Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

??? KESÄKUISET 2013 ???

Kommentit (286)

Vierailija
161/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

netta, paljon tsemppiä! Toivotaan ettei täti tule ;-)

Toivotaan Marjana, että ovuloit. Tsemppiä stressittömään loppukiertoon!

cenlia, Maizaana ja 82: onko teillä oireita, millaisia? Ootteko malttaneet mielenne ja olleet testaamatta? :-D

ON: Mulla polttelee kaapissa 5 davidin tosi herkkiä liuskoja. Eilen tein puikon iltapissistä, negaa näytti. Tänä aamuna oli kamala vessahätä herättyä, joten tein davidin liuskan aamupissasta. Jotenkin olin näkevinäni siinä jonkinlaisen viivanpaikan. Tai sitten mun silmät valehtelee ja näkee mitä ne haluaa.

Onko teillä viivanpaikkoja? Kuvia niistä?

Jänskättää.

Bella, kp24/29, dpo8

Vierailija
162/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muut plussanneet :). Ja Nyytikselle lohdutushali! Tämä rouva siirtyy kans heinäkuisiin, koska täti tuli nyt kylään niin kuin arvasinkin. Uusi yritys kehiin vaan! Muille vielä plussaonnea tässä kierrossa. Tavataan sit heinäkuisissa jos tiputte täältä pois!

Misu78, kp 1/25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näättekö te muut noissa mitään?

Vai kiusaanko mä vaan itteeni?

http://aijaa.com/RoL60O

Eilen iltapissasta kp23/29 ja dpo7

http://aijaa.com/MimlUF

http://aijaa.com/frxpPw

http://aijaa.com/N8vRhe

Tänään aamupissasta kp24/29, dpo8

(kaikki 3 kuvaa samasta testistä)

Vierailija
164/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI ROXY mä olen niin onnellinen teidän puolesta että vihdoin saatte yhteisen nyytin!! Se varmasti kruunaa kaiken!

Bella!! ihan niinkuin siinä tosiaan jotain punertavaa olisi!! Hienoa! toivotaan että vahvistuu mutta muista että vahvistuminen voi tapahtua

vain joka toinen päiväkin ettet heti huomenna heitä kirvestä kaivoon jos näyttää samalta! =D Luonnossa näyttää kyllä varmaan vieläkin tummemmalta

että on hyvinkin mahdollista että siellä joki kiinni on! Mutta en sanoisi tuota viivanpaikaksi koska siinä on punertavaa, ehkä haamujen esiäidiksi XD

ON: ei kommentoitavaa eilen oli menkkakipujen oloista särkyä, ei muuta

Minni kp21/25-28 dpo 8, yk5

Vierailija
165/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet ja taas tuhannet kiitokset onnitteluista. Toivottavasti olen osannut bomgata kaikki onnittelut. Tämä palsta on kyllä kultaakin kalliimpi, meidän yrityksestä ja hoidoista kun ei tiedä kukaan muu kuin me itse, lääkäri ja te!

Tinupille ja misulle iso peukku heinäkuisiin!!!

Kultatyttö: jospa se tosiaan on sitä?? Mulla kanssa nuo rinnat kihelmöi jännästi välillä tuossa viikolla ennen plussatestiä. Peukku!!

Nyytis: Voi kaameus, olen pahoillani. Tuo on niin hirveää kun saa plussan ja sitten se ei kestäkään. Sama pelko on pikkuisen persiissä itselläkin, se on kai inhimillistä. Voimaa kovasti ja tsemppiä heinäkuisiin!

Bella: Malttia!!! Tiedän miten koville ottaa odotella, mutta totuus on, että varmuuden saa vasta lähellä menkkojen oletettua alkupäivää tai sen jälkeen. Toivottavasti pääset liittymään odottajiin =).

Netta: Wau, toivottavasti on sitä itseään. Koska testaat r-testillä?

Marjana: toivottavasti nyt ei tosiaan tule mitään megakiertoa, jotta pääsette PAS:ia miettimään. Hitsi jos pitää teroihin turvautua =(. Pidän peukkua, että on vaan pitkä kierto ja ovis tapahtuu vähän pienemmillä tuntemuksilla. Eihän se kai aina samalta tunnu tai ei mulla ole ainakaan tuntunut. Ja kiitos, nautin kyllä kaikista omituisista olotiloistakin. Voimaa!

Minni: pidän peukkua, ettei särky kuitenkaan tuo vuotoa. Itselläni särki koko torstain mahaa niin, että olin välillä kaksinkerroin kun jomotti. Mutta jos menkat tulee niin tsemppiä heinäkuisiin!

Oma olo on aika epätodellinen. Nyt on alkanut aika huima valkovuoto ja siksi tietty säntäilen vessaan kurkkimaan, ettei siinä ole punaista mukana... No, ei ole ollut. Flunssa on pahana päällä, kuten on ollut muissakin raskauksissa aivan alussa. Rintoja jomottaa vähän enemmän ja ovat aivan kosketusarat. Pissalla saa juosta puolen tunnin välein. Aamu-unet ovat kaikonneet, joten tänään lähdin kuuden jälkeen töihin. Katsotaan miten käy kun alkaa se väsymys, mitenkähän raato sitä onkaan...?

Käskekää sit mun häipyä täältä tilittämästä jos alkaa ärsyttää. En vaan oikein uskalla vielä minnekään odottajiin mennä. Alkuraskauden ultra on 19.10. Sitten tiedetään paljon enemmän, jos sinne asti päästään. Eilen soitin lääkärilleni ja sanoin, että testi on positiivinen. Lääkärini tuntui vilpittömän iloiselta puolestamme ja käski ottaa rennosti. Aika rennosti olen asennoitunutkin, sillä jos tämä menee kesken niin mitäänhän en sille mahda. Tiedänpä kuitenkin sitten, että tämä koktaili meillä toimii ja miehen simpat on kunnossa =).

Aurinkoista tiistaita ja niitä PLUSSAPUHUREITA!!!

RM

Vierailija
166/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyytis: Pahoitteluni! Miten surullista ensin saada plussa ja sitten pettyä. Itse tuon kokeneena tiedän, miten korkealta siinä voi tippua.

Monella jo tosi jännät paikat... Samoin itselläni, sillä eilisen rintojen kihelmöinnin ja huonosti nukutun yön jälkeen aamulla en voinut malttaa mieltäni, vaan kaivoin Clearbluen digitaalisen testin esiin, ja tulos oli Raskaana 1-2!!! Olen onnellinen! Kiertopäivä tänään siis 26/27.

Kultatyttö töissä ihan omissa ajatuksissaan...

Vierailija
167/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan huikkaamaan, että täällä yhä kärvistellään. Menkat eivät ole alkaneet, mutta menkkamaista juilintaa + valkovuotoa on ollut tänään, että eiköhän ne sieltä ala.

Testiä en oo tehnyt, enkä aio tehdä ennen torstaita. Sitten olis kp 33 ja se olisi jo ennätys pitkä kierto.

Oon muuten muutaman yönä tässä kierrossa (ovulaation jälkeen) nukkunut huonommin. Heräilen aamuyöstä monta kertaa, sama juttu viime yönä ja nyt aamuvuoron jäljiltä aivan kuitti. Muuten en mitenkään väsyneempi ole. Oikeestaan en oo ollu pahalla tuulella tai sellainen ahdistunut fiilis ennen menkkoja on mennyt nyt ihan ohi.

Oikein paljon onnea plussanneille! :)

Atiilia kp 31/27-30

Vierailija
168/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella ei oo ollu kummemmin oireita mitä nyt sunnuntaina oli pientä kipua toivottavasti oli kiinnitymiseen liittyvää muuten ei ole mitään.. ja en ole ostanu viel testejä. ku on ollu nyh vähä epäsäännöllistä niin ei sitä oikein osaa odottaa ku vast viimeistään parin viikon päästä vaikka kyll toivon ettei tulis ollenkaan tätiä.

Plussatuulia kaikkille!

cenlia

169/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Keleen kroppa kun panttaili ovista, nyt siis todennäköisesti oltiin myössä kun ei eilen petipuuhia harjoitettu(luulin siis kovin et tässä kierrossa ois ollu kivuton ovis) Koulusta lähtiessäni alkoi orastava jomotus joka jatkuu edelleen ja vähän väkipakolla raahasin miehen makkariin :) pitäkäähän siis peukkuja meille ettei myöhästytty.

Hienoa että plussia on tippunut lisää,Onnea siis plussanneet!

hilma kp19/25-32

170/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymama ja kaikki muut plussanneet: Ihan hirmuisesti onnea teille kaikille ja pitäviä tarrasukkia pienille ihmeille

171/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymama ja kaikki muut plussanneet: Ihan hirmuisesti onnea teille kaikille ja pitäviä tarrasukkia pienille ihmeille

Bella, kyllä toi voisi haaleanvaalea viiva olla, nyt toivotaan että vahvistuu-jännää... Mä testasin silloin viime kierrosta ihan turhaan ja ihan liian aikaisin, etten nyt kyllä tee samaa. Eli jos ei la kaahaa täti paikalle, haen testin ja sunnuntaina teen. Tämän itseni kanssa sovin...vaikka en tosiaan usko tuohon, koska on n i i n taas pinna kireellä, että nollasta sataan kierrokset aika mitättömästä, tyypillisiä ennekoivia noihin rättipäiviin.

172/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAAAA!!! Onnea tosi tosi tosi paljon ja tarrasukkia kovasti pienelle matkaan!!!!:) Mun oli pakko tulla vilkuilemaan mitä sulle kuuluu. Minähän sanoin että ne flunssaoireet ovat varmasti jotain muuta, hih!;D Toivottavasti joskus perässä tullaan!

Vierailija
173/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Bella: ihan kun niissä testeissä jotain näkyis. Varsinkin niissä jälkimmäisissä. Toivotaan niin!

Kyselit myös mahdollisista raskausoireista ja testailusta. Itse en yleensä testaile etukäteen tai usein. Nyt oon eilen syönyt vikan Terolutin, joten pian tilanne selviää siitä, et tuleeko täti vai ei. Vähän elättelen toiveita, että ei tule, sillä: on kurkkukipua (flunssan olen voinut toki saada kipeältä 4-vuotiaaltamme) ja etenkin vihlomisia tietyissä liikkeissä.. toki nää on varmasti vain kuvitelmia.

Jos sunnuntaina ei oo täti tullut, niin sitten testaan!

Ainiin, joku kyseli, että mistä päin ollaan. Itse olen PK-seudulta.

82

82

Vierailija
174/286 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni, toivotaan ettei täti tule ja noi menkkakipumaiset säryt ois jotain ihan muuta kun tätin tuloa enteilevää ;-)

Roxy, eläkä lähe mihinkään ;-) Muistat vaan päivitellä meille olotiloja ja tuntemuksia ja kaikkea. Mä ainakin haluun kuulla! :-) Ihanasti sanottu tuo "koktaili", aaawws :'-) Kyllä tää odottelu ja piina on hermoja raastavaa, mutta kiitos tuesta :-) Sitä aina tarvitaan!

Kultatyttö, onnea tuhannesti! Mukavaa että plussajuna kasvaa. :-)

Atiilia, mikä tilanne? Eihän täti ole vielä kurvannut?

cenlia, ok! Toivotaan että oli kiinnittymistä ;-)

hilma, voi harmi. No, toivottavasti saitte talletuksen oikeeseen aikaan ;-) Peukkuja!! Itsekin olisin mennyt harhaan ilman ovistikkuja :-D Kun meinasin mennä jo vähän niiden kanssakin :-D

Maizaana, sulla on jären ääni. Ei ois pitäny itekään testata, mutta kun tällanen hermoheikko ja malttamaton kun olen =/ Nyt jotenkin tuntuu, että ei nuo viivat mitään oo. Varjoja ja jotain erehdyksiä.

82: Ok! Käyhän raportoimassa tilannetta ;-) Itse olen niin malttamaton, että testailen ihan turhaankin joskus :-D Ja kun en oo koskaan ennen raskaana ollu, niin heti sitä jostain pienestä oireesta julistaa ittensä omassa päässä raskautuneeksi -.-

ON: Naama kukkii. Ei mitään tavallisesta poikkeavia flunssaoireita. Mulla on sellainen ainainen nuha. Nenä on vähän tukkoinen normaalistikin. Ei mitään menkkaoireita, mutta ei juuri raskausoireitakaan. Aamulla piti nousta ennen kellon sointia 3:47, kello olisi herättänyt neljältä. Kamala pissahätä! Ihmeen virkee olo. Yleensä tykkään nukkua vähän liiankin pitkään :-D Eipä tässä muuta. Tätiä odotellessa :-D Alavatsakivutkin ovat kaikonneet..

Vierailija
175/286 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä. Viimeisimmät kierrot ovat olleet aika säntillisiä 28 päivän kiertoja. Viime kuussa menkat alkoi illalla kp 31. Eilen (siis kp 31) juili kyllä vatsaa ihan sillä tavalla, että menkat alkavat. Olin ihan varma. Mulla yleensä tulee "kivut" (yleensä selviän ihan ilman särkylääkkeitä) joko ihan heti vuodon alkamisen jälkeen tai ihan pikkusen ennen, mutta yleensä jo jotain tuhrua silloinkin tulee.

Ovulaatio oli tai siis plussa tuli testiin kp 17 ja edellisessä 31 päivän kierrossa se tuli jo kp 11. Tuntemukset pyöri testin kanssa samoissa päivissä eli uskaltaisin ehkä luottaa niihin.

Kieltämättä nyt muakin alkaa vähän jännittämään, vaikka olin jo ovulaatiosta asti heittänyt tämän kierron menemään ja valmistautunut seuraavaan.

Joku varmaan sanois, että tee se testi nyt hyvänen aika! Mulle se negatiivisen testin näkeminen tuo pahemman mielen kuin se, että menkat vaan alkavat eli siksi vähän pihtaan sen testin kanssa.

Bella, peukut pystyssä, toivon parasta sinnekin!

Tsemppiä kaikille muillekin :)

Atiilia kp 32/27-30

176/286 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,

Miten ihmeessä te pysytte järjissänne nämä odottamisenpäivät? Vielä pitäis muutama päivä jaksaa.. Apua.

Raskausoireita oli tai ainakin kuvittelin olevan vielä viime viikolla. Nyt on jotenkin rauhoittunut tuntemukset alavatsassa. Sen sijaan paleltaa aivan vietävästi ja tietyt liikkeet vihlovat alavatsaan viistosti. Tunnetta on pelissä ja itkin eilen kun katsoin kauniita ja rohkeita.. wtf?!

On tässä oltu ennenkin raskaana, mutta en muista että oisin näin sekaisin ollut tässä vaiheessa, kun vasta yrittäminen on aloitettu. Kenellekään ei voi oikein tuntemuksistaan puhua, en kehtaa edes miehelle kilahdella. Mies on onneksi pitkällä työmatkalla, joten ei oo näkemässäkään tätä touhua.

Kävin sitten täällä kilahtamassa, itsekeskeisesti omaa asiaani toimittamassa..

Hassua päivää kaikille kilahtaneille ja niille, jotka osaavat ottaa rauhallisemmin.

Vierailija
177/286 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymama ja kultatyttö!!! ihanaa kun juna kasvaa vaan :)

toivottavasti itsekkin sais lipun tähän junaan..

omaa.. No ei mitään oikeestaan tutemuksia oo mihinkäänpäin. eilen alkoi hentoinen rintojen arkuus joka luultavammin kertoo että sieltä täti viikon päästä tulee.. eli hieman on suru olo jo nyt, mutta kuten ennenkään en meinaa nakata kirvestä kaivoon ennenkuin se täti oikeasti tulee.

ensi kierrossa meinaan taas tunnollisesti tikuttaa oviksen enkä meinaa mennä 'nyt tuntus vähän siltä'- tuntemuksilla..

Ei oo mitään nippailuja tai muutakaan paitsi että oon hikoillu kyllä tosi paljon nyt ja muutaman päivän on tuntunut hieman flunnsaiselta vaikka flunssaa ei sitten tulekkaan.. Lämmöt pyöriny hieman korkeemmalla kuin normmaalisti, on: 36,6 ja normaalisti pyörii 35,jotain paikkeilla..mutta nyt oli aamulla vaan 36,2 eli hieman on jo laskenut sekin eli toivokin hiipuu samaan tahtiin..

no odotellaan ja katsellaan.

mupis kp21/28 yk10

Vierailija
178/286 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultatyttö, ihanat uutiset sulla, tervetuloa junailemaan =). JES!

Tsemppiä kaikille, jotka tuskailee piinapäivien kanssa. Tiiän, että on helppo sanoa tässä vaiheessa, mutta kyllä se maltti vaan on valttia. Jos vaan jaksaa odottaa sinne kierron lopulle testien kanssa. Kovasti voimia kaikille!!!

Hilma, toivottavasti ehditte nyt kuitenkin talletella sopivasti. On siis pitkä kierto tulossa sulle, jos nyt vasta oli ovista. Tai sit se oli jo kiinnittymistä =O?

Mago, kiitos kovasti sinulle. Mä niin harmittelin kun sulle tuli siirto heinäkuisiin, mutta käyn siellä kurkkimassa teidän tilannetta. TSEMPPIÄ!!

82, hyvältä kuulostaa. Plussapeukutus täältä.

Bella ja Atiilia, voimaa loppupiinaan. Toivottavasti pääsette mukaan junaileen =).

Purple, onneksi on tää palsta, täällä saakin kilahdella ihan vapaasti. Voimia.

Mupis, tuo lämpöjen muutos, lasku siis, vei muakin kuin litran mittaa. En siis mittaillut lämpöjä mutta huomasin selkeän muutoksen lämmöissä ti-ke yön ja ke-aamun aikana kun hikoilin yöllä ja ke-aamusta alkaen mulla oli enemmänkin kuuma kuin vilu. Näin on ollut menkkoja ennenkin, joten se vahvisti mun negaoloa. Eli eihän näistä osaa sanoa yhtään mitään, oire kuin oire voi olla oire tai sitten ei... =). TSEMPPIÄ sullekin!

ON: Tänä aamuna tein sitten uuden testin ja se testiviiva alkoi piirtyä siihen tikkuun tikun ollessa vielä virtsassa. Eli heti. Ja on ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva, joten uskottava se on.

En tosin oo ihan sisäistänyt tätä. Eilen illalla kaivelin lääkekaappia ja mies tuli siihen ihmettelemään, että mitä haen. Mutisin, että pitää ne clomit kaivella, että saan alotettua kp3... Mies tuijotti mua ja mä tajusin, että ai hitsi, eihän mun pidäkään. Siis totaalinen blackout, meinaa unohtua tää asia... Kyllä sai mies naurut.

Kaikki ok siis täällä. Ja kiitos, kirjoittelen tässä mieluusti teitä tsemppaillen vielä aikani ennen kuin uskaltaudun odottajiin.

Plussatuulia puhallellen

RM rv4+3

179/286 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymama: Ihanaa lukea sun tuntemuksia ensimmäisiltä plussapäiviltä :) Tulee hymyhuulille ja jaksaa taas paremmin odottaa. Kiva kun hengailet vielä meidän kuumeilevien kanssa :) Positiiviset tarinat tsemppaavat kummasti!

Vierailija
180/286 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on aivan kamalat PMS oireet. Ja sitten vielä kun tää piinailu hermostuttaa lisää. Sunnuntaina pitäisi tädin tulla ja kyllä liukuttaakin ihan siihen malliin. Kilahdan ihan pienestä. Mies ärsyttää, työt ärsyttää - kaikki ärsyttää! Mutta toisaalta taas, hiottaa ihan eri tsvalla kun ennen ja hikilin tuoksuu erilaiselle. Mä en yleensä hikoile ees saunassa jos ei ota oikeesti kunnon löylyjä. Ja hiki ei oo haissu millekään! Nyt on ihan eri juttu. Ja kotona ollessa pitää välillä peittoo kaivaa kun tulee vilun väristyksiä.

Tänne on niin helppo kilahdella vaikka kesken työpäivän. Jos miehelle näytän hapanta naamaa tai erehdyn kilahtamaan niin se heittää vaan vettä myllyyn ja ärsyttää tahallaan lisää! Ja vittuilee sen jälkeen koko päivän. Sehän se vasta ottaakin päähän. Kun ei tajua!! Mä sanoinkin sille, että se on pulassa kun mä tuun joskus raskaaksi ja jos se laukoo sillon samalla tavalla!! :-D Aarrrgghhh!!