Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

??? KESÄKUISET 2013 ???

Kommentit (286)

141/286 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille siis;)

Vierailija
142/286 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Alkukierto on menny niin muissa maailmoissa, että en ole tänne ehtinyt ilmoittautumaan. Mutta siis listoille saisi laittaa minut. Yli vuosi yritystä takana, mutta pitkien kiertojen takia yk taitaa olla 8. Kp 22/vaikka mitä. Nyt on kolmas ja toistaiseksi viimeinen Terolut satsi menossa.

82

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/286 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuulumisianne olen tiuhaan lukenut ja upeita plussia tullutkin jo-onnea tosi paljon teille

144/286 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas katosi, mutta lyhyesti uusiksi. Eli tämä toinen kuukausi tässä babyprojektissa on mennyt selkeästi rauhallisemmin. Siihen ekaan kiertoon oli niin kauheat lataukset ja odotukset. Pettymys olikin sitten niin kamala, kun ei tuloksia heti tullutkaan. Vaikka harvoin heti + tuleekaan, niin kun tätä pientä on sen 2v suunniteltu ja pohdittu, niin tietysti kun päätöksen sitten teki, pitäisi kaiken tapahtua mahdollisimman pian. Mieluiten heti. En olisi itse asiassa uskonut, että noin herkillä asian suhteen olisin. Nyt kait yrittää itseään suojella, ettei pettymys olisi sitten taas samaa luokkaa. Ja kait tuo ensimmäinen "yritys" on ihan omaa luokkaansa.

Ovis ei myöskään tuntunut selkeästi, toisin kuin edellisessä kierrossa. Laskennallisesti toki ajoitettiin lemmenöitä, mutta katsotaan nyt. Ei kyllä yhtään ole odotuksia tällä hetkellä.

Bella, hymyilyttää... Eilen meinaan pari kertaa oli tismalleen tuo sama tunne. Että ihan kun joku kiskoisi navasta. Ajattelin, että kuvittelen omiani, mutta sittenhän meitä on ainakin kaksi.

Itse teen lastensuojeöutyötä, E-suomesta. Mistäpäin muut?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++koko porukalle!

Vierailija
145/286 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maizaana, juurikin niin. Mies vitsaili, että siellä se pikkuinen yrittää kovasti ottaa kiinni x) Hihi. Ehkä siellä tosiaan tapahtuu jotain :-) Niin, sittenhän meitä on kaksi. Raportoihan tuntemuksia, luen mielelläni :-)

Ainiin, ja kannattaa tosiaan aina kopioida tekstit ennen lähettämistä ;-) Ja yleensä jos teksti sisältää sydämen, niin se pätkäsee. Hymiöt taitaa mennä ihan normaalisti :-) Ainakin itellä. Mutta sydämiä käyttäessä käy aina samoin.

ON: Mieli on kirkas, vaikka sadepäiviä on riittänyt. Huomasin, että en oo sressannut tässä kierrossa yhtään niin paljon kun viimekierrossa. Vaikka nyt onkin jo kp22 ja laskurin mukaan dpo7. Omasta mielestä dpo5. Tänään ei oo ollu mitään tuntemuksia. Vähän hämmentää, sillä viime kierrossa löysin itsestäni jo tässä vaiheessa mitä ihmeellisimpiä raskausoireita ja negaahan se näytti ja menkat alkoi kp32. Nyt ei juuri mitään. Pelkästään tuo alavatsan "nippailu".

No mutta, +++++++++ kaikille :-)

146/286 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun onnea plussanneille!

Rm:Mikäs meininki siellä?

Nyt on jääny vähän huonolle lukemiselle,mut enkohän sen tässä korjaa jossain vaiheessa. Oletan että meillä on huomenna ovis TAI sitten se oli perjantaina, mut toivotaan et se on vasta edessä päin(normi kp 16-18 oviskivut).no oli miten oli niin talletukset on nyt ainakin tehty huolella tähän kiertoon että ei siitä jää ainakaa kiinni jää :)

Tällei pikainen päivitys vaan...Plussatuulta meille kaikille täällä!!!

Vierailija
147/286 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onneksi ollut niin kiva viikonloppu, että neuroottiset vauvahaaveet ovat jääneet hieman enemmän taka-alalle... Viime kierrossa oli ihan selviä raskausoireita ennen menkkoja, nyt ei mitään oireita, eli josko se lupailisi plussaa :)

Mulla on mennyt ihan överiksi viime kierroissa raskaustestien tekeminen, varmaan jo apteekit joutuneet tekemään vuokseni lisätilauksia... Testailin aina 3 päivää ennen menkkojen alkua, ja kierrossa, josta sain plussan (ja joka meni kesken), tein viikkonäytöllisiä CB:n testejä viikon ajan joka aamu, odottaen että viikot lisääntyisi! Nyt olen vakaasti päättänyt testata vasta kp27/27, jos ei menkat ala.

Mukavaa viikonalkua kaikille ja Roxymamalle sekä tietysti kaikille muillekin täysillä peukut pystyyn!

Kultatyttö kp24/27

Vierailija
148/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen olo ja vahvasti onkin, että menkat alkaa ehkä viimeistään huomenna. En oo vissiin kovin kova testailemaan. Mieluummin odotan rauhassa ja sitten jos menkat todella myöhässä niin testi.

Eipä tänne muuta, tissit alkoi pari päivää sitten aristaa. Viime kierrossa olivat pidempään kipeät ja kipeämmät. Siinäpä ne, hurjat oireet tällä hetkellä ;)

Tsemppiä kaikille!

Atiilia kp 30/27-30, dpo 13

Vierailija
149/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mago: pahoittelut tädistä ja paljon plussaonnea heinäkuisissa.

Uusille tai oudommille nikeille tervetuloa mukaan ja tsemppiä!

Hilmalle tsemppiä, jospa olis ovis käsillä =). Tehkää tuottoisat talletukset!

Kultatytölle ja Atiilialle sekä tietty muillekin malttia ja tsemppiä.

ON: No niin. Pää on sekaisin, itkettää ja naurattaa, sillä testi on positiivinen. Eilen illalla testasin ihan extempore kun noustuani nopeasti ylös tuolista mua repäisi vatsasta niin, että alkoi huimata ja tuli huono olo. Ajattelin, että helkatti, onhan tää nyt oltava jotain. Ja oli se!! Tänä aamuna testasin uudelleen. Viivat ovat vielä aika hennot, mutta molemmissa, liuskatestissä sekä Predictorissa kummassakin se viiva selvästi näkyy.

Olen aika hämilläni, koska mä tosiaankin kuvittelin tuntevani kroppani ja mieleni salat näissä asioissa. Kävi ilmi, että en sittenkään. Negaa puolsi se, että lämmöt laski normiksi jo viime keskiviikkona sekä se, että menkkakipuja oli torstaina ihan älyttömästi ja tietty sekin, että rinnat on edelleen kipeät vain nänneistä ja keskeltä, ei kainaloista kuten ennen.

No, viikonlopun aikana tuli sellaista, että itken ihan vaan radiota kuunnellessa tai lapsiani ajatellessa. Tunteet heittelee ihan laidasta laitaan. Heräilen aamuyöstä, nukun huonosti ja olen todella flunssainen. Nenä tukossa, pää täynnä räkää ja kurkku karhea ja on alkanut palella uudelleen hieman. Lisäksi viikonloppuna kun tehtiin huonejärjestystä uusiksi, huomasin hengästyväni portaissakin, vaikka mulla on rautainen kunto. Siinä alkoi vähän mielessä itää, että entä jos...!!! Eniten olen huojentunut, että se aivan mahdottoman syvä alakulo ja surullinen fiilis enteilikin tätä. Kävi näet mielessä, että tätä en montaa kuukautta enää jaksa jos mun psyyke reagoi näihin lääkityksiin näin vahvasti.

Kauhea omanapainen romaani tästä tuli. Mies on hämmentynyt, onnellinen ja kuulemma huolissaan kun testiviiva on vielä vähän haalea. Lupasin tehdä keskiviikkoaamuna uuden testin vielä niin nähdään josko se tummenisi.

Näin täällä. En mä mihinkään osaa tältä palstalta vielä lähteä, joten jään tsemppailemaan teitä muita.

RM rv4+1 =D!!!

150/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Roxymama ja kaikki muut plussanneet. :) mulla tuli siirto heinäkuisiin, täti tulla tupsahti eilen, jos se ens kierrossa sitten tärppäisi. Plussanneille hyvät jatkot ja toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun asti.:) Emila kp 1/28-33 yk4

Vierailija
151/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voii kuinka ihanaa!! :) Olen täällä käynyt vilkuilemassa, mitä tapahtuu ja näinhän siinä kävi, ettei kauaa tarvinnut vilkuilla :D ONNEA!!!! Hihii, saat sitten kohta hypätä tuonne odotuspuolelle sinäkin ;) Onnea matkaan kovasti!

Kaikille muillekin tietysti onnittelut plussista!!

äipsykkä ja papu rv 12+3

Vierailija
152/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä sinne odotuspuolelle sitten pikkuhiljaa... täytyy miettiä, että onko toukokuiset se oikea foorumi vai jäänkö kuitenkin kesäkuisiin -kesäkuun puolelle asti kun tää raskaus ei varmastikaan ikinä mene... Noh, katsellaan.

Ihanat viikot sinulla jo =).

Sekavin fiiliksin RM

153/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret onnittelut Roxymamalle! Ja paljon tarrasukkia matkaan!!! :)

Vierailija
154/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punertavaa tuhrua... Huoh... Eli minut voi poistaa listalta. No ei auta ku tilata lisää ovistikkuja. :)

Niin ja SUUUURET onnittelut jo plussanneille!! :))

Tinuppi

Vierailija
155/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Roxymama! Huippua! Flunssa iski mullekin heti plussattuani ja nenän vuotaminen jatkuu nyt toista viikkoa. Elimistön vastuskyky laskee alkuraskaudessa ja sitä on alttiimpi kaikenlaisille viruksille. Myös normaalia suurempi tunteikkuus on hämmentänyt. Minäkin olen purskahtanut itkuun kuunnellessani joitain hempeitä musiikki-kappaleita ja elokuvia ei pysty katsomaan ollenkaan ilman nenäliinapakettia. :)

Vierailija
156/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia Roxymamalla, ++++++++ !!!

Toivon sinulle hyvää vointia ja rauhallista oloa!

Itsellä ei niin pahat neuroosit ollut vielä tähän mennessä kiertoa iskenyt, mutta tänään yhtäkkiä havaitsin illalla tv:n äärellä, että rintoja kuumottaa ja kihelmöi ihan oudosti... Vähän kuin esikoista imettäessä maidon noustessa, mutta lievemmin. No siitähän lähti heti mega-toiveajattelut ja raskausoireiden sadannet googlettelut käyntiin! Olisipa tämä oire odotetusta. Mutta ennen kuukautisia voi rinnat oireilla kai miten tahansa. Itsellä niin kauan hormonaalinen ehkäisy, ettei tunnista normaaleja menkkaoireita hyvin.

Mutta toivotaan että vanha uskomus/sanonta "raskaus alkaa rinnoista" vai mten se menikään... tulisi nyt toteen kohdallani.

Haaveileva Kultatyttö kp 25/27

Vierailija
157/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, hurjasti onnea RM!!!

Täällä on onnen jälkeen vähän kurjat fiilikset... Eli, kuten jo aiemmin aavistelinkin, raskaana tosiaan olin. Tein torstaina niin selvän plussa-testin ettei jäänyt epäilykselle sijaa, silloin oli kp 28. Valitettavasti sitä iloa jatkui vain lauantaille, jolloin illalla alkoi vuoto. Vuoto on nyt jatkunut ja välillä melko runsaanakin, joten kesken taisi mennä ennen kuin kunnolla alkoikaan. Harmittaa, itkettää, on kurja olo. Mutta tästä viisastuneena seuraavan kerran aion tehdä raskaustestin vasta kun menkat on viikon pari myöhässä... Tältäkin pettymykseltä kun olisi säästynyt jos olisi testannut myöhemmin. Minut voi poistaa siis listalta. Jään toki seurailemaan ja jännäilemään teidän muiden puolesta :)

Nyytis

Vierailija
158/286 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Roxymama!!! :-)

Voi Nyytis ='/ Jaksuja!

ON: Hmph. Vessassa saanut juosta vartin välein. Juon aika paljon vettä töissä kyllä, mutta tänään oikeastaan normaalia vähemmän - silti sai juosta enemmän. Ja voi että mikä närästys ja hikoilu! HUH! Jossain vaiheessa päivää pisti muutamia kertoja keskelle alavatsaa. Ja jos nousee liian rivakasti pystyyn tms, tuntuu inhottavaa repäisykipua lantion seutuvilla! Auts. Rinnatkin on niin kipeänä ettei niihin voi ees koskea. Jomotaa ja kolottaa ja nännit on tosi arat. Eivät kuitenkaan vielä ole tummuneet :-D

Näiden oireiden seurauksena en voinut malttaa mieltäni ja testasin. Varmaan sadasmiljoonasviideskymmenestoinen testi jonka kulutan, ja näyttää negaa! Tietysti. Olimpa tyhmä. Vasta kp23 ja dpo7, eihän siinä olisi mitään näkynytkään. Mutta toivoin silti edes pientä merkkiä, edes hentoa viivanpaikkaa. Mutta ei. Ei olisi pitänyt testata :-)

Jotenkin en jaksa uskoa enää plussaan. Ja nuo oireet on taas vaan toiveajattelua. Mielialat kyllä vaihtelee nollasta sataan kahdessa sekunnissa. Mutta sellanen mä nyt oon aina.

Näillä mennään :-)

159/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti käyn omanapaisesti kääntymässä..

pientä toivoa tässä elättelen nyt, koska ovulaatiotestistä sain plussaa tänä aamuna, tosin on haalea plussa.. katsellaan hiipiikö täti nurkan takaa...

160/286 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman vähemmälle jättänyt tätä kuumeilua tässä kierrossa, mutta käynyt kuitenkin vilkaisemassa aina teidän kuulumisia.

IHAN HURJASTI ONNEA ROXYMAMA!! :) Olen niin onnellinen puolestasi ja nauti jopa noista mielialan heilahteluista.

Kaikille muillekin tasapuolisesti tsemppiä oviksen metsästykseen ja raskausoireiden bongailuun. :)

Ja pikaisesti omaa napaa: Pitkä kierto tulossa. Nyt on menossa kp 20. La, su ja ma tuli paljon limaa. Maanantai-iltana sitten tuntui jo selvempiä ovulaatiotuntemuksia ja vessassa juoksutti tosi usein. Kovia kipuja ei vieläkään... Yleensä on aina kovat ovulaatiokivut. Toivon kädet ristissä, että ne kivut tulee tänään ja pääsee ottamaan lähtölaskennan loppukiertoon.

Onhan siinä pieni mahdollisuus, että ovulaatio tapahtuu, vaikka kivut jäisi puuttumaankin. Mielessä pyörii kuitenkin parin kuukauden takainen tilanne, kun piti ruveta ivf-hoito-ohjelmaa suunnittelemaan, mutta jostain mystisestä syystä en ovuloinutkaan, jolloin myöskään menkat ei alkaneet ja ne jouduttiin Terolutilla käynnistämään. Eihän se nyt iso vaiva ole, mutta venyttää vaan turhaan näitä kiertoja.

Peittoja heiluteltiin su-iltana. Eilen ei ehditty, mutta tänä iltana yritetään vielä, vaikka se voi ollakin sitten jo myöhäistä. Mutta stressiä ei oteta siitä.

Marjana kp 20/34-36 yk 30