Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi helv###i mun mies on maksanut

Vierailija
02.06.2015 |

joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.

miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!

Kommentit (217)

Vierailija
61/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan perhana. Nauroin teidän pettäville ukoille ja omani lupasi kiltisti hakea mulle K-kaupasta Fazerinan. Mitä vielä. Kaveri soitti juuri ja sanoi, että oli nähnyt mieheni Käpylässä ja juuri menossa sisään mustaan Pekkaan :(

Vierailija
62/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jukolauta. Ketjun innoittamana tutkin tarkemmin miehen kuitteja ja ilmeisesti hänellä on paha Aasia-fetissi. Aika monta kertaa on geishan palkannut palvelukseensa. Olisihan tämä pitänyt arvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:41"]

Visa on myös hyvä terapeutti, suosittelen, alansa Master. Vinkuva ääni hänelle on, mutta kyllä siihen tottuu kun useamman kerran käy.

[/quote] Meillä on ollut mieheni ja Visan kanssa avoin suhde, ja kun me oltiin lomamatkalla Lontoossa, niin Visa oli jopa mukana. Mieheni suostumuksella. Onhan mun mieskin ollut joskus Visan kanssa, ei me olla kovin estyneitä niissä asioissa. En tietenkään ole sallinut Visan olla nyt niin näkyvillä, ettei toiset huomaa ja tule mitään tarpeettomia juoruja, ja siellä reissullakin oltiin aika huomaamattomasti yhdessä . Pelkäsin metrossa että tulevat kopeloimaan mun Visaa, niin laitoin Visan mun isojen rintojeni väliin ja hellästi syleilin. Siitä mieheni vähän hermostui, että miksi Visa saa olla koko päivän mun tissien välissä, mutta hän ei? Mä sanoin että vehtaa vaan sen Elisan kanssa, äläkä valita Visan ja mun suhteesta. No minä ja Visa sitten käytiin ostoksilla ja kassikaupalla kannettiin ihania juttuja hotellihuoneeseen, ja silloin mies todella hermostui, kun huomasi että Visa oli ollut mun kanssa tissiliiviostoksilla Harroldsilla ja nähnyt mun ihan ilkialasti sovituskopissa. Me on sovittu, että vieraiden kanssa vehdatessa pöksyt saa riisua, mutta sukka pitää olla.  Se hyökkäsi Visan kimppuun saksilla ja murhasi Visan! Ruumiin se paloitteli roskakasseihin ja nakkasi hotellin jäteastioihin. Että nyt kuulemma riittää Visan kanssa leikkiminen ja kirjeet Visalta.

Mieheni on hirviö. En puhunut sille kotimatkalla yhtään mitään. Odotan vain, että Scotland Yard ottaa yhteyttä.

Vierailija
64/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:16"]No voi jukolauta. Ketjun innoittamana tutkin tarkemmin miehen kuitteja ja ilmeisesti hänellä on paha Aasia-fetissi. Aika monta kertaa on geishan palkannut palvelukseensa. Olisihan tämä pitänyt arvata.
[/quote]

Jos jotain positiivista pitää hakea, niin ainakin nuo aasialaisista halpamaista tulleet Geishat ovat edullisempia kuin tämä suomalainen Elisa! Jaxuhali kuitenkin, Geishoja on hankala voittaa! <3

Vierailija
65/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei petä! Raataa kuulkaas töitä yötä päivää. Työskentelee it-alalla ja sen tähden reissaakin paljon työmatkoilla. Espanjassa varsinkin. Sinne ollaan perustamassa sivuliikettä, joka vaatii paljon työtä ja rahaa. Sinne on ostettu tietokone ja jotain muitakin härveleitä, mutta toimiston kalustamiseen ei ole ollut vielä varaa. Pieni keittiö siellä on ja sänky, kun mies on kertonut että tulee halvemmaksi siellä asuminen kuin hotellissa. Vähän harmittaa, kun en ole hänestä huolehtimassa, niin kiireinen on että Lumian aina hukkaa. Siksi ei mies ole voinut vastata soittoihini. Kalliiksi on tullut, tiliotteet täynnä Lumian ostoa. Soitinkin tuosta yhdelle mieheni kaverille, että katsoisivat ukkoni perään kun tulot menevät Lumioiden ostoon. Tuo sanoi vaan että jaahas, mutta hyvä että soitin.

Vierailija
66/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:47"]

Mulla meni ihan liian kauan tajuta. :D

[/quote]

täällä sama...HAHAHAAHHAHA! vaikka aloin epäilee tuota jo mut eii piti lukee niin että tajuaa tän homman melkein koko viestiketju! :D

Vierailija
67/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :)

Vierailija
68/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:41"]

Visa on myös hyvä terapeutti, suosittelen, alansa Master. Vinkuva ääni hänelle on, mutta kyllä siihen tottuu kun useamman kerran käy.

[/quote] Meillä on ollut mieheni ja Visan kanssa avoin suhde, ja kun me oltiin lomamatkalla Lontoossa, niin Visa oli jopa mukana. Mieheni suostumuksella. Onhan mun mieskin ollut joskus Visan kanssa, ei me olla kovin estyneitä niissä asioissa. En tietenkään ole sallinut Visan olla nyt niin näkyvillä, ettei toiset huomaa ja tule mitään tarpeettomia juoruja, ja siellä reissullakin oltiin aika huomaamattomasti yhdessä . Pelkäsin metrossa että tulevat kopeloimaan mun Visaa, niin laitoin Visan mun isojen rintojeni väliin ja hellästi syleilin. Siitä mieheni vähän hermostui, että miksi Visa saa olla koko päivän mun tissien välissä, mutta hän ei? Mä sanoin että vehtaa vaan sen Elisan kanssa, äläkä valita Visan ja mun suhteesta. No minä ja Visa sitten käytiin ostoksilla ja kassikaupalla kannettiin ihania juttuja hotellihuoneeseen, ja silloin mies todella hermostui, kun huomasi että Visa oli ollut mun kanssa tissiliiviostoksilla Harroldsilla ja nähnyt mun ihan ilkialasti sovituskopissa. Me on sovittu, että vieraiden kanssa vehdatessa pöksyt saa riisua, mutta sukka pitää olla.  Se hyökkäsi Visan kimppuun saksilla ja murhasi Visan! Ruumiin se paloitteli roskakasseihin ja nakkasi hotellin jäteastioihin. Että nyt kuulemma riittää Visan kanssa leikkiminen ja kirjeet Visalta.

Mieheni on hirviö. En puhunut sille kotimatkalla yhtään mitään. Odotan vain, että Scotland Yard ottaa yhteyttä.

[/quote]

Osanottoni rakkasi menetyksestä! Elämä on. Mutta kyllä niitä plussapisteitäkin välillä ropisee elämäntielle, suuntaa katseesi kohti valoisampaa tulevaisuutta. Voimia! Miehesi on todella raakalainen, itsekäs omistushaluinen pöllöpää ja aivan liian mustasukkainen. Yritä saada hänet ymmärtämään ongelmansa ja ohjaa hänen vihanhallintakurssille. Btw, herttisen isot boobsit sulla.

Siunaustilaisuudessa et liene ollut, ymmärrettävää surussasi. Visalla oli laaja ystäväpiiri. Ystäväni, joka ehti juuri palata Kreikan rannoilta viettämässä luksuselämää, oli hautajaisissa Suomeen palattuaan. Hän kärsi hetken masennuksesta, mutta sai tukea Visan serkuilta. Ege, Vippi ja Vivus ovat todella auttaneet ystävääni. Voisit ottaa yhteyttä heihin, profiilit löytyvät netistä. Ei ole muuten mitään köyhää sukua, vinkkinä rakastajapuolelle, että ei tarvitse kulkea rääsyissä. Elämä uuteen nousuun sisko!

Vierailija
69/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:46"]

Ei voi olla totta! Ketjua lukiessa tuli mieleen tarkistaa morsiamen tilitiedot ja se saa rahaa... Kelalta. Joka kuukausi. Onkohan kyseessä se artisti vai joku saman niminen? Miten otan puheeksi? Samaten rahaa menee useinkin tälle mister Zalandolle... En vaan voi uskoa. Taidan ottaa yhteyttä Elisaan.

[/quote]

Voi Anssi minkä teit! Mun piti olla ainoa.

Vierailija
70/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt se menee vielä hankkimaan lisää hyväuskoisia hölmöjä haaremiinsa, kun osallistuu siihen lauluohjelmaan!

Vierailija
71/217 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:56"]

Mun mies oli viime kuussa käynyt tapaamassa Visan kanssa jotain Varustelekaa. Oletan, että se on jonkun sadomasokisti-santerin taiteilijanimi. Mua harmittaa kun vasta kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen paljastuu millainen pervo mieheni on :(

[/quote]

Otan osaa :( Mulle tuli exän kanssa ero kun sillä meni säännöllisesti rahaa jollekin nimeltä "Salainen agentti". Vakuutuin siitä, että oli palkannut jonkun kyttäämään mua, enkä kestänyt enää.

Vierailija
72/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle valkeni vähän aikaa sitten, että mieheni hankkii Elisa-palveluita työpaikkansa työntekijöille. Ei helvatta! Se on sanonut olevansa IT-päällikkö, mutta onkin parittaja!! Otan eron.

Vierailija
73/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:15"]

Mulle valkeni vähän aikaa sitten, että mieheni hankkii Elisa-palveluita työpaikkansa työntekijöille. Ei helvatta! Se on sanonut olevansa IT-päällikkö, mutta onkin parittaja!! Otan eron.

[/quote]

No voi helvata tosiaankin. Olet elänyt rikollisen kanssa. Miehesi on tehnyt rikoksen siinäkin asiassa, jos on järjestänyt paikan, jossa Elisa voi ammattiaan harjoittaa. Jumaleisson, kyllä ketuttaa että Elisalla on töitä, miten se ehtiikin joka paikkaan, kiirettä pitää. Liikkuuko se jotenkin valon nopeudella, häh? Vai onko sillä joku salainen tunneliverkosto maan alla, mitä pitkin rientää paikalle laserina, kun vaan seteleitä heiluttaa? Mä oon ihan kypsä jo tohon hitaaseen bussiliikenteeseen. Kauhiat ruuhkatkin, hermot menee.

Vierailija
74/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo muija maksaa jollekkin anna horolle.

Vierailija
75/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin äijälle, että nyt loppuu kotisaunan lämmittely. Saunokoon siellä saunalahdessaan ihan koko rahan edestä!

Vierailija
76/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ukko käy usein Saunalahdella kavereidensa kanssa. Jotain raskasta ne siellä tekee, kun ukolle tuli jännetuppitulehdus.

Vierailija
77/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mieheltä tää Helen veloittaa jotain tuntitaksaa. Kuulemma tämänkin palvelun hinta määritellään jossain pörssissä. Olen niin tyrmistynyt etten tiedä mitä ajatella.

Vierailija
78/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies kertoi juuri ihan avoimesti vaihtaneensa sen Katriina-kultansa itse Presidenttiin! Jotenkin pystyin naisrakastajan vielä sulattamaan, mutta Saulin kanssa touhuilut menee kyllä yli!

Vierailija
79/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju pitkään aikaan! Kiitos ap! Nyt menen heti tutkimaan miehen tiliotteet...

Vierailija
80/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovenia veloittaa ja paljon. Vuokraa. Just joo. Mutta onko se mies vai nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi