Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi helv###i mun mies on maksanut

Vierailija
02.06.2015 |

joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.

miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!

Kommentit (217)

Vierailija
201/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies makselee kans noita DNA-testejä kaksin kappalein joka kuukausi :(

Aion ottaa eron, mutt sitä ennen kosta käyttämällä Zalandon palveluja. Onko kenelläkään täällä sen puhelinnumeroa? Ilmeisen suosittu tuntuu olevan. 

Vierailija
202/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:51"]

Aion ottaa eron, mutt sitä ennen kosta käyttämällä Zalandon palveluja. Onko kenelläkään täällä sen puhelinnumeroa? Ilmeisen suosittu tuntuu olevan. 

[/quote]

No voi harmi, että noin on mennyt ja avioero edessä. Zalando osaa lohduttaakin. Kuule, tätä et saa kertoa kenellekään, tämä on salaista tietoa. Nimittäin sinulle on jo numero Zalandolle. Muovikortissa. Miehet ei ole sitä tajunneet, muuten he olisivat tuhonneet kortin ja numerosarjan. Pidä tämä tosiaan salassa ja ota heti yhteyttä tuohon monipuoliseen rakastajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:51"]

[/quote]

No voi harmi, että noin on mennyt ja avioero edessä. Zalando osaa lohduttaakin. Kuule, tätä et saa kertoa kenellekään, tämä on salaista tietoa. Nimittäin sinulle on jo numero Zalandolle. Muovikortissa. Miehet ei ole sitä tajunneet, muuten he olisivat tuhonneet kortin ja numerosarjan. Pidä tämä tosiaan salassa ja ota heti yhteyttä tuohon monipuoliseen rakastajaan.

[/quote]

Mahtavaa! Miljoonat kiitokset sinulle! Otankin vielä tänä iltana yhteyttä <3 Tunnen olevani syvästi lohdutuksen tarpeessa. Lieneekö miehenikin käynyt tuon Elisa-luntun hoivissa, kun testejä niin usein joutuu teettämään vai lieneekö sillä muitakin kierroksessa...

Vierailija
204/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala, tietääkö kukaan mitään jostain Arnoldista? Tajusin juuri että aina kun mieheni on kertonut käyneensä sen luona, hänellä on kotiin palatessa aina ollut kaikki sormet ja molemmat suupielet aivan tahmeina?! o_O

Vierailija
205/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan ottanut yhteyttä Pirkkaan, millainen hän on? Olen ymmärtänyt, että on vähän laadukkaampi hemmo, kun pitäis olla just tarkka ja ottaa Pirkka. Halvalla kai irtoaa?

Vierailija
206/217 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
207/217 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies taas tekee töitä tuolle Elisalle. Väittää tekevänsä it-töitä, mutta duunin oikea luonne taisi paljastua tästä ketjusta. Kohta on monta ukkoa uudella kierroksella :(

voi eei otan osaa :( jaxuhali <3

Vierailija
208/217 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Mä löysin ukkoni vaatekomerosta jonkun Calvin Kleinin vaatteita. Alkkareita ja sen sellaisia. :(  Ne oli tosi selkeesti nimettyjä.  

Vierailija
209/217 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kovin mietityttää, ei kannata ainakaan eläinten nimiä ja titteleitä pohtia. itse ainakin hämmennyin poliisikoiran ja muurahaiskarhun kohdalla kovasti :(

-m35

Muurahaiskarhuhan syö muurahaisia, ni poliisikoira sit vissii poliiseja...

Vierailija
210/217 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso käy huorissa jonkun parin luona! En tiedä muuta, mutta nimikirjaimet ovat H&M. Hilma ja Marja? Hannu ja Matti? Onko se homokin vielä?? En tiedä mitä tehdä, itkettää!

Vierailija
211/217 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso käy huorissa jonkun parin luona! En tiedä muuta, mutta nimikirjaimet ovat H&M. Hilma ja Marja? Hannu ja Matti? Onko se homokin vielä?? En tiedä mitä tehdä, itkettää!

kauheaa jaxuhali sullekin <3

212/217 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin menee monta kymppiä Elisalle joka kuukausi.

Vierailija
213/217 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, meillä lukee usein Saunalahti tilitapahtumissa. Mun mies siis käy jossain spassa rellestämässä joka kuukausi?!? Eipä ole kutsua tullut mukaan. Sika.

Vierailija
214/217 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on maksanut jollekkin Lokki-Tanelle! Mikähän gigolo sekin on!

Vierailija
215/217 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ootteko te nyt ihan idiootteja?!?!?!? noi kaikki on jotain puhelinlaskuja ja semmosia ei mitään maksullisia naisia yms. :DDD päivän naurut, miten sitä voikaan olla näin typeriä ihmisiä olemassa. ja vieläpä monen vuodden jälkeeen :DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
216/217 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule enää näin hauskoja ketjuja, sääli.

Vierailija
217/217 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öfl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi