Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lauluja nimenantojuhlaan?

Vierailija
09.09.2012 |

Meille tulossa nimenantojuhla/nimiäiset ja suvussa paljon musikaalisia ihmisiä. Monet tahtoisivat esiintyä ja kyselevät laulutoiveita. En haluaisi suojelusenkeliä tms.Jumalan kämmenellä lauluja,koska haluan kuitenkin kunnioittaa kristinuskoa tunnustavia;nuo laulut eivät mielestäni nimiäisiin kuulu. Mutta mitä kauniita ja herkkiä"ei kristillisiä"lauluja vastasyntyneelle on? Aivot lyö ihan tyhjää-APUA!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmaan mä avaraan, jos mennä voisin vaeltamaan...

en muista tuon biisin nimeä, mut meillä se oli nimiäisissä. Koskettava oli.

Vierailija
2/13 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta annoin heille vapaat kädet valita. Se oli kiva lahja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulettiin myös minun kummityttöni ristiäisissä. erittäin kaunis laulu, johon kaikki voivat osallistua helppojen sanojen takia.

Vierailija
4/13 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttiin ottaa selvä ero ristiäisiin. Siellä ohjelmana oli lapsen isän huumoripitoinen puhe nimestä: mistä se tulee, miksi oli valittu. Sitten oli vapaamuotoista seurustelua ja pikkupurtavaa. Juhlat oli ulkona kesäaikaan, ja tarjolla oli alkoholittomia juomia, hienoja voileipiä ja tuulihattuja, joissa suolaista ja makeaa täytettä. He olivat tahtoneet karsia kaikki perinteiset kakkukahvituksetkin pois. Toisen lapsen nimiäiset olivat syksyiset grillijuhlat.

Vierailija
5/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä ehdotuksia - moido!

Vierailija
6/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian kansallislaulu, jalkapallojoukkueen jäbät laulamassa, Chiellini jne.

Vierailija
7/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milli Mennikäisen laulu

(Ap:n lapsi taitaa olla kyllä jo teini)

Vierailija
8/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä sä lapsien , Katso minuun pieneen, minne käynki Maailmassa Sinä olet hoitamassa.

Onni täällä vaihtelee, minne käynkin maailmassa Sinä olet hoitamassa.

Virsi 492 Ystävä Sä Lapsien tuo yllä on 1: säkeistö.

😇 💖

Vierailija
9/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi and the leavings: Poika nimeltä Päivi.

Vierailija
10/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ainoalle oikealle on alapeukutettu!

Nuo muut ovat kauheita.Ne ei käy Ristiäisiin! Vaan täällä pelätään hengellisiä lauluja Siinä se kenkä puristaa !!!! Täällä ei koskaan asiallisille kommenteille Missä se asiallinen vauva keskustelu palsta on.?

Vierailija
11/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestaripiirros. Siinä mainitaan Luoja, mutta ei mitenkään "tuputtavasti" vaan hyväntahtoisuutta ja jokaisen ihmisen kauneutta korostaen.

Vierailija
12/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Rasikankaan: Oon Äiti Pieni Lintu Vain

1. Oon, äiti, pieni lintu vain ja suojaan siipien taas tahdon aurinko kun mennyt on. Nyt ajatukset kulkevat vain hiljaa hiipien, mä vierelläsi istun tuokion..

Oon, äiti, pieni lintu vain sen laulan minkä voin, ja tähti jossain syttyy tuikkimaan, oon, äiti, pieni lintu vain sen laulan minkä voin ja meren äänet hiljaa meitä keinuttaa...

2. Mä pääni painan kainaloos niin syvälle kuin saan ja kuulen kuinka sydän lepattaa. Sä kerrot mistä tuuli tiensä löytää maailmaan ja mistä ihmislapset voimaa saa.

Oon, äiti, pieni lintu vain sen laulan minkä voin, ja tähti jossain syttyy tuikkimaan, oon, äiti, pieni lintu vain sen laulan minkä voin ja meren äänet hiljaa meitä keinuttaa....

Vierailija
13/13 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään tuputtavasti ? Niin Te täällä Pelkäättä Jumalaa ja Hengellisiä lauluja Olette Raukkoja !!!! Pelkureita te olette tais olla Äitikin teini .kun Vietyä 492 Joka on Vanha lasten Laulu niin sitä pelätään Mikä sääli teitä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi