Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi helv###i mun mies on maksanut

Vierailija
02.06.2015 |

joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.

miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla taitaa olla joku toyboy. Ainakin laittanut rahaa jollekin Lekmerille.

Vierailija
22/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sut on ittes nähty sen Oton luona, että älä yhtään moralisoi, nyt teette niin, että mies menee Elisan luo ja Otto muuttaa teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.. Jooo, Otolla on tullut käytyä, mutta ei siihen liity mitään sen ihmeempää kun että antaa mullerahaa jos painelen oikeista nappuloista. Mitään käsikontaktia enempää ei ole ikinä tapahtunut ja mieskin tietää tän. Ollaan joskus yhdessäkin poikettu Oton luona kun on tarvittu rahaa.

Se on kyllä aika jäykkä kundi, en usko että on kulmiltaan muuttamassa, vaiksittenhän mun talousongelmat tetysti ratkeaisi jos tänne meille tulis...

Vierailija
24/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä antoi työnantajalleen luvan tilittää koko liksan jonkun Sampon tilille! Siis oikeen löytyi sen häiskän pankkikirja jossa luki kannessa häiskän nimi: Sampo! Tajusin heti että mieshän on homo ja lemppasin sen pihalle.

Ei oo kyllä hyvin mennyt senkään jälkeen. Seuraava ukko sitten harrasti selvästi jotain mustaa magiaa ja noituutta, koska joka kuukausi monta kymppiä meni jonkun velhon tilille. Yritti tietty huijata mua käytämällä velhostaan nimeä Welho, mutta ei mua joku tuplavee hämää! Sai sitten lähteä sekin äijä. Nyksän kanssa on myös pakko pistää nyt poikki. Löysin kuitin sen housujen taskusta ja huomasin, että se oli tuhlannut melkein parikymppiä johonkin Ottoon ja yrittänyt ostaa vielä Karjalankin takaisin 25 eurolla! Ei siis riitä, että jätkä on homo vaan tyhmäkin vielä :(

Vierailija
25/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ihan liian kauan tajuta. :D

Vierailija
26/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo maksaa jollekin Zalandolle - mikä lie Afrikkalainen rakastaja. Jätänkö vaimon nyt vai heti?!

Vierailija
27/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että mun äiti pettää isääni tai ainakin suunnittelee sellaista. Tapailee jotain Robertia kahvittelun merkeisä harva se päivä :( Pitäisikö mun kertoa isälle vai antaa vaan olla?

Vierailija
28/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhihhih.. mainiota :D

Vierailija
30/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tää zalando on paha. Netti täynnä kuvia joita naset tiiraa ja heti jos jotain haluaa niin lasku kilahtaa kotiin. Kannattaa miehet tarkkailla vaimoja. Aikavarma merkkivilunlipelistä jos alkavat laittautua enemmän kuin ennen. Jotenkin se tähän Zalando-hemmoon liittyy :(

mullekkin yksi tuttava (rouva!!) suositteli tätä, sanoi että heti tulee hehkeempi olo kuin ennen ja vaivatonkin kuulemma on, ja saa takuuvarmasti ison paketin. Että kehtas naimisissa oleva perheenäiti!

Vierailija
31/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:15"]

joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.

miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!

[/quote]

Tietysti eroat suoraan!

Vierailija
32/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:28"]Mun exä antoi työnantajalleen luvan tilittää koko liksan jonkun Sampon tilille! Siis oikeen löytyi sen häiskän pankkikirja jossa luki kannessa häiskän nimi: Sampo! Tajusin heti että mieshän on homo ja lemppasin sen pihalle.

Ei oo kyllä hyvin mennyt senkään jälkeen. Seuraava ukko sitten harrasti selvästi jotain mustaa magiaa ja noituutta, koska joka kuukausi monta kymppiä meni jonkun velhon tilille. Yritti tietty huijata mua käytämällä velhostaan nimeä Welho, mutta ei mua joku tuplavee hämää! Sai sitten lähteä sekin äijä. Nyksän kanssa on myös pakko pistää nyt poikki. Löysin kuitin sen housujen taskusta ja huomasin, että se oli tuhlannut melkein parikymppiä johonkin Ottoon ja yrittänyt ostaa vielä Karjalankin takaisin 25 eurolla! Ei siis riitä, että jätkä on homo vaan tyhmäkin vielä :(
[/quote]

No nyt kuolin :D

Vierailija
33/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:52"]

Vaimo maksaa jollekin Zalandolle - mikä lie Afrikkalainen rakastaja. Jätänkö vaimon nyt vai heti?!

[/quote]

Jätä. Löydät varmasti paremman kulta Katriinan.

Vierailija
34/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:52"]

[/quote]

Sehän mainostaa teeveessäkin ja naiset kirkuu onnesta, ihan kotia tulee naisten riemuksi, postimies vaan soittaa että nyt Zalando tulee, ollaanko kotona, joskus kahdesti. Usein ei aviomies tiedä yhtään mitään Zalandon tulemisista. Meilläkin Zalando tulee aina miehen poissaollessa, etten vaan paljastu näistä nautinnollisista hetkistä, on se sellaista uikutusta ja kiljahtelua. Et mitenkään voi tyydyttää vaimoasi tässä asiassa. Ehkä käynti Louis Vuittonilla Helsingissä perheterapiassa auttaisi teitä, ennenkuin harkitset lähteväsi. Tämä ranskalainen terapeutti on erinomainen, varsinkin kriisitilanteiden sovittelussa. (Ei tosin kannata kriisiytyä vaimon kanssa kovin usein, Louisin terapia on aika hinnakasta).

Vierailija
35/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaa "jollekkin", niin kyllä miehen kannattaa erota sinusta.

Kieli oppi virheet rasittavat ikävästi pari suhteita.

Vierailija
36/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei seurustele Afrikkalaisen, vaan afrikkalaisen kanssa.

Hänen pitää erota miehestä, joka ei osaa kirjoittaa.

Vierailija
37/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta! Meillä menee massit näköjään Helenille!

Vierailija
38/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:34"]Jumankauta! Meillä menee massit näköjään Helenille!
[/quote]

Naiset vie perikatoon.

Vierailija
39/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa on myös hyvä terapeutti, suosittelen, alansa Master. Vinkuva ääni hänelle on, mutta kyllä siihen tottuu kun useamman kerran käy.

Vierailija
40/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:34"]

Jumankauta! Meillä menee massit näköjään Helenille!

[/quote]

Missäpäin asutte? Meinaan mietin että voisko olla sama Helen kysymyksessä... mä olen nähnytkin tuon kerran, kun meni exän kans hotellin ovesta sisään, sillä oli sellainen sähköinen tukka. Luulis sen suoraan laskuttavan. Onks sillä horolla päivä- ja yötaksat eri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän