Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HYVÄÄ VIIKONALKUA SYYSKEIJUT

28.11.2005 |

Kukaan ei ole vielä tänään ilmeisesti ehtinyt juttua aloittaa joten uskallan olla sitten ensimmäinen.

Täällä sataa vettä tai oikeammin tihuttaa, ei ole päästy pihalle koko päivänä. Nyt tenavaa viihdyttävät Teletapit joten on pieni hetki aikaa tehdä omia juttuja koneella.

Hassua miten sitä koko ajan kuulostelee eritavalla omaa kroppaansa kun sitä toivoo niin kovasti että se nyt tärppäisi. Minä ainakin jo ajattelen odotusaikaa ja kaikkea siihen liittyvää vaikka varmuus saadaan sitten vasta jouluviikolla.Jotenkin tästä kuumeilusta tulee mulle ainakin niin kokonaisvaltainen juttu että välillä tuntuu että päähän ei muuta mahdu. Miten te muut syyskeijut tämän asian koette?

Nyt alan vastailla sähköposteihin. Caleo

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut, että ovat aika yleisiä. Itse olen varonut testailemasta liian aikasin, juuri siitä syystä etten halua tietää, jos sieltä olisikin ollut jotain tulossa. Paitsi nyt viimeksi testailin ja olin hätäinen :) Toivottavasti sinulla ei ole mitään vikaa :/

Inhottaa nää yövuorot. Kahvia on taas tullu juotua muutamia kupillisia ja vessassa täytyy rampata tiheästi. Tänään ei enään niitä lämpöjä ollut kun 36.8, joten alaspäin on menossa.

Hyvät yöt kaikille :)

Vierailija
22/28 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristysäteitä Nipsulle ~~~~~~~~~~~~~ samaa sanoisin,kuin anzq (nyt unohin ne nuomerot perästä ;) että aikas yleisiä ovat,kun luonto karsii heti alkumetreillä ne,joilla heikot mahkut selvitä. Itse epäilen myös samaa,kun tää vika vuoto kesti viikon ja oli tosi runsasta ja hyytymiä oli myös. Aiemmin ollut kaksi km:a, toinen viikolla 5ja toinen melkein 12,silloin tuos aikasemmas oli samantapaista tän vuodon kans. Mut neuvolas ne ei ees noteeranneet tota viitos viikolla tapahtunutta keskenmenoks,mikä musta vaan pahensi olotilaa :( Mutta toivottavasti saat gynellä asiallista kohtelua ja hyviä uutisia,että itselläsi kaikki ok. Sitten ei muuta kuin iloisin mielin uutta jännäämään!

Millään ei jaksais ootella tän ajan kulumista,mut onneks on Joulukin lähestymäs,josko sit sais muutakin ajateltavaa kuin tää ittensä kyttääminen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta tulvillaan on raikas talvisää...ihan mahdoton lumipyry täällä. Kivaa on, että tulee lunta, mutta kun tulisi ne pakkasetkin :)

Nipsu, vaikka kemialliset raskaudet ovatkin yleisiä, niin kyllä minusta vähän oudolta kuulostaa, että sinulla sellainen tulee lähes joka kierrosta. Tai siis pistää miettimään, että mikä on vialla, että raskaus keskeytyy heti alkuunsa.

Puuro porisee ja tenava on unten mailla. Yritän tässä istua koneen edessä oikein urakalla, että ei sitten tarvitsisi kun tuo tenava herää.

Vierailija
24/28 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä ollut pinossa tänään todella hiljaista. Itsekkin vasta nyt ehdin koneelle kun mies lähti töihin ja sain pojan nukkumaan.

Täällä alkaa vuoto pikku hiljaa olemaan loppumassa. Yhtään en tiedä mikä kiertopäivä on menossa.

Ajattelin etten kuitenkaan tilaa niitä ovulaatiotestejä vaan ahkerasti puuhaillaan. Jos tärppää niin tärppää ja jos ei niin katotaan sit seuraavaan kiertoon jos tilaan niitä testejä.

Tänään sain isovanhemmille tilattua ifiltä kalenterit joululahjaksi. Kylläpä oli homma käydä kuvat läpi ja valita hyviä kuvia.

Nyt telkkaria katsomaan.

Öttis

Vierailija
25/28 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on mennyt päivä niin hukkaan, kun vaan voi mennä. Kahden valvotun yön jälkeen on vaan tehnyt mieli nukkua. Saa nyt nähdä mitenkäs se uni tulee yöllä, kun päivän on maannu. Huomenna pitää lähteä jouluostoksille. Pitäis miehellekkin jotain ostaa, mutta ei keksi mitään järkevää. Saisi olla omaperäistä ja romanttista...ei vaan keksi mitään :(

Vierailija
26/28 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin just mukaan, kun tipahdin tädin tultua kyläänpois tuolta elolintusten listalta. No uutta yritystä, kunhan tästä vuodosta ensin pääsis... On ollu ihana olla lasten kans ulkona, kun on tullu niin paljon lunta. On niin paljon enemmän tekemistä pihamaalla nyt, kun lumileikit ovat taas niin uusi viehätys. Lasten intoa on kiva katsella ja tulee itsekkin hyvälle tuulelle. :)

Menisipä päivät vähän joutusammin niin pääsis taas piinailemaan....

Vierailija
27/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli nukuttua mahtavat yöunet :) nyt on taas olo virkeämpi. Ja jipii...täti pakkas kamansa ja häipyi :) Toivottavasti nyt sitten pysyisi pois ja pitkään.

Tänään sitten jouluostoksille...

Vierailija
28/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas alkoi paleltamaan ihan hirveesti ja kuinka ollaakkaan lämmöt ovat taas kohollaan 37.2 Eilen ei ollut mitään... todella outoa. Mahassakin on ollut ihmeellistä paineen tuntua vaikka täti pakkasi jo kamansa. Voiko esim. emätintulehdus aiheuttaa tällaista? Kai sitä on nyt sitten lähdettävä lääkäriin :( Sukupuolitautia se ei ole, koska ne testit tehtiin vasta 1 1/2 kk sitten ja negaa oli. Silloin otettiin myös papa ja siinä ei mitään näkynyt. Kyllä naisena oleminen on välillä yhtä tuskaa.

*voi...miksi en syntynyt mieheksi?*