Haluaisko joku vaihtaa Stockan muumimukin Iltapurjehdus-mukiin?
Jäi saamatta tää uusi Stockmannin muumimuki. Yritin varata muttei saanut varata. Kun menin ostamaan, kaikki myymälän muki toli varattu. Haluaisko joku vaihtaa omansa Iltapurjehdus-muumimukiin, jota tehtiin myös vain rajoitettu erä ja oli hinnaltaan sama. En haluaisi noilta Huutonetin trokareilta ostaa, mieluummin jään sitten kokonaan ilman!
Kommentit (58)
valmistusta ei ole mitenkään lopetettu. Niitä valmistetaan kysynnän mukaan mutta rajatun ajan.
Erikoiserä jossa oli tarkka valmistusmäärä. Toivat vain osissa sen myyntiin. Kuka tietäis mikä on totta. Kai noita olis ilman trokareita riittänyt ihan hyvin kaikille halukkaille
ap
Hei, minulla on kaksin kappalein stockmannin juhlamukia ja voisin kyllä tosissani harkita toisen vaihtamista kanssasi iltapurjehdus mukiin, kun se minulta puuttuu ja vielä moni muukin muki :) Onko mukisi ollut käytössä vai onko vielä lapullinen/tarrallinen? Ja onko mahdollista saada sähköpostiin kuvaa mukista päivämäärä/paikkakunta lapun kanssa. terkuin Mari
Tuntuu olevan niin tärkeä monelle..miksi?
Ps. Mustakin yksi rumemmista mukeista ikinä.
Hei ! Mua kiinnostais se Iltapurjehdusmuki, jos jollain löytyy hyväkuntoisena. Voisin vaihtaa upouuteen ja käyttämättömään Stockan juhlavuoden 2012 mukiin.
Hei. Minulta löytyisi uusi ja käyttämätön iltapurjehdusmuki. Jos vielä haluat vaihtaa siihen stocmannin juhlamukiin. Asun Hämeenkyrössä.
Mulla on useita Stockkan mukeja.Voin vaihtaa niitä muihin mukeihin.Tosin Iltapurjehdus mukejakin on useita.Voi ehdottaa jotain muita.
Iltapurjehdus-muki on Tampereella ja käyttämätön, lappu on ja hintalappu. Olen ostanut joitain muumimukeja aina 2 kpl, toinen varamukiksi kun ovat muuten käyttömukeina meillä. Asutko missä päin?
vaihtaisitko kaksi mukia stockmannin siis, joihinkin muihin mukeihin. Jos kiinnostaa, laita yhteystietosi, vaikka puhelinnumerosi tälle palstalle.
Stockan muki jäi saamatta, vaihtaisko joku johonkin toiseen muumimukiin? Mulla piirrustus ja rauha vuodelta 1996.
Itse asiassa voin vaihtaa jos mukit on hyväkuntoisia.
Oletko jo saanut Stockan muumimukin?
Entä onko Iltapurjehdus jo vaihtanut omistajaa?
Mulla olisi vielä noita stokkan mukeja ylinmääräisenä. Voisin vaihtaa sen iltapurjehdukseen tai muuhun. Kuitenkaan ei kiitos niihin mitä saa kaupasta. Myöskin rahalla saa:) anu.von@luukku.com
Samoiten kuten ed. m.
Marimekko@wippies.com
Kuinka ala-asteella vaiheltiin kirjepapereita, tarroja ja niitä vaippapöksyleluja =)
Onko kenelläkään enään iltapurjehdusta ja haluaisi vaihtaa sen stocka-mukiin? tarra ja laput ovat mukissa. Jos löytyy ja vaihto käy, niin laita viestiä sähköpostiin lissuropponen@hotmail.com.
Tuo Stockmannin on suurempi keräilykohde. Sori.
Trokareille voi jäädä vielä aika monta mukia käteen. Hehheh.
Tuo Stockmannin on suurempi keräilykohde. Sori.
Viimeinen erä on nyt menossa ja varastossa ei enää ole. Mistä kolmosen tieto on?
Vieläkö haluasit vaihtaa iltapurjehdusmukin stockmannin mukiin?