Suutuinko turhaan miehelleni?
Kaverin häät lauantaina jatkuivat sunnuntai-iltaan asti, (minä siis jo la-yöksi kotiin lasten luo)lupasi olla ottamatta mutta tuli kännissä kotiin. Tiistaina lähdettiin sukulaisten luo toiselle puolen suomea, matkaa oli kovasti odotettu mutta minä olin niin vihainen (olen) että matka meni pieleen. Lisäksi käyttäyti minua kohtaan hiukan huonosti hääjuhlassa. Kiinnosti muut naiset enemmän.. Anteeksi pyydellyt mutta. tekeekö muiden miehet tälläistä?
Kommentit (20)
että olimme sopineet tulevamme yhdessä kotiin, mutta jäikin #salaa# juhlapaikalle ja jatkoi seuraavana päivänä pienen porukan kanssa juomista ja valehteli mulle tulevansa krapulasta toivutuaan kotiin. eipä tullut vasta kun illalla ja kännissä kun käki.
että miehesi käyttäytyminen johtuu ihan susta. Kahlehdit miestäsi ja tuollaista siitä sitten seuraa.
Olet normaali nalkuttaja-valittaja.
Livahti ulos autosta? Meni piiloon ja oli siellä kunnes olit lähtenyt?
että olimme sopineet tulevamme yhdessä kotiin, mutta jäikin #salaa# juhlapaikalle ja jatkoi seuraavana päivänä pienen porukan kanssa juomista ja valehteli mulle tulevansa krapulasta toivutuaan kotiin. eipä tullut vasta kun illalla ja kännissä kun käki.
Siis miten voi jäädä salaa juhlapaikalle? Minkäslaisessa kunnossa itse lähdit häistä kotiin, kun et huomannut, että mies jäi????
En silti vielä olisi hermostunut pahasti, jos yhden illan olisi lärvännyt, mutta jos jäi toiseksikin päiväksi, niin se ei kuullosta enää hyvältä.
En tiedä oliko silti fiksua pilata lomamatka moisen takia. Ymmärrän kyllä suuttumuksesi, mutta ei se paljon auta, vaikka jälkikäteen kuinka kiukuttelisi. Keskustelun meillä tuollainen touhu kyllä aiheuttaisi.
t. 2
yleensä varmaan kulkee juhlista auton takapaksissa kotiin ja nytkin ap luuli miehen olevan siellä, mutta kun avasi luukun kotipihalla, ei ukkoa löytynytkään. Jäi salaa ryyppäämään ;)
ja naisen velvollisuutta hoitaa koti ja lapset.
Minua tuollainen ärsyttää. JOs on sovittu jotain (ja sopimassa on aina kaksi täysivaltaista ihmistä, jotka osaavat avata suunsa, jos sopimus ei miellytä), niin onhan se nyt helvetin ikävää käytöstä tehdä juuri päinvastoin. Päinvastoin kuin useat suomalaiset luulevat, juhlia voi selvinpäinkin tai sellaisella pienellä ja asiallisella ottamisella. Tarvitseeko aina olla ihan tuiterissa ja muisti hukassa?
Mun miehellä menee juhlissa joskus överiksi. Viimeksi kun ystävillä oli häät, joi paljon eikä viihtynyt seurassani, joten olin häissä "yksin". Nolotti miehen känniset puheet ja horjumiset ja uhittelut ja päälle vielä riideltiin. Teki kotimatkalla tosi törkeän tempun. Totesin silloin, että en enää yksiäkään häitä tai juhlia aio juhlia hänen kanssaan, jos ei osaa käyttäytyä. En minä ole niissä juhlissa vain nolattavana, eli jos haluaa vetäistä överikännit, niin saa mennä yksin. Näin on sitten tehtykin.
Suosittelen samankaltaista sopimusta. Saa mennä yksin, jos huvittaa taas nolata puolisoa ja örveltää kuin teini. JOs osaa käyttäytyä aikuismaisesti myös alkoholin suhteen, niin sitten voidaan mennä yhdessä.
että miten mies "onnistui jäämään salaa" juhlapaikalle.
Jos on esim. flirtannut juhlissa muille naisille sinun silmiesi alla tai muuten käyttäytynyt loukkaavasti, niin siitä ja alkoholinkäytöstä on ehkä syytä keskustella. Enemmän ehkä siitä, että on käyttäytynyt loukkaavasti.
Silti, lomamatkan pilaaminen oli sinulta kyllä tyhmää...
että miehesi käyttäytyminen johtuu ihan susta. Kahlehdit miestäsi ja tuollaista siitä sitten seuraa.
Kovasti säätöjä ja sopimuksia vaikka ollaan juhlissa! Jos lieka on kovin lyhyt, se pakottaa (tässä tapauksessa miehen) valehtelemaan ja juonimaan ja siitä sitten seuraa tuollaisia ylilyöntejä.
Lisäksi olet minusta pitkävihainen - olet nyt murjottanut viikon. Miten sinä jaksat?
onneksi.
Mies ei lotraa viinan kanssa, ikinä.
Huomasit vasta kotipihassa, että mies ei istunutkaan turvaistuimessaan?
Jos ap:n piti edeltä lasten nukkumaan mennessä ja miehen tulla illemmalla perästä ja aamulla vaimo huomasi toisen puuttuvan yhä tms. Haukutte ap:tä kahlehtijaksi ja sitten ette tunnu keksivän edes mahdollisuuksia, miten ap ei olisi voinut huomata ettei mies lähtenytkään juhlista....
Mies valehteli sinulle. Valhetelusta saa suuttua. MUTTA ei ollut oikein pilata lasten reissua miehen töpeksinnän takia, ihan pelkkään mieheen olisi pitänyt kiukku rajoittaa.
Mutta kannattaako tuon takia pilata odotettu reissu? Suuttumalla ja mököttämällä et saa haluamaasi, vaan sinun pitäisi pystyä rauhassa keskustelemaan. Miehesi on ilmeisesti alkoholisti, ja vaikka suomalaisista enemmistö niitä onkin, niin silti sinä asetat myös rajat sille, mitä siedät. Jos mies ne (toistuvasti) ylittää, niin silloin sinun pitää toimia sen mukaisesti.
Nyt näyttäisi siltä, että olette yhdessä pilaamassa suhteenne.
että saa flirtata muille naisille ja juoda kaksi päivää? Mutta salaa jääminen onkin vasta outoa...
taidat olla melkoinen pirttihirmu? Se ajatteli, että samalla nalkutuksella tässä voi ryypätä kaksikin päivää, teki miten teki, niin akka nalkuttaa kuitenkin.
juo kaksi päivää & kiinnostaa muut naiset enemmän, niin ei hyvä ja olisin minäkin suuttunut.
Mutta asia olisi pitänyt puida samantien loppuun asti, sopia miten teette ensi kerralla ja sitten ei enää siitä enempää.
Monen päivän mökötys sinulta oli yhtä tyhmää kuin miehen teko. Tasoissa ootte.
Miehesi on ilmeisesti alkoholisti,
alkoholistihan se on jos bileet kerran vähän venähtää.
mutta muiden vaatimustesi perusteella odotat ehkä liikaa mieheltäsi. Sitä en ymmärrä, et miksi kukaan juhlisi toisten häitä toista vuorokautta selvinpäin. Tai kuka edes voi odottaa sellaista...
Ja kannattiko oikeasti pilata koko lomamatka miehen juhlinnan takia? Jos olitte kerran sopineet, että mies voi jäädä juhlimaan, niin tottakai siihen kuuluu myös alkoholi, ellei ole kyse jostain uskovaisten juhlista, mutta juhlitaanko silloin noin pitkään...
Mun mielestä siis hermostuit turhasta.