Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole varaa ostaa pojalleni talvipukua eikä kenkiä

Vierailija
09.09.2012 |

Poikani on 120cm ja kengät koko 28. hänellä ei ole talveksi pukua, olen itse työtön ja sairastunut.. Jos sinulta löytyy ylimääräinen, ja olet ihana niin laita postia osoitteeseen sini.leppa88@gmail.com niin sanon osoitteen mihin voi lähettää. maksan postikulut, mikäli ne eivät ole kovin suuret :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä näyttäisi olevan ilmainen vaatekirppis Porissa.

Vierailija
22/27 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla lapsilla pienet ja sirot jalat.

(Luojan kiitos!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pitkällä lapsella voi olla noin pieni jalka :D. Meillä on 4 vuotias tyttö, 103cm ja käyttää kokoa 27 nyt, talveksi varmasti koko 28 on passeli. Ja jalat ovat täysin normaalikokoiset, ei isot.

Vierailija
24/27 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä minkäkokoinen kenkä on? Oikein se on mitattu, se ei vaan ole mikään jättijalka! Ja kiitoksia kaikille, laitoin jo tuohon hope.fihin hakemuksen Haalarista ja kengistä, eiköhän sieltä tule. Vaikka olen köyhä niin ylpeyttä on vielä niin paljon etten kehtaa mennä ruokajonoihin ja ilmaiskirppareihin. :(

Vierailija
25/27 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma pysähtyä Ulvilassa, joten saat ap kaipaamasi vaatteet jos suostut tapaamaan minut jossain sopivassa paikassa.

Vierailija
26/27 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme työssäkäyviä ihmisiä, ei meillä mitään hätää ole, silti käymme kirpparilta ostamassa yhtä sun toista vaatetta lapsille. Kannattaa käydä katsomassa, mitä on tarjolla. Ei ne kirppikselläkään ilmaisia ole, mutta pikkurahalla kohtuu tavaraa kuitenkin. Minusta on vaan järkevää ostaa halvemmalla kuin kalliimmalla.

Vierailija
27/27 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla on lähes aina suurempi jalka kuin tytöillä saman pituisina.

Mun yksi poika on 100 cm ja lenkkarit nyt 27.

Toinen poika on 126 cm ja lenkkari 33. Ja ei kyllä tosiaankaan ole isojalkaisia, pienikokoisia lapsia ikäisekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi