Mies ja nainen=ystäviä?
Mieheni jäi ns. kiinni alkuvuodesta viestiteltyään naispuoleisen työkaverin kanssa.Mies sanoo että ovat hyviä ystäviä...No joo,olkoot mutta sovimme että jos jatkaa tuota ystävän kanssa kirjoittelua,siitä voisi minulle kertoa.Mielestäni jos tarvii selän takana kaveerata,on silloin jotain muutekin tekeillä..No,mies lupasikin kertoa mutta tämä asia on kohta vuoden ns. piinannut suhdettamme..Ja tosiaan,mies ei todellakaan ole kertonut...
MItä mieltä te olisitte jos ukkonne kaveerais tiiviisti selkänne takana naispuoleisen työkaverin kanssa???
Kommentit (46)
... Olet laittanut sanalla työpaikalla olevat ihmiset vakoilemaan puolestasi ja tenttaamalla saanut myöntämään yhteydenpidon.
Hmm. Kuulostaa kyllä hieman ahdistelulta, jollaisesta on näköjään jo muutamassa viestissä varoiteltu.
Jos miehesi haluat pitää, ei siinä varmaan muu auta kuin karsia tiukasta aikataulusta joku vähemmän tärkeä pois ja järjestää kahdenkeskeistä aikaa. Ja lopettaa tämän ystäväasian tenttaaminen.
Toivottavasti tilanteesi selviää!
... Olet laittanut sanalla työpaikalla olevat ihmiset vakoilemaan puolestasi ja tenttaamalla saanut myöntämään yhteydenpidon.
Hmm. Kuulostaa kyllä hieman ahdistelulta, jollaisesta on näköjään jo muutamassa viestissä varoiteltu.
Jos miehesi haluat pitää, ei siinä varmaan muu auta kuin karsia tiukasta aikataulusta joku vähemmän tärkeä pois ja järjestää kahdenkeskeistä aikaa. Ja lopettaa tämän ystäväasian tenttaaminen.
Toivottavasti tilanteesi selviää!
Mää EN OLE käskenyt kenenkään kyttäämään.He ovat tulleet minulta kysymään että olenko tietoinen.Ja en ole...Sinäkö sitten et kysyisi mieheltäsi jos kuulisit tollasia juttuja?Antaisit ihan vaan olla? -ap-
taas tällä palstalla..AP saa kaiken kakan niskaan ja miestä pitäisi ymmärtää..Henkilökohtaisesti minä en hyväksyisi..Jos kerran ei ole salattavaa,naisesta voisi kertoa niinkuin ap sanoikin jo...
Elämässä on tullut niin monet kerrat nähtyä, että mies ei pysty olemaan pelkkä kaveri naisen kanssa. Naiselta se kyllä onnistuisi.
Selän takana vielä jos pitää kaveerata, niin panee kyllä epäilemään suhteen laatua. Eihän siinä mitään, jos sinäkin voit tutustua tähän naiseen ja hän voi käydä ihan rehellisesti teillä vaikkapa kylässäkin.
Kyllä minun kaverit ainakin käy meillä. Silloin kun ei ole mitään salattavaa, niin toiminta kestää päivänvalon ja puolison katseen.
Elämässä on tullut niin monet kerrat nähtyä, että mies ei pysty olemaan pelkkä kaveri naisen kanssa. Naiselta se kyllä onnistuisi.
Selän takana vielä jos pitää kaveerata, niin panee kyllä epäilemään suhteen laatua. Eihän siinä mitään, jos sinäkin voit tutustua tähän naiseen ja hän voi käydä ihan rehellisesti teillä vaikkapa kylässäkin.
Kyllä minun kaverit ainakin käy meillä. Silloin kun ei ole mitään salattavaa, niin toiminta kestää päivänvalon ja puolison katseen.
En ole ap mutta myös mulla on miespuolisia kavereita ja niistä kyllä puhun miehellni koska ei tosiaan oo mitään salattavaa.Mutta jos mieheni kaveerais selkäni takana kertomatta minulle jonkun naisen kanssa,voisi tosiaan se mustasukkaisuus nostaa päätään...
ei kyl nyt ihan mennyt ton mukaan mitä sää sanoit..vai onko itelle käynyt noi???
Ollaan yhdessä sovittu että kerrotaan eikä toimita selän takana.Ja olen sen miehelleni myös kertonut että helpompi olisi luottaa jos tietäisin..Tai sit mullakin on oikeus ruveta salailemaan asioita??
Tosin sekin taitaa olla tällä palstalla kiellettyääKiitos niille jotka todelaa ymmärtävät tilanteeni :) -ap-