en jaksa enää
Kommentit (16)
on laulun arvoinen lauloi joskus Veikko Lavi.
Ja lauloi siinä, että jokainen elämä on tärkeää.
kun kerroit, että haluat miehesi luokse taivaaseen. Nyt kun kerroit, että olet 25 vuotta niin et tietenkään vielä täältä halua pois vaan Sinulla on elämä edessäsi. Koska miehesi kuoli ja miten?
Etkö usko että miehesi haluaisi sinun jaksavan elää?
haluan mieheni luo taivaaseen.
kyllä hätä keinot keksii.
Painat pahimman yli ja sitten jälkeenpäin ajattelet että kylläpä minä olin pohjalla. Jaksat itsesi takia ja jaksat lastesi takia. Hanki apua, tee arjesta niin helppoa kuin vaan voit. Teet sen mikä on pakko, älä järjestä mitään ylimääräistä ja anna lapsillesi AIKAA. Anna myös itsellesi aikaa, itke kun itkettää. Jos ahdistaa niin anna ahdistaa, ei se ole vaarallista. Kyllä se helpottaa ajan myötä. Jos sinä olisi se joka olisi kuollut ja miehesi olisi lastan kanssa, toivoisitko sinä että miehesi tappaisi itsensä ja lapset jäisi ilman molempia vanhempia.
koulua hoidan ja lapset uhmaiässä..
Painat pahimman yli ja sitten jälkeenpäin ajattelet että kylläpä minä olin pohjalla. Jaksat itsesi takia ja jaksat lastesi takia. Hanki apua, tee arjesta niin helppoa kuin vaan voit. Teet sen mikä on pakko, älä järjestä mitään ylimääräistä ja anna lapsillesi AIKAA. Anna myös itsellesi aikaa, itke kun itkettää. Jos ahdistaa niin anna ahdistaa, ei se ole vaarallista. Kyllä se helpottaa ajan myötä. Jos sinä olisi se joka olisi kuollut ja miehesi olisi lastan kanssa, toivoisitko sinä että miehesi tappaisi itsensä ja lapset jäisi ilman molempia vanhempia.
on kuollut jo. Ei ollut kyse siitä, että toivoisi miehen tappavan itsensä vaan se kirjoitti, että haluaa miehensä luo taivaaseen.
Et kai oikeasti halua, että lapsesi joutuvat kasvamaan ilman kumpaakin vanhempaa?
Etkö halua nähdä lastesi kasvavan ja kehittyvän?
Yksi huonostikin voiva vanhempi on parempi kuin olla orpo.
Ja siunausta. Elämästäsi tulee vielä varmasti parempi