No voi helv###i mun mies on maksanut
joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.
miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!
Kommentit (217)
Onkohan tämä Neste joku showtanssijatar vai mikä erotiikkatipunen? Kaksi kertaa kuussa se miestäni laskuttaa ja on kallis! Toivottavasti on edes hyvä.
Mikäs tämä HELEN oikein on? Taitaa olla miehelläni joku enkkulortto kierroksessa :( Maksellu sinne joka kuukausi kolmekymppiä....
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:04"]
Onkohan tämä Neste joku showtanssijatar vai mikä erotiikkatipunen? Kaksi kertaa kuussa se miestäni laskuttaa ja on kallis! Toivottavasti on edes hyvä.
[/quote]
Ei ole seksitorppa. Olen pahoillani, että miehesi juo salaa, voimia teille!
Mun mies taas tekee töitä tuolle Elisalle. Väittää tekevänsä it-töitä, mutta duunin oikea luonne taisi paljastua tästä ketjusta. Kohta on monta ukkoa uudella kierroksella :(
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:47"]
Mulla meni ihan liian kauan tajuta. :D
[/quote]
Samoin:) Tää oli aika hauska juttu AP:lta.
Mun mies on onneksi sen verran rehti että sillä lukee ihan suoraan "pano 20e". Summa vaan vaihtelee.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:05"]
ELISA on puhelinyhtiö.
[/quote]
No shit Sherlock.
Ei olla Oton kanssa nykyään oikein väleissä, mitä mä olen tehnyt väärin?
Nonni. Vaimo on näköjään ryhmäsessiota harrastava bi. Sinäänsä ihan kiva, mutta minä en ole päässyt mukaan leikkeihin. Tiliotteen mukaan hänellä on ollut yhtäaikaa useampi Aino ja Reino puuhissa mukana.
Ei voi olla totta! Ketjua lukiessa tuli mieleen tarkistaa morsiamen tilitiedot ja se saa rahaa... Kelalta. Joka kuukausi. Onkohan kyseessä se artisti vai joku saman niminen? Miten otan puheeksi? Samaten rahaa menee useinkin tälle mister Zalandolle... En vaan voi uskoa. Taidan ottaa yhteyttä Elisaan.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:57"]
Nonni. Vaimo on näköjään ryhmäsessiota harrastava bi. Sinäänsä ihan kiva, mutta minä en ole päässyt mukaan leikkeihin. Tiliotteen mukaan hänellä on ollut yhtäaikaa useampi Aino ja Reino puuhissa mukana.
[/quote]
Toivottavasti ei Aino ja Reino ole ollut kovakouraisia, ettei ole tullut vammoja, hiertymiä tai sen sellaisia. Uskon, että sinäkin voisit nauttia, jos mielesi avaisit uusiin kokemuksiin. Kokeile rohkeasti vaan, hyppäät kerralla ja kunnolla Reinon hellään huomaan. Sitten kun huomaat, miten hyvää Reino tekeekään sinulle, siirry vaihtelun vuoksi Ainoon. Vaatii kyllä hyvää itsetuntoa, mutta sitähän sinä tarvitset. Yhdessä voitte sitten miettiä, miten osoittaa kiitollisuutta Ainolle ja Reinolle, vaikkapa timantein.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:57"]
[/quote]
Toivottavasti ei Aino ja Reino ole ollut kovakouraisia, ettei ole tullut vammoja, hiertymiä tai sen sellaisia. Uskon, että sinäkin voisit nauttia, jos mielesi avaisit uusiin kokemuksiin. Kokeile rohkeasti vaan, hyppäät kerralla ja kunnolla Reinon hellään huomaan. Sitten kun huomaat, miten hyvää Reino tekeekään sinulle, siirry vaihtelun vuoksi Ainoon. Vaatii kyllä hyvää itsetuntoa, mutta sitähän sinä tarvitset. Yhdessä voitte sitten miettiä, miten osoittaa kiitollisuutta Ainolle ja Reinolle, vaikkapa timantein.
[/quote]
Ja pahemmaksi menee. Tarkiskin hieman pidemmältä ajalta tietoja ja huomasin, että homma on lähtenyt liikkeelle Antonin ja Ninan kanssa. Ilmeisesti on halunnut myöhemmin testata isommalla porukalla. Kyllä vetää hiljaiseksi.
Mun miehellä on suhde kampaajan kanssa. Oli tiliotteella tieto, että maksanut eräälle kampaajalle, jonka itsekin tunnen. En sano nimeä, koska ei näytä olevan kovin usein, mutta siinä lukee Tmi Maija Meikäläinen 27,50. Mitä tuo too much information oikein tarkoittanee tuossa edessä?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 04:55"]
Mun miehellä on suhde kampaajan kanssa. Oli tiliotteella tieto, että maksanut eräälle kampaajalle, jonka itsekin tunnen. En sano nimeä, koska ei näytä olevan kovin usein, mutta siinä lukee Tmi Maija Meikäläinen 27,50. Mitä tuo too much information oikein tarkoittanee tuossa edessä?
[/quote]
Tukihali sulle. Joskus on hyvä, ettei tiedä kaikkea. Näin lyhyeasti, ota ero!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:34"]
Jumankauta! Meillä menee massit näköjään Helenille!
[/quote]
Missäpäin asutte? Meinaan mietin että voisko olla sama Helen kysymyksessä... mä olen nähnytkin tuon kerran, kun meni exän kans hotellin ovesta sisään, sillä oli sellainen sähköinen tukka. Luulis sen suoraan laskuttavan. Onks sillä horolla päivä- ja yötaksat eri?
[/quote]
Jotain outoo tässä nyt on, kun pakasteet näyttäis sulavan eikä kotiliedessä ole lämpöö.. Varmaan ukko jättäny muut laskut maksamatta paitsi sille Helenille vaan :( Onneks on kesä ettei tarvii ihsn pimeässä itkee tätä tilannetta!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:10"]
Meidän mies kertoi juuri ihan avoimesti vaihtaneensa sen Katriina-kultansa itse Presidenttiin! Jotenkin pystyin naisrakastajan vielä sulattamaan, mutta Saulin kanssa touhuilut menee kyllä yli!
[/quote]
Tää on tätä nykyaikaa, pitää vaan ymmärtää jokaisen yksilölliset halut ja tarpeet. Olen onnellinen, että mieheni ei ole kiinnostunut muista kuin minusta. Netissä hän vain poissaollessani juttelee skypessä muiden kanssa, pitävät sillä tavalla kimppakivaa kuulemma. Puutarhanhoidosta paljon keskustelevat, mm. Kaalimadoista. Olen ylpeä hänestä että on vihdoin löytänyt harrastuksen, eikä vaan töllötä jotain ulkomaankanavien leffoja kun nukun. Huomio aina minua tuolloinkin, kun ei pidä telkun ääntä päällä. Varmaan liittyvät puutarhanhoitoon ja ovat englanninkielisiä, josta mä en niin ymmärrä. Ne kanavat kuulemma maksavat, mutta mies on sanonut että tarjonta on laadukasta. Meillä mies hoitaa laskut ja mie vaan oon onnellinen kun ei ole mistään huolta.
[/quote]
mitäs vittua? Kaalimato,meidänkin akka on puhunut kavereitten kanssa kaalimadosta,niitä on kaikilla sen kavereilla,menee kuulemma kaikki istututkset pilalle kaalimatojen takia,niillä on joku puutarharinki,vuorotellen kokoontuvat jonkun luokse,joskus on puhunut visan vinkumisesta ja aina luullut että sen citroen visassa joku vinkuu?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:34"]
Vaimo ei seurustele Afrikkalaisen, vaan afrikkalaisen kanssa.
Hänen pitää erota miehestä, joka ei osaa kirjoittaa.
[/quote]
Sinun pitäisi löytää elämä - ehkäpä se löytyisi afrikasta.
Hulvaton ketju taas vaihteeksi :DD