Uudelleensynnyttäjät - kuinka paljon lyhyempi toinen raskaus oli?
Esikoinen syntyi 39+3 ja toisenhan pitäisi syntyä teoriassa syntyä aikaisemmin. Tiedän toki, ettei se aina niin mene, mutta ihan galluppimuodossa mielenkiinnosta kyselen... Tänään viikkoja 37+0.
Kommentit (41)
ensimmäistä pidempiä. Eka tuli just laskettuna päivänä, muut 5-10 päivää lasketun ajan jälkeen. Synnytykset suunnilleen saman pituisiakin.
Eli toinen lyhyempi. Saa nähdä, miten käy nyt kolmannen kanssa (rv 19)
..vaikka sitä toivoin ja odotinkin. Kaikille puhuin, miten ei varmaan mene toinen niin paljoa yli lasketun ajan, mutta kuinkas kävikään.
Eka raskaus kesti 40+6
ja toinen 41+1
:D
..vaikka sitä toivoin ja odotinkin. Kaikille puhuin, miten ei varmaan mene toinen niin paljoa yli lasketun ajan, mutta kuinkas kävikään.
Eka raskaus kesti 40+6
ja toinen 41+1
:D
JA jatkan tähän vielä, että mulle sanoi th toista odottaessa, että jos ensimmäinen raskaus on mennyt yli lasketun ajan, niin ylimenon mahdollisuus on aika todennäköinen myös seuraavassa raskaudessa, mutta eihän näitä oikeasti voi kuin arvailla.
Minä olen syntynyt viikon lasketun ajan jälkeen ja pikkusiskoni melkein kaksi viikkoa ennen laskettua, että sen suhteen meni juuri toisin päin, eli äitini toinen raskaus oli noin kolme viikkoa lyhyempi :D
1.raskaus 38+4, 2.raskaus 39+0, 3.raskaus 40+2! Eli joka kerta pidemmälle....
41+4, 40+1, 40+6, 41+4 ja 40+2. Spontaaneja kaikki. Ihan huoletta on saanut elellä laskettuun aikaan ja sitten vasta ruveta odottamaan ;)
Esikoinen rv 36 tasan ja kakkonen 39+5. Molemmat spontaaneja käynnistymisiä. Erittäinkokenut gyne oli "varma" että kakkosen perätila kääntyy ja että ennenaikaisena syntyy sekin. No ei sitten sinnepäinkään :)
viikon pidempi, enkä ole ikinä kuullut että toinen raskaus olis lyhyempi, synnytys kylläkin..
viikon pidempi, enkä ole ikinä kuullut että toinen raskaus olis lyhyempi, synnytys kylläkin..
toki joillakin varmasti on..
Toinen 40+3,jälleen käynnistetty. Onneksi toinen käynnistyi selvästi ensimmäistä nopeammin.
eka, ei toka eka :)