Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun joissain duunariammateissa tienaa hyvin, niin eikö se kuitenkin mene niin

Vierailija
11.09.2012 |

että hyvä raksa/putki/sähkömies tienaa hyvin, mutta rivimiehet ei niinkään.

Mun on ainakin vaikea uskoa, että kun amikseen pääsee vitosen keskiarvolla, niin muutaman vuoden päästä ne kaikki nostaa 5000e kk-palkkaa.

Vai selittäkää mulle mitä olen ymmärtänyt väärin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvä raksa/putki/sähkömies tienaa hyvin, mutta rivimiehet ei niinkään.

Mun on ainakin vaikea uskoa, että kun amikseen pääsee vitosen keskiarvolla, niin muutaman vuoden päästä ne kaikki nostaa 5000e kk-palkkaa.

Vai selittäkää mulle mitä olen ymmärtänyt väärin?

merkitystä siinä vaiheessa, kun on valmis ammattitaitoinen työntekijä, silloin palkka on tehtävänimikkeestä kiinni eikä siitä millaisella todistuksella on amikseen mennyt, alakohtaista on tietenkin eikä lähärit pääse millään 5000 euron kk-tuloihin, hyvä kampaaja voi päästä ja putkimiehet ja sähkömiehet etenkin ulkomaiden komennuskeikoilla pääsee helposti jopa yli sen

no tottakai on. jos saa peruskoulusta vitosen paperit, on helvetin tyhmä. tästä ei pääse mihinkään.

tyhmä ei muutu viisaaksi ja harvoin tyhmä oppii tekemään kovin hyvin mitään.

Vierailija
22/25 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattilainen tienaa hyvin jos hänellä on oma yritys ja tekee jatkuvasti myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.5 peruskoulun keskiarvo, hain rakennusalalle amikseen koska tiesin ettei opiskelu ja toimistot kiinnosta. Olen tykännyt aina enemmän tehdä ulkona käsilläni hommia, ja viime vuonna tienasin räpylöilläni 48k. Jos olet painosi arvoinen ja teet tulosta, kyllä sitä rahaa pyörii.

Raudoittaja mies 24v pks

Vierailija
24/25 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vähän riippuu, mikä ketäkin kiinnostaa. Oma poika on surkea lukemaan, mutta imee kaiken tiedon itseään kiinnostavista asioista muita kuuntelemalla ja seuraamalla. Hakee myös netistä tietoa, mutta lykkääpä sille kirja etten, että opiskele tosta. ei tuu mitään.

Vierailija
25/25 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

amikseen opiskelemaan vaikka mitä ja luullaan että kohta alkaa onnenpäiät kun saa hyvää liksaa. Valitettavasti vain osa ammattimiehistä osaa ammattinsa.Ennen kun oli kisällijärjestelä niin et saanut papereit ennen kun osastit ommasi. Nyt saat amiksesta päättötodistuksen siksi että opet tahtoo susta eroon

Pelkällä päättötodistuksella et isoille tienisteille pääse. Pitää suorittaa vielä ammattitutkinto ja sitren vielä erikoisammattitutkintoja ja niiden lisäksi eri osa-alueista ammattitutkintoja.