Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Osaatko piirtää hyvin?

Vierailija
28.11.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeastaan tienaankin:)

Vierailija
2/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppejä on täälläkin ollut, ja olen käynyt kuvataidelukion. Paremminkin voisi silti osata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin näyttää yleensä katuharjalta

Vierailija
4/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on mysteeri, kuinka toiset eivät osaa piirtämällä kopioida sitä, minkä silmä näkee.

Vierailija
5/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kymppi kuviksessa ja kuvataidelukio käytynä, mutta mielestäni olen vain keskinkertainen piirtäjä. Maalarina ja valokuvaajana vähän parempi.

Vierailija
6/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamataito 10 lukiion päästötodistuksessa ja olen " kouluttanut " itseäni aikuisiällä erilaisilla piirustus- ja maalauskursseilla. Oikea työni on luovaa, mutta kaukana piirtämisestä. Se vähän harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minulle on mysteeri, kuinka toiset eivät osaa piirtämällä kopioida sitä, minkä silmä näkee.

Joskus lapsena oivalsin tämän. Ajattelin mustatukkaista flamencotanssijaa ruusu hiuksissaan ja yhtäkkiä tajusin, että osaanhan minä piirtää sen, jos osaan sen kuvitellakin.

Vierailija
8/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta: Mikä sitten kenenkin mielestä on " hyvin" ?

Hyvin naturalistisia kuvia vai hyvin ekspresiivisiä kuvia, hyvin teknisiä kuvia, jäljentää hyvin vai piirtää hyvin omaperäistä...



Hmm... mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän