hyvin Nutraus toimii tällaisella normipainoisella? Tosin töissä en viitsis niitä syödä, joten vähän hankalaksi menisi.

Aura

Vierailija
24/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tää eka "dietti" loppuu siis 05.10 niin seuraava jakso ois siis siitä 5.11 asti. ootteko miettiny paljon siihen laittas tavotteeks ?

jos laittas 2.11.2012 seuraavan loppumaan ois tasan 4viikkoa aikaa pudottaa taas.

- bellys

Vierailija
25/31 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki voi olla vaikka Mammu!

pituus 159cm, lähtöpaino 2viikkoa sitten 66,6kg

paino nyt 65,3kg.

tavote 58kg!!

herkut pois, liikuntaa lisää, vettä reilusti, vältän turhia hiilareita. nyt aluksi taidan ottaa vauhtia iisi dietin pussukoista.

kiva kun muitakin on samassa veneessä.

aamua ja punnitusta odotellessa ;)

-mammu

Vierailija
26/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei se joku en muista nimimerkkiä joka täyttää sitä listaa jos vois mammun lisätä siihen :)

täällä paino 72,0 eli +300 grammaa. mutta tuli yöllä juotua vettä varmaan kaks litraa niin en ihmettele tuota painon nousua.

-bellys

Vierailija
27/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä 4x viikon sisällä juoksemassa + työmatkapyöräilyt päälle (5km/suunta) ja mitään älytöntä syömistä ei ole ollut, mutta aika pienellä kalorimäärällä pitäisi mennä, että tuloksia saisi.. Tänään vihdoinkin vatsa toimi kunnolla, joten puntarillekin viitsi mennä huomenna edes käymään.

Mulle riittäisi, että saisin ens pe mennessä 500-600g pois niin sit olisi vaan 2kg välitavoitteeseen. Tuo olisi vielä mahdollista muutamassa viikossa.

Aura

Vierailija
28/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä tuun väkisin mukaan :) Alotin nimittäin viikko sitten, kun paino alkoi hipoa 80 kg ja sain paniikkikohtauksen melkein. Nyt vaaka esitteli 78,1 lukemaa, joten vähän ees puonnu. Mä puserran teidän kanssa tän kolme viikkoa!

Tänään tein jo 5km lenkin tuplarattaita työntämällä, vielä olis sienimetsä mielessä parin tunnin kuluttua. Kertoilen tulevana perjantaina sitten tuloksia..

Go, girls!

T: Tankerous

Vierailija
29/31 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just salilta tultu :) tunti huhkittu. ja sen jälkeen kävelty 40minuuttia.

-bellys

Vierailija
30/31 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on laihtunut vähän yli viikossa vajaa kolme kiloa, ja lähtee nyt koiran kanssa lenkille :)

Vierailija
31/31 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupaino 71,3 eli -100grammaa eilisestä.

mites muut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän