Keksikää tietokoneita korjaavalle firmalle nimi.
Kommentit (72)
Pro-tect
Ammattilainen, suojaaminen...
Nyt tuuletusta, mä jäin nyt kiinni tohon kaksiosaiseen nimeen. No mutta, mun korvaan se on kuvainnollinen. =)
T. 22
D@taFix, FixMyPC
Reboot on varattu kanssa...
Fix-IT
Ja tuo it iis isolla jotta tyhmäkin ymmärtää että se tarkoittaa infornation technologya.
tätä olin itsekin juuri ehdottamassa! :D
Fix-IT
Done-ITJa tuo it iis isolla jotta tyhmäkin ymmärtää että se tarkoittaa infornation technologya.
ITdoc?
ja lisähuomautus: vanhat ihmiset eniten varmaankin käyttää korjaajia? mitä jos se olisi Tietokonekorjaamo FixIT" tai "Tietokonekorjaamo Error" tms
sen nimistä ei vielä ole ja sen löytäisi pääkohderyhmäkin!
IT ambulance, IT army, IT hospital
The letter "K" was a favorite of Eastman's; he is quoted as saying, "it seems a strong, incisive sort of letter." [14] He and his mother devised the name Kodak with an Anagrams set. Eastman said that there were three principal concepts he used in creating
the name: it should be short; one cannot mispronounce it, and it could not resemble anything or be associated with anything but Kodak.
ITdoc?
ja lisähuomautus: vanhat ihmiset eniten varmaankin käyttää korjaajia? mitä jos se olisi Tietokonekorjaamo FixIT" tai "Tietokonekorjaamo Error" tms
sen nimistä ei vielä ole ja sen löytäisi pääkohderyhmäkin!
hienoja nimiä tullut, mutta kun varattuja... ap.
ei ole varaa heittää tuota summaa nyt. Kiitos ap.
ITDoc
Fix-IT
Done-IT
Ja tuo it iis isolla jotta tyhmäkin ymmärtää että se tarkoittaa infornation technologya.