Mitä juttuja ette tee kun lapsilla on kavereita kotona?
Eikö häiritse tulla töistä kun pitääkin yhä skarpata eikä voi vaan sohvalla röhnöttää. Hitto, ei kehtaa edes riidellä!
Kommentit (13)
joten kyllä mä silloin sohvallakin röhnötän. Mutta vaatteet pitää olla asiallisesti päällä, ei voi puolialasti heilua.
sohvalla en ehdi maata ollenkaan. Noloa kyllä kerran oli, kun mies ei tiennyt, että lapsella on kaveri kylässä ja naapurin 8v pöllähti vessaan kun isäntä istui siellä isolla asialla. Oli aika hämmästynyt tyttö ;-)
esim. viiniä ruoan kanssa vaikka omien seurassa saatan ottaakkin, koska en tiedä toisten perheiden käytäntöä näissä asioissa ja lapset ovat kuitenkin aikuisen, eli minun vastuullani.
silloin harrasta. Omien skidien ollessa omassa huoneessaan voimme tehdä tuotakin.
sohvalla en ehdi maata ollenkaan. Noloa kyllä kerran oli, kun mies ei tiennyt, että lapsella on kaveri kylässä ja naapurin 8v pöllähti vessaan kun isäntä istui siellä isolla asialla. Oli aika hämmästynyt tyttö ;-)
Oletteko vessan oveen hankittavasta lukosta kuulleet?
Vastauksen idea ei tainnut olla se, ettei käydä isolla asialla kun lapsilla on kavereita kylässä vaan että EI LUKITA SITÄ VESSAN OVEA normaalisi.
Oletteko vessan oveen hankittavasta lukosta kuulleet?
En piereskele vieraiden lasten kuullen ja pidän housut jalassa.
Pakko olla rentona, koska muuten ei tule hommasta yhtään mitään ja vieraita lapsia ei sitten jaksa.
Mies justiinsa valitti, kun ei saa olla vain kalsarit jalassa ja musta hyvä niin.
Monen lapsen kotiin ei pääse, joten saavat tottua siihen että olen kotona rennosti.
en nuku päiväunia
en mene suihkuun ellei ihan pakko
Kun kavereita on, niin mä en luukuta omaa musiikkia tai sitten katsele K18 ohjelmia.
Nää vieraat mukulat ovat tässä jo vuosia ravanneet, että ovesta sisään ja ulos. Mä asun kotonani ja röhnötän sohvallakin toisinaan, kun pojat pelaa ja KOMMENTOIN.
Joskus jopa heitän ulos koko lauman kunnon karjaisulla. Silloin kun en vaan jaksa.
Noita on kymmeniä mitä tässä käy.. just äsken livahti viisi 9 v tyttöstä ostarille, kun tulin. Poikia ei tänään olekaan, kun omalla treenipäivä.
alasti tai yläosattomissa, kun lapsella on kavereita. Sen sijaan röhnötän vapasti ja saatan olla aamutakissa.
kyllä omasta lapsuudesta muistan, kuinka omat ja kaverien vanhemmat lähinnä kattoi telkkaria, kuunteli musiikkia tms. rentoutumista jos olivat kotosalla, eli ihan sitä samaa mitä sillonkin kun kavereita ei ollu. eikä röhnääminen mitään haittaa. mukavampi niin ollakin siellä, rento fiilis kaikilla.
- ei riidellä tai yritän pitää sivistyneen tason kinastelussa
- en kulje ilman vaatteita
- en lauleskele ääneen :D
- en puhele puhelimessa vapaasti (henk.koht. asioista)
Muutoin sanoisin olevani normaalisti, mutta pyrin antamaan pojalleni ja kavereilleen omaa rauhaa (en juuri sillon änkeä pyykkejä viemään/hakemaan pojan huoneesta jne).