Haluaisko joku vaihtaa Stockan muumimukin Iltapurjehdus-mukiin?
Jäi saamatta tää uusi Stockmannin muumimuki. Yritin varata muttei saanut varata. Kun menin ostamaan, kaikki myymälän muki toli varattu. Haluaisko joku vaihtaa omansa Iltapurjehdus-muumimukiin, jota tehtiin myös vain rajoitettu erä ja oli hinnaltaan sama. En haluaisi noilta Huutonetin trokareilta ostaa, mieluummin jään sitten kokonaan ilman!
Kommentit (58)
Olisin halukas vaihtamaan stokkan muumimukin viimevuoden talvimuumimukiin. Ota yhteyttä jos passais?
Anni_Lukinmaa@hotmail.com
Hei. Multa löytyis viimetalven muumimuki, käyttämätön. Voisin vaihtaa sen
7siihen stokmannin mukiin. Asun Hämeenkyrössä. Mun puh.nro 044 2737951. Otahan pian yhteyttä.
Missä kunnossa rauha ja piirustus ovat? Minulla olisi yksi ylimääräinen stockmann-muki. Onko sinulla sähköpostia?
Mailia jos joku haluaa vaihtaa iltapurjehduksen stockan mukiin.
Emmanii (at) jippii.fi
pari "ylimääräistä" stockmannin muumimukia. olisin halukas vaihtamaan nämä mukit muihin muumimukeihin.
Mulla olisi vielä noita stokkan mukeja ylinmääräisenä. Voisin vaihtaa sen iltapurjehdukseen tai muuhun. Kuitenkaan ei kiitos niihin mitä saa kaupasta. Myöskin rahalla saa:) anu.von@luukku.com
Mulla olisi Stockan muumimuki (tarra ja lappu vielä kiinni), jonka voisin vaihtaa joko Talviyö tai Iltapurjehdus mukiin.
-suza-
Kuinka ala-asteella vaiheltiin kirjepapereita, tarroja ja niitä vaippapöksyleluja =)
käyttämätön Iltapurjehdus tarrat ei ole kiinni
Voisin vaihtaa siihen Stockan mukiin niin antaisin sen lahjaksi keräilijälle
En ymmärrä miten jostain myyntitavarasta voi porukka intoutua näin. Siis kaupasta ostettavasta tavarasta - ja rumastakin kaiken hyvän lisäksi. Fiksuja on markkinamiehet, mammat ostaa useitakin kappaleita näitä "harvinaisuuksia" suut soikiana, ja sitten niitä tehdäänkin uusi kymmenientuhansien erä kun olivat niin suosittuja :D
laitahan meiliä: suzanne.reinikkala@luukku.com
Mulla muki tulee käyttöön, eli tarrat eivät todellakaan tarpeelliset.
-suza-
Mie voisin vaihtaa stokkan mukin iltapurjehdukseen. Siis mulle iltapurjehdus, sulle stokkan muki. Mikkeli
Hei,
Mullakin olisi kaksi Srockmannin muumimukia (no 125), joten voisin vaihtaa sen iltapurjehdukseen.
Riikka Oulusta
riitu86@gmail.com
Voisin vaihtaa tarrallisen Stockan mukin joko iltapurjehdukseen tai talviyö mukiin Tampereella.
sviuhti.huuto@gmail.com
minulla olisi vaihtaa lapullinen iltapurjehdus noihin sarjakuvamukeihin :)
Jos joku haluaa vaihtaa Talviyön tai Iltapurjehduksen, ja saada vaihtokaupassa Stockan mukin, niin pistäpä viestiä: riina.rekila@gmail.com. Täältä löytyisi kaksi ylimääräistä Stockaa Oulun suunnalta.
Minullakin ylimääräinen iltapurjehdus sekä viime vuosien kesä- ja talvimukeja. Vaihtaisin jonkun Stockman-mukiin.
t. K