No voi helv###i mun mies on maksanut
joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.
miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!
Kommentit (217)
Hei onkohan toi Arnolds nainen? Mun mies aina kehuu Arnoldsin meheviä munkkeja ja kyllähän sinne näköjään menee rahaa aika usein! Ei helvetti miten en oo aiemmin tajunnut, luulin et se puhui sellaisista syötävistä munkkimunkeista mut tämä ketju avasi mun silmät! Itkettääääääää...
Mun mies maksaa usein jollekin Raylle. Sanoo sen vaan olevan jotain pikku peliä silloin tällöin, mutta enpä kyllä usko enää. Homo se on! Surku ja kyynel :/
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:21"]
Voi herranjumala, tietääkö kukaan mitään jostain Arnoldista? Tajusin juuri että aina kun mieheni on kertonut käyneensä sen luona, hänellä on kotiin palatessa aina ollut kaikki sormet ja molemmat suupielet aivan tahmeina?! o_O
[/quote]
Kuulostaa pahalta. Oletko kysynyt mieheltäsi, mitä touhuaa? Nuo tahmeat suupielet vielä ymmärtää, mut sormet? Mun miehellä ollut suupielet kans tahmaset, jossain murusissa ja ruskeassa sotkussa, silloin kun se tulee naapurin Julian tyköä. Putkihommissa mieheni Juliaa autellut, ihana mies!
[/quote]
Koitin äsken kysyä sormista, mutta sain vastaukseksi vain jotain epämääräistä mutinaa jostain reikää ympäröivän kuorrutteen nuolemisesta?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 22:02"]
Hei onkohan toi Arnolds nainen? Mun mies aina kehuu Arnoldsin meheviä munkkeja ja kyllähän sinne näköjään menee rahaa aika usein! Ei helvetti miten en oo aiemmin tajunnut, luulin et se puhui sellaisista syötävistä munkkimunkeista mut tämä ketju avasi mun silmät! Itkettääääääää...
[/quote]
Arnolds on transu
Mua tosissaan suututtaa teidän puolesta! Asun itse Englannissa, ja viime aikoina mun englantilainen miesystävä on tosi usein ollut "at McDonald's"... onkohan se sama MacDonald joka on lastenlaulussakin, Piippolan Vaarin englantilaisversiossa? Joku maalaisjuntti jossain Dorsetissa?? Tiesin kyllä että mieheni on vähän bi-suuntaan kallellaan mut kun se on aina ollut sellainen urbaani hipsteri eikä mikään juntti... :(
Kunhan Arnolds ei laittaisi ketään paksuksi.
Tää on jotenkin niin surullinen ketju. Vasta nyt tajuan, miksi meillä kotona oli kahden viikon mykkäkoulu aina, kun äiti sai paketin Kalle Anttilalta. Minä luulin, että joku kiva sukulaissetä lähetti kesämekkoja ja muoviastioita, mutta en ymmärtänyt, että pakettien hintana oli isän ja äidin parisuhde. Hirveää ajatella, että äitini oli uskoton! Nyt ymmärrän, että kun Kalle jätti hänet, niin täällä jo mainittu kuuluisa Auervaara eli Yves Rocher sai hänet helposti pauloihinsa.
yritin ottaa yhteyttä elisaan,mutta sen puhelinvastaaja oli päällä ja siinä sanottiin että en ole juuri nyt paikalla(varmaan joku hoito)ottakaa yhteyttä anviaan.Siis mitä hittoa yrittääkö elisa johtaa minua harhaan,onko se anvia elisan joku panokaveri,hemmetti jos se on joku mies (en soita)sillekkö pitää soittaa jos elisaa ei huvita vastata puhelimeen.
Hiiskatti minähän en parrua per......een ota,ottakoon elisa itse jos huvittaa.Vai panokaverille pitäisi soittaaa.....
Onko kaikki kaupat viel auki? Mietin, että lähtiskö itsekin bussilla keskustaan shoppailemaan. Mahtaako olla hyllyt jo tyhjänä...kengät tarvisin. Kyllä siellä ainakin ihmisiä on, kun miäs soitti ja kuului hällinää. Menee kuulemma vielä aikaa. Harvoin se tuollain innostuu, mut tänään into piukeana lähti saunan jälkeen Aleen.
Tämän ketjun takia oli pakko käydä tutkimassa miehen tiliote, josta huomasin hänellekin olevan suhde tähän horo elisaan:((. Mutta pahintahan tässä on se että hänellä on suhde tähän pano Ottoon, ja ilmeisesti hän on bi. Mutta eipä sinä vielä kaikki se pano-Otto on ollut minunkin rakastajanani zalandon, arnoldsinja Pirkan lisäksi:((. Kyllä jos välittää toisesta niin pitäisi jättää toisen rakastajat rauhaan eikä varastaa niitä... Mutta sieltä löytyi myöskin tämmöinen kuin Gigantti, tarkoitetaanko tällä nytten jättimäistä munaa tai mitä?? Oisi muuten kiva saada tämän Gigantin numero jos jollain sattuisi olemaan??
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 22:34"]
Tämän ketjun takia oli pakko käydä tutkimassa miehen tiliote, josta huomasin hänellekin olevan suhde tähän horo elisaan:((. Mutta pahintahan tässä on se että hänellä on suhde tähän pano Ottoon, ja ilmeisesti hän on bi. Mutta eipä sinä vielä kaikki se pano-Otto on ollut minunkin rakastajanani zalandon, arnoldsinja Pirkan lisäksi:((. Kyllä jos välittää toisesta niin pitäisi jättää toisen rakastajat rauhaan eikä varastaa niitä... Mutta sieltä löytyi myöskin tämmöinen kuin Gigantti, tarkoitetaanko tällä nytten jättimäistä munaa tai mitä?? Oisi muuten kiva saada tämän Gigantin numero jos jollain sattuisi olemaan??
[/quote]
Unohda Gigantti, se lian iso, oikeasti, jotenkin jakautunut persoona. Vaikea ihminen, selittää kaiken liian teknisesti. Ei sellaista rakastajaa jaksa kuunnella. Sopis ennemmin suuntauksiltaan jonkun miehen kanssa yhteen.
Ei tuo vielä mitään, mun muijalle oli joku Stockmann -niminen saksalainen juippi antanut oman Mastercardin käyttöön. Erohan siinä tuli.
Nielaisin just suullisen Presidenttiä, skarppasi kummasti kun ei ollut niin kuumaa, tuli ihan erilainen olo.
Siis mitä vit, miten yks Mango voi maksaa 149,90 euroa? Kysyin vaimolta, että kattooko yhtään hintoja kun koriinsa lastaa, ei vastannut mitään, meni pois.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:05"]
ELISA on puhelinyhtiö.
[/quote]
Kyllä nää pettäjien selitykset tiedetään! Narsisti valehtelee valehtelemasta päästyään, keksii vaikka mitä ihmeellisiä tarinoita. Ei mene läpi enää!!!
Siis tämä ei voi olla totta! Mä oon aina ihan 100% luottanu mun mieheen, mutta ihan vaan todistaakseni sen uskollisuuden kävin sitten kattomassa sen tilitietoja. ja tiedättekös mitä? Se on väittäny aina päivällä käyvänsä kahvilassa, mutta nytpä selvisi missä se on luuhannut! Siis useampana päivänä on maksun saajana ollut Hanna&Kerttu. Siis WTF??? Kaksi naista kerralla! Ja ilmeisesti joskus on sitten ollu vähän kiireempää, kun tilitiedoissa lukee Pikku Paussi. Joo, varmasti on kiva paussi ollut! Ihmekös että mies on niin nälkäinen kotiin tullessaan, vaikka olevinaan on jotain ientä päivällä syönytkin. Just joo!
Mutta tämä ei jää tähän, voitte olla varmoja että nyt meni lusikat jakoon, tuollaista petturia en katsele päivääkään!
Mun mies on näköjään kans maksanu sille horo-Elisalle. Ja siis onhan meillä rahasta ollut tiukkaa, mut voitteko kuvitella, se Elisa oli ottanut vielä maksun etukäteen. Kun täs lukee Elisa pre paid.. Ei mun mies nyt niin köyhältä näytä, että horotkin etukäteen laskuttaa!! Mut kuitenkin mä jätin nyt sormuksen ja tiliotteen pöydälle ja muutin lasten kaa äitille. Mies löytää ne sit aamulla, kun tulee "töistä". Itku tulee!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:47"]
Mun mies on näköjään kans maksanu sille horo-Elisalle. Ja siis onhan meillä rahasta ollut tiukkaa, mut voitteko kuvitella, se Elisa oli ottanut vielä maksun etukäteen. Kun täs lukee Elisa pre paid.. Ei mun mies nyt niin köyhältä näytä, että horotkin etukäteen laskuttaa!! Mut kuitenkin mä jätin nyt sormuksen ja tiliotteen pöydälle ja muutin lasten kaa äitille. Mies löytää ne sit aamulla, kun tulee "töistä". Itku tulee!
[/quote]
Kauheeta. Mut täytyy myöntää, että Elisassa on businessnaisen vikaa. Yritä jaksaa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:24"]
Onks kukaan ottanut yhteyttä Pirkkaan, millainen hän on? Olen ymmärtänyt, että on vähän laadukkaampi hemmo, kun pitäis olla just tarkka ja ottaa Pirkka. Halvalla kai irtoaa?
[/quote]
pirkan olen tavannut kerran kahvittelun merkeissä,ja oli se kuulkaa aika tarkka täti.
[/quote]
Joo se tykkää välillä noista transuleikeistä, kun sillä niitä vaatteita riittää, niin miesten kun naistenkin. Olen käynyt kerran Pirkan tykönä, kun lainasin yhtä takkia. Kaikki kengät, korut ja vaatteet oli tiptop järjestyksessä.