Lue keskustelun säännöt.
Mitä et ole koskaan kertonut kellekkään etkä tule kertomaan?
Kommentit (22)
Mutta en kertonut, hyvä niin. Ohi meni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMutta en kertonut, hyvä niin. Ohi meni.
Googlaa, se on sairaus josta voi parantua. Siihen saa kelan tukemaa terapiaa ja aa-kerhotyyppistä vertaistukea.