Huomaako muut 5kg.n laihtumisn, jos paino oli ennen 72kg ja nyt 67?
Mietin että huomaako muut normaalipainoisen laihtumisen? Itse huomaan että housut on väljemmät ja kaventunutkin varmaan ehkä olen. Miten paljon ulkonäössä huomaa painon pudotuksen, jos se on tuollainen? Olen 174cm pitkä.
Onko tuo paino mielestänne hyvä? Urheilen PALJON! :)
Kommentit (8)
kukaan ole sanonut sinulle asiasta? Minulle sanottiin jatkuvasti, joten ei tarvinnut kysellä, huomaako :D
sanota. Ihmiset ovat minulle hyvin paljon kateellisia monestakin asiasta (joita en ala tässä luettelemaan). Joten eivät sano mitään ulkonäköön liittyvää. Itsekkään sitä ei oikein huomaa, kun itse elää tässä kehossa. :)
Ja siitä vuoden päästä painoin laihoimmillani 57kg. Ihmiset alkoivat kyselemään olenko laihtunut siinä 63 kg:n tienoilla ja huomauttelemaan ja kauhistelemaan, kun paino laski alle 60 kg:n. Ei välttämättä tuollaista 5 kg:n laskua vielä huomaa, ellei kasvoista tipu paljoa - riippuu siis rasvan jakautumisesta kehossa.
Itsekin olen siis sporttinen kropaltani, mutta nykyisin melko hoikassa kunnossa ja lihakset ja jopa suonet erottuvat. Olen nostanut painoani takaisin 62kg asti, niin on vähän pehmeämpi vaikutelma.
Painosi on juuri sopiva pituuteesi. Nyt kanatttaa pitää tuo tilanne.
On sopiva paino, kun urheiletkin. Mä ainakin huomaan läheisistäni, jos laihtuvat 5kg lyhyessä ajassa. Reilussa ylipainossa viiden kilon pudotus ei välttämättä ulkopuolinen huomaa.
mulla huomattiin, sanottiin, että oletko laihtunut, kun naama on kapeampi ja maha pienempi
kuten sulle on vastattukin. Itse huomasin myös vaatteista, alaosat alkoivat tuntua isoilta.
Pakko oli kommentoida tähän, kun mulla on juuri samanlainen tilanne, mutta olen sentin sua lyhyempi :) Urheilen myös paljon, jumppaan ja juoksen. Siksi en halua mitään liian tiukkaa dieettiä, koska en haluaisi menettää liikaa lihasta laihduttaessa. Ylimääräisten napostelujen jättäminen ja veden juomisen lisääminen vei multa tuon 5 kg. nyt on pysynyt samassa pari viikkoa joten ajattelin taas ottaa tiukempaa linjaa syömisten suhteen. 2 kg yritän saada vielä pois, olen jäänyt ikävästi kahden vaatekoon väliin.
sama pudotus, mutta olen lyhyempi (167cm). Olin siis 72kg lievän ylipainon puolella, nyt bmi normaali. Alkoivat huomata kiinteytymisen ja ryhdin paranemisen, kuulemma posket kapeammat. Lisäksi hoikistuin tosi helposti vyötäröltä, joten se huomattiin. Reidet eivät tunnu muuttuneen...
Eli normaalipainon sisällä varmasti huomataan ryhdistynyt ja piukempi olemus, ehkä kasvoistakin on lähtenyt turvotusta?