Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi helv###i mun mies on maksanut

Vierailija
02.06.2015 |

joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.

miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!

Kommentit (217)

Vierailija
81/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:12"]

Ovenia veloittaa ja paljon. Vuokraa. Just joo. Mutta onko se mies vai nainen?

[/quote]

Nainen ilmiselvästi. Liettualainen tai latvialainen, kuuluu paikalliseen venäläisvähemmistöön. Hyvin epäluotettava.

Vierailija
82/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:57"]

Ap, sut on ittes nähty sen Oton luona, että älä yhtään moralisoi, nyt teette niin, että mies menee Elisan luo ja Otto muuttaa teille.

[/quote]

ollaanpas nyt mammat rehellisiä itsellemme ja toisillemme... Kuka meistä ei ole koskaan poikennut Oton kautta matkalla vaikka hulluille päiville tai baari-iltaa viettämään?! Kyllä minä ainakin, vaikka tietäähän sen että seuraavana aamuna on rahat menneet ja jäljellä morkkis :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä tulla nostamaan tämä ketju. Puolisoni on työmatkalla ja juuri äsken ihan avoimesti kehui että hotellihuoneessa oli ollut kaksi Mariannea tyynyn päällä odottamassa! Siis vieläpä kaksi samannimistä ja valmiiksi sängyllä! 

Vierailija
84/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa silmiä avaava ketju. Huomaa että suurin osa miehistä on sikoja isolla S:llä.

Mun mies kehtasi kerran tulla kotiin ja kertoi ostaneensa Juhla-Mokkaa, oli vielä tarjouksessa niin oli ostanut kaksi. Mä en edes halua tietää enempää.. Lisäksi ensin tuli meillekin laskuja DNA-testeistä ja sitten vaihtui että mies maksaa elareita jollekin Elisalle. Taitaa Elisa-nimisiä hutsuja olla paljon liikkeellä. 

Lisäksi on paljastunut kaikkea muuta epäilyttävää. Kuitteja Silja Lineltä, varmaan joku maksullinen puhelinlinja... Useiden satojen eurojen edestä maksuja Fennia-nimiselle naiselle, varmaan joku virolainen nainen. Yksi kuitti oli Asko-nimisen herran palveluista, sinne oli mennyt kerralla TONNI! Perjantaisin on välillä ostanut Eskimoa, miehellä on varmaan joku fetissikin. Tilanne on ihan toivoton, mun mies on tuhluri ja bi-seksuaali. 

Onneksi en ole ainoa, niin saa täältä vähän tukea tähän tilanteeseen :(

Vierailija
85/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:10"]

Meidän mies kertoi juuri ihan avoimesti vaihtaneensa sen Katriina-kultansa itse Presidenttiin! Jotenkin pystyin naisrakastajan vielä sulattamaan, mutta Saulin kanssa touhuilut menee kyllä yli!

[/quote]

Tää on tätä nykyaikaa, pitää vaan ymmärtää jokaisen yksilölliset halut ja tarpeet. Olen onnellinen, että mieheni ei ole kiinnostunut muista kuin minusta. Netissä hän vain poissaollessani juttelee skypessä muiden kanssa, pitävät sillä tavalla kimppakivaa kuulemma. Puutarhanhoidosta paljon keskustelevat, mm. Kaalimadoista. Olen ylpeä hänestä että on vihdoin löytänyt harrastuksen, eikä vaan töllötä jotain ulkomaankanavien leffoja kun nukun. Huomio aina minua tuolloinkin, kun ei pidä telkun ääntä päällä. Varmaan liittyvät puutarhanhoitoon ja ovat englanninkielisiä, josta mä en niin ymmärrä.  Ne kanavat kuulemma maksavat, mutta mies on sanonut että tarjonta on laadukasta. Meillä mies hoitaa laskut ja mie vaan oon onnellinen kun ei ole mistään huolta.

Vierailija
86/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:38"]

Piti vielä tulla nostamaan tämä ketju. Puolisoni on työmatkalla ja juuri äsken ihan avoimesti kehui että hotellihuoneessa oli ollut kaksi Mariannea tyynyn päällä odottamassa! Siis vieläpä kaksi samannimistä ja valmiiksi sängyllä! 

[/quote]

Huih, kauhealta kuulostaa! Olikohan olleet jo valmiiksi alasti vai pitikö miehesi heitä erikseen riisua? Toivottavasti ei kuitenkaan samaan aikaan molempia käsitellyt!

Vierailija
87/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:46"]

Hei HALOO! Elisa on matkapuhelin operaattori! Ette te voi olla väittämässä, että se on jokin maksullinen nainen!

Nyt valoa sinne korvien väliin, kohta on itkua kun parisuhde menee poikki tuommoisen asian takia.

[/quote]

Jos nyt itse laitat ne valot päälle. Vai kuvitteletko, että tämän ketjun viestit ovat vakavissaan kirjoitettuja. Ei ole todellista :D

Vierailija
88/217 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:38"]Piti vielä tulla nostamaan tämä ketju. Puolisoni on työmatkalla ja juuri äsken ihan avoimesti kehui että hotellihuoneessa oli ollut kaksi Mariannea tyynyn päällä odottamassa! Siis vieläpä kaksi samannimistä ja valmiiksi sängyllä! 
[/quote]
Sillä on vissiin parempi hotelli? Mulla ei ole ollut ikinä kuin 1 marianne ja joskus aika ylläri kun oli geisha.

Vierailija
89/217 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:01"]

Minä kysyin kerran vaimoltani missä hän on tällä hetkellä? Vastasi Hämeenlinnassa. Ihmettelin hieman mitä hän tekee siellä, sillä asumme Tampereella. Noh menin Facebook:n ja näin kun vaimoni oli päivittänyt olinpaikakseen Goodman:ssa. Eli jumankauta vaimoni oli jonkun hyvän komean miehen luona?! Olenko minä niin huono? Tästä vielä keskustellaan pitkään. Äijä35

[/quote]

Tää oli niin hyvä! :D No äijä35, vieläkö te keskutelette siitä? ;)

Vierailija
90/217 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan pahenee, mun mies oli nimittäin käynyt jossain kakkosen realisoinnissa Humppilassa. Mistäköhän on taudin saanut kakkoseen, ei ainakaan multa :(

Vierailija
91/217 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovin mietityttää, ei kannata ainakaan eläinten nimiä ja titteleitä pohtia. itse ainakin hämmennyin poliisikoiran ja muurahaiskarhun kohdalla kovasti :(

-m35

Vierailija
92/217 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
93/217 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa Elisa Soneraan

Vierailija
94/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:21"]

Voi herranjumala, tietääkö kukaan mitään jostain Arnoldista? Tajusin juuri että aina kun mieheni on kertonut käyneensä sen luona, hänellä on kotiin palatessa aina ollut kaikki sormet ja molemmat suupielet aivan tahmeina?! o_O

[/quote]

Kuulostaa pahalta. Oletko kysynyt mieheltäsi, mitä touhuaa? Nuo tahmeat suupielet vielä ymmärtää, mut sormet? Mun miehellä ollut suupielet kans tahmaset, jossain murusissa ja ruskeassa sotkussa, silloin kun se tulee naapurin Julian tyköä. Putkihommissa mieheni Juliaa autellut, ihana mies!

Vierailija
95/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestäni. Syynä oli juurikin maksullisten palvelujen käyttö. :(

Mitähän tuo paskianen nyt oikein meinaa? Yrittää ilmeisesti mustamaalata minua, koska tililleni ilmestyy joka kuukausi Pano 200€.

Rahasta en ole todellakaan pannut!

Sairas paskiainen! Meillä on sentään yhteinen lapsikin, joka asuu luonani.

Vierailija
96/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin tiliotteella pankkikorttisuorituksen Savon Ruoskalle. Oli siinä ukolla selittämistä. Mitä ruoskia ja s\m tarvikkeita ostanut... Tosin mies oli ihan yhtä ihmeissään.
Tuon nimi tulee oikeasti tiliotteelle, jos asioi Kuopion Cruzbrokerilla. Tietokonetarvikeliike... Niin just joo..

Vierailija
97/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:38"]

Erosin miehestäni. Syynä oli juurikin maksullisten palvelujen käyttö. :( Mitähän tuo paskianen nyt oikein meinaa? Yrittää ilmeisesti mustamaalata minua, koska tililleni ilmestyy joka kuukausi Pano 200€. Rahasta en ole todellakaan pannut! Sairas paskiainen! Meillä on sentään yhteinen lapsikin, joka asuu luonani.

[/quote]

Kamala exä! Tuohan on kunnianloukkaus, tee rikosilmoitus. Ja noi rahat kannattaa kyllä viedä poliisilaitokselle, kun ne on vähän niinkuin likaisia.

Vierailija
98/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa joltain Sonera-nimiseltä tyypiltä usein viestejä!! Pettää varmaan mua!!

Vierailija
99/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:24"]

Onks kukaan ottanut yhteyttä Pirkkaan, millainen hän on? Olen ymmärtänyt, että on vähän laadukkaampi hemmo, kun pitäis olla just tarkka ja ottaa Pirkka. Halvalla kai irtoaa?

[/quote]

pirkan olen tavannut kerran kahvittelun merkeissä,ja oli se kuulkaa aika tarkka täti.

Vierailija
100/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:49"]

Mun mies saa joltain Sonera-nimiseltä tyypiltä usein viestejä!! Pettää varmaan mua!!

[/quote]

Älä nyt masennu, mutta kyllä pettää. Soneralla on aina joku "vika", joka vaatii pikaista huoltoa. Hali sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme