Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monestiko olet hakenut töitä?

Vierailija
10.09.2012 |

Ainakin 100-200 hakemusta. Mukaanlukien avoimet haut. Kolmesti olen saanut töitä. Ja yliopistossa opiskelen...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen minua on vain pyydetty, ei ole tarvinnut hakea.

Vierailija
22/27 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen hakenut työtä. Omaa työtäni. Työni oli määräaikainen ja se tuli yleiseen hakuun. Hain ja sain pitää työpaikkani.

Mulla on ollut 12 vuoden aikana viisi työnantajaa ja aina työn saanti on mennyt niin, että mulle on soitettu ja tarjottu työtä. Parhaillaan tein kahdelle työnantajalle samaan aikaan työtä, aamut ja illat yhdessä paikassa, päivät toisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä ei kait teineinä huvittanut tehdä kesätöitä? Ei tarvinnut?

Vierailija
24/27 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan töitä. Meilläkin on firmassa kaksi paikkaa auki eikä yhtään hakijaa. Itse saan hoitaa illalla työt kuntoon kunnes saadaan joku tänne.

Sanoivat rekrytointifirmasta että voi mennä kuukausi tai pari koska nyt on tosi vähän työnhakijoita.

No meilläkin on just haku auki ja parikymmentä hakemusta tullut ja lisää vielä tulee.

Teillä on vissiin auki joku sellainen homma mitään kukaan ei halua tehdä.

Vierailija
25/27 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1999. Kesätyöhön hain. Kun valmistuin v. 2000, mut rekrytoitiin heti suoraan yliopistosta ja sen jälkeen en ole hakenut ainoaakaan työpaikkaan, vaan mut on aina rekrytoitu suoraan edellisestä uuteen paikkaan.

Meille riittää kysyntää. Tuotekehitys ja tuotannonhallinta ovat monessa firmassa retuperällä!

Tuotantotaloutta pääaineenaan lukenut on aina tekniikan puolelta, ei kauppatieteistä....

Vierailija
26/27 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä ei kait teineinä huvittanut tehdä kesätöitä? Ei tarvinnut?

Vierailija
27/27 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on aika erikoisella alalla mutta homma sinänsä on aika normi hommaa.

Meillä on vaihtoehtona se että jos ei löydetä ketään niin tämä osasto siirtyy Viroon. Koulutetaan siellä nämä henkilöt tehtäviinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän