Uuteem viikkoon JKL!!
Heips! Vihdoinkin pääsin koneen äärelle... muutto oli ihan hirvee!! Uudessa kodissa tavarat vielä hujan, hajan.. no torstaina ja perjantaina mulla on lomapäivät niin jos sillon sais kotia laitettua viimestään kuntoon?!
Sit siihen mun jännittämiseen.. lauantai-iltana kun tavarat oli saatu sisälle niin menin vessan.. hiukan tuli veristä limaa pyyhkiessä (anteeksi etukäteen jo nämä kamalat veri- ja limajutut!). No siinä mies oli jo tosi pettynyt kun kerroin.. puuhasteltiin illalla ekassa yhteisessä kodissa ;D, mut ei tullu verta eikä mitään.. yöllä ei tullut mitään.. ei aamulla.. sit uskalsin miehelle sanoa et jos sittenkin vauva olisi tulossa kun yleensä mulla ekasta verisestä limasta menkat alkaa parin tunnin päästä!!! Eilen päivällä tuli hiukan pyyhkiessä ruskeaa veristä limaa.. no täti sit kyllä jyräs illalla ja ihan hirveellä vauhdilla!!! Mulla meni yölläkin 3 yösidettä, kun normaalisti ei tartte vaihtaa yhtään kertaa... sit maha ei oo koskaan ollu näin kipee kuin nyt... =( Tässä kuussa ovulaation aikaan ehdittiin kerran puuhastella, joten olisi kyllä ollut ihme jos olisi ekasta kerrasta tärpännytkin! Pitää vaan harjotella enemmän tässä kuussa!!! (Y)
Nyt pitää alottaa työt =(
Plussatuulia kaikille.. itse siirryn nyt syyskuun kuumeilijoihin, Jedelede taisi jäädä vielä elokuulle?!
Tere taas jyväskyläläiset! Ihanaa, kun on viikonloppu. Miulla tiedossa pikkujoulut, mites muilla? Täytyy varmaan varautua tavallista vilkkaampaan viikonloppuun kaupungilla, kun on " sesonkiaika" .
Camelotille ja Elflingille voimia vaikeisiin asioihin! Se on ihan epäreilua, että toisia elämä koettelee enemmän kuin toisia. Saataispa kaikki tasaisesti sekä iloa ja surua... Olisi ehkä reilua tässäkin asiassa, että kaikille tärppi suotaisiin, vaikkei sitten ihan heti =)
Ammattigallupia oli. Minä olen tutkija. Tosin koulutus antaa mahdollisuudet kaikenlaisiin juttuihin, joten jonain toisena päivänä voin olla jotain ihan muuta =)
Ootteko muuten lukeneet tuon keskustelun " varokaa nettitilauksia (tai jotain sinne päin)" ? Aika hurjalta kuulosti. Sähköposti on kuitenkin eräänlaista " virtuaali-intiimialuetta" , jonne ei halua mitään häirikköposteja!
Hyvää viikonloppua kaikille maailman parhaassa kaupungissa asusteleville!