Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko lentokoneeseen omaa ruokaa?

Vierailija
22.11.2012 |

Onko rajoituksia mitä ei saisi ottaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä lennoilla on ruoka ja lyhyellä ei tarvitse. Syön kentällä ennen lähtöä jos on nälkä. Jonkun karkkipussin saatan ottaa.

Vierailija
2/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokentältä valmiit leivät ja otin mukaan koneeseen.

Turvatarkastuksen läpi tuskin saa viedä muita kuin vauvan/lasten ruokia. Luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala matkustaa nykyään

Vierailija
4/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina aterian lennolle mikäli se ei kuulu matkan hintaan.

Vierailija
5/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvatarkastuksen läpi tuskin saa viedä muita kuin vauvan/lasten ruokia. Luulisin.

Paitsi ei nesteitä tietenkään.

Vierailija
6/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmitta mukaan. Yleensä kuitenkin otetaan tyhjä vesipullo, joka täytetään kentällä vessassa turvatarkastuksen jälkeen. Koneessa kun sitä juotavaa ei aina saa silloin kun tahtoisi. Pilttejä kun otettiin 1v lapselle, alkoi yli-innokas turvatarkastaja laskea että niitä on liikaa matkan kestoon nähden. Sanoin, että olemme kerran turvatarkastuksen jo ohitettuamme joutuneet odottamaan koneen lähtöä ulkomailla 7 tuntia enkä toista kertaa aio pitää lastani nälässä. Sain piltit koneeseen.

Aikuisten eväisiin ei ole turvatarkastus koskaan kajonnut kun mukana on ollut hedelmiä tai eväsleivät.

Vierailija
7/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kuitenkin otetaan tyhjä vesipullo, joka täytetään kentällä vessassa turvatarkastuksen jälkeen.

Olette kyllä säästäväisiä. Täytättekö ulkomaillakin vettä vessasta vai raskitteko siellä ostaa vesipulloja?

Vierailija
8/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kuitenkin otetaan tyhjä vesipullo, joka täytetään kentällä vessassa turvatarkastuksen jälkeen.

Olette kyllä säästäväisiä. Täytättekö ulkomaillakin vettä vessasta vai raskitteko siellä ostaa vesipulloja?

Pitaisiko mun siis ostaa kaupasta/kioskista vesipullo, jonka tyhjentaisin lasten omiin kateviin vesipulloihin? Siis jos hanavesi on juomakelpoista? Eihan siina ole mitaan jarkea ei

Vierailija
9/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaisiko mun siis ostaa kaupasta/kioskista vesipullo, jonka tyhjentaisin lasten omiin kateviin vesipulloihin? Siis jos hanavesi on juomakelpoista? Eihan siina ole mitaan jarkea ei

lukenut mitään "lasten omista kätevistä vesipulloista". Siitä saa kuvan että ensin ostat kotiin vesipullon, juot sen, kannat tyhjän vesipullon kentälle ja täytät sen siellä vessassa voidaksesi juoda sitä sitten koneessa. Tuo kuulosti minusta monimutkaiselta.

Vierailija
10/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mielestäni on ihan järkevää täyttää vesipullot vessassa. Turvatarkastuksen jälkeen ne maksaa ihan "törkeästi", jos koko perheelle ostaa pullot :)

Yleensä mulla on jotain rusinoita tai myslipatukoita kassissa. Lähinnä lapsia varten.

Vierailija
11/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin amerikkalainen lentoyhtiö, otan takuuvarmasti omat ruoat.

Lyhyellä lennolla en ota ja siis jos otan, ostan kentältä, en ota kotoa omia ruokia.

Viimeksi olin lähdössä jonnekin ja turvatarkastuksessa oli ulkomainen mies, ehkä saksalainen tmv ja hänellä oli mukanaan vastapaistetut ruoat pakasterasioisssa. Wokit oikein höyrysi ja sitä ruokaa oli kilo ainakin. Jäi sinne tappelemaan ruoan nestepitoisuuksista ja oli kyllä äkäinen.

Vierailija
12/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut mitään "lasten omista kätevistä vesipulloista". Siitä saa kuvan että ensin ostat kotiin vesipullon, juot sen, kannat tyhjän vesipullon kentälle ja täytät sen siellä vessassa voidaksesi juoda sitä sitten koneessa. Tuo kuulosti minusta monimutkaiselta.

Se ensimmäinen pullojen täyttäjä :) mulle tuli vaan mieleen, että jos tämä tyyppi tekee samaa kuin minä

Vierailija
13/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitettyjä perunoita on taskut täynnä.

Vierailija
14/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kentällä myydään pitsaa tai kebua, niin otan usein take away-pakkauksessa mukaan koneeseen. Kentällä on liian kiire syödä ja koneessa ei muuta olekaan kuin aikaa. Yleensä saan kateellisia himoitsevia katseita.

Vierailija
15/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vienyt omia sämpyloita, pienen sipsipussin tms,. Lähinnä siis vain pitkälle lennolle.

Vierailija
16/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon pihvit ja valkosipuliperunoita

Vierailija
17/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen näin aina kun lähes aina! eritoten kun Suomesta lähden, kun se hanavesi on niin hyvää. Englannista Suomeen lentäessä ostan yleenä kentältä, joskus olen täyttänyt.

Vierailija
18/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille, en varsinaista ruokaa.

Vierailija
19/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en kerta kaikkiaan saa alas lentokoneruokaa. Se on ihan hirveän makuista ja hajuista. Mieheni kyllä syö sitä mielellään. Minulla on yleensä hedelmiä ja Tuc-keksejä, ja turvatarkastuksen jälkeen ostan vesipullon ja kokiksen. Euroopan ulkopuolelle jos lentää, täytyy syömättömät ruuat kyllä heittää roskiin ennen lentokoneesta poistumista, ettei ala helvetillinen show turvatarkastuksessa, ainakin Jenkeissä.

Vierailija
20/22 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en kerta kaikkiaan saa alas lentokoneruokaa. Se on ihan hirveän makuista ja hajuista.

Tulen muutenkin helposti huonovointiseksi lentokoneessa, joten otan yleensä suolaista naposteltavaa (esim. suolapähkinöitä) mukaan. Ne auttaa, jos alkaa oksettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi