Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisko joku vaihtaa Stockan muumimukin Iltapurjehdus-mukiin?

Vierailija
13.09.2012 |

Jäi saamatta tää uusi Stockmannin muumimuki. Yritin varata muttei saanut varata. Kun menin ostamaan, kaikki myymälän muki toli varattu. Haluaisko joku vaihtaa omansa Iltapurjehdus-muumimukiin, jota tehtiin myös vain rajoitettu erä ja oli hinnaltaan sama. En haluaisi noilta Huutonetin trokareilta ostaa, mieluummin jään sitten kokonaan ilman!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö haluasit vaihtaa iltapurjehdusmukin stockmannin mukiin?

Vierailija
22/58 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistusta ei ole mitenkään lopetettu. Niitä valmistetaan kysynnän mukaan mutta rajatun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiserä jossa oli tarkka valmistusmäärä. Toivat vain osissa sen myyntiin. Kuka tietäis mikä on totta. Kai noita olis ilman trokareita riittänyt ihan hyvin kaikille halukkaille

ap

Vierailija
24/58 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla on kaksin kappalein stockmannin juhlamukia ja voisin kyllä tosissani harkita toisen vaihtamista kanssasi iltapurjehdus mukiin, kun se minulta puuttuu ja vielä moni muukin muki :) Onko mukisi ollut käytössä vai onko vielä lapullinen/tarrallinen? Ja onko mahdollista saada sähköpostiin kuvaa mukista päivämäärä/paikkakunta lapun kanssa. terkuin Mari

Vierailija
25/58 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan niin tärkeä monelle..miksi?

Ps. Mustakin yksi rumemmista mukeista ikinä.

Vierailija
26/58 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Mua kiinnostais se Iltapurjehdusmuki, jos jollain löytyy hyväkuntoisena. Voisin vaihtaa upouuteen ja käyttämättömään Stockan juhlavuoden 2012 mukiin.

Vierailija
27/58 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minulta löytyisi uusi ja käyttämätön iltapurjehdusmuki. Jos vielä haluat vaihtaa siihen stocmannin juhlamukiin. Asun Hämeenkyrössä.

Vierailija
28/58 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita Stockkan mukeja.Voin vaihtaa niitä muihin mukeihin.Tosin Iltapurjehdus mukejakin on useita.Voi ehdottaa jotain muita.

Vierailija
29/58 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapurjehdus-muki on Tampereella ja käyttämätön, lappu on ja hintalappu. Olen ostanut joitain muumimukeja aina 2 kpl, toinen varamukiksi kun ovat muuten käyttömukeina meillä. Asutko missä päin?

Vierailija
30/58 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisitko kaksi mukia stockmannin siis, joihinkin muihin mukeihin. Jos kiinnostaa, laita yhteystietosi, vaikka puhelinnumerosi tälle palstalle.

Vierailija
31/58 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan muki jäi saamatta, vaihtaisko joku johonkin toiseen muumimukiin? Mulla piirrustus ja rauha vuodelta 1996.

Vierailija
32/58 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa voin vaihtaa jos mukit on hyväkuntoisia.

Vierailija
33/58 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo saanut Stockan muumimukin?

Entä onko Iltapurjehdus jo vaihtanut omistajaa?

Vierailija
34/58 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi vielä noita stokkan mukeja ylinmääräisenä. Voisin vaihtaa sen iltapurjehdukseen tai muuhun. Kuitenkaan ei kiitos niihin mitä saa kaupasta. Myöskin rahalla saa:) anu.von@luukku.com

Samoiten kuten ed. m.

Marimekko@wippies.com

Vierailija
35/58 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ala-asteella vaiheltiin kirjepapereita, tarroja ja niitä vaippapöksyleluja =)

Vierailija
36/58 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/58 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään enään iltapurjehdusta ja haluaisi vaihtaa sen stocka-mukiin? tarra ja laput ovat mukissa. Jos löytyy ja vaihto käy, niin laita viestiä sähköpostiin lissuropponen@hotmail.com.

Vierailija
38/58 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Stockmannin on suurempi keräilykohde. Sori.

Vierailija
39/58 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokareille voi jäädä vielä aika monta mukia käteen. Hehheh.

Tuo Stockmannin on suurempi keräilykohde. Sori.

Vierailija
40/58 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen erä on nyt menossa ja varastossa ei enää ole. Mistä kolmosen tieto on?