Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on nolointa mitä teille on käynyt ?

Vierailija
07.09.2012 |

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen paskonut housuuni kaupungilla

- olen kussut housuuni kaupungilla

Nämä on noloimmat, molemmat yöaikaan ja eri kerroilla tapahtuivat.

Vierailija
2/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vaatteita makuuhuoneessa ikkunan edessä. Ikkunaa vastapäätä on autotallin ovi. Juuri, kun olin rinnat paljaana, ovesta astui ulos mieheni setä. Ja tottakai katsoi juuri ikkunaan! Krääk, nolotti ja nolottaa vieläkin ihan saakelisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:04"]

Vaihdoin vaatteita makuuhuoneessa ikkunan edessä. Ikkunaa vastapäätä on autotallin ovi. Juuri, kun olin rinnat paljaana, ovesta astui ulos mieheni setä. Ja tottakai katsoi juuri ikkunaan! Krääk, nolotti ja nolottaa vieläkin ihan saakelisti.

[/quote]

Tämä on näitä "vahinkoja" joita naiset harrastaa saadakseen huomiota. Miten ois esim. verhot?

Vierailija
5/49 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin miehen kanssa rivitalossa, odotin viimeisilläni ensimmäistä lastani. Aamulla tietysti nukuin pitkään kun olin jo äitiyslomalle jäänyt, ovikello soi ja nousin sängystä päällä pelkät mammapikkarit. Kurkkasin ikkunasta, kas mieshän se siellä sinisissä työhaalareissa, vissiin unohtanu avaimet... aloin vetää jotain toppia päälle, se oli kuitenkin vasta kaulassa kun avasin oven. Siellä olikin joku "kaapelimies", tullu tekee jotain asennuksia, tai jotain sellasta se änkytti. Alle sekunnin sadasosan olin takas makkarissa ja huusin että "peremmälle vaan".

Vierailija
6/49 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin synnyttänyt pari kuukautta aikaisemmin ja a-kuppini oli korvautunut väliaikaisesti maitosilikoneilla. läksin sitten lämpimänä kesäpäivänä vaunujen kanssa keskustaan, ylläni oli toppi jossa sellainen kietaisuleikkaus sekä hame.

ihmettelin ihmisten katseita, miehet erityisesti virnuilivat ja joku vislasikin.

totuus paljastui Sokkarin peilistä: uusi, uhkeampi poveni ei ollut ollut pysynyt topin sisällä! kaikki näkyi lähes nännejä myöten ja miula vielä ne hienoimmat pitsiset imetysliivit päällä. nöyryytyksestä jäi puuttumaan vielä se, että liivien luukut olisivat pamahtaneet auki tai hame olisi ollut pikkareiden sisällä..

Vierailija
7/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen pitäneeni yhden esitelmän kansainvälisessä konferenssissa housunvetoketju auki.

Ei siitä kukaan mitään sanonut, mutta seuraavalla kerralla kun kävin vessassa, huomasin vaan että vetakaria ei tarvinnutkaan etää alas kun se oli valmiiksi auki. Ne oli aika väljät housut, joten on mahdollista, että ehkä se ei näkynyt. Tai ehkä yleisö oli vaan riittävän sivistynyttä ollakseen kuin ei huomaisi mitään.

Vierailija
8/49 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tyttären vauvan ristiäiset, joihin kävin aamulla noutamassa tilaamani kukat, laatikollisen skumppaa, kaiverretun lahjan sekä muita tyttären pyytämiä viime hetken ostoksia. Olin hypännyt autosta ostoskeskusken edessä. Palasin takaisin kädet täynnä tavaraa, avasin auton takaoven, kippasin kamat sinne, istuin etupenkille ja komensin "no ajan nyt, tässä koko päivää oo aikaa". Olin väärässä autossa.

Vierailija
9/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:04"]

[/quote]

Tämä on näitä "vahinkoja" joita naiset harrastaa saadakseen huomiota. Miten ois esim. verhot?

[/quote]

Asiahan ei sinulle mitenkään kuulu, mutta...

Asumme landella, ei tosiaankaan ole ollut verhoille tarvetta. Vai toimitko sinä itse joka tilanteessa täysin hallitusti? Ei todellakaan ole tarvetta sedälle paljastella, aika sairas olet.

Vierailija
10/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:05"]

Mä luulen pitäneeni yhden esitelmän kansainvälisessä konferenssissa housunvetoketju auki.

Ei siitä kukaan mitään sanonut, mutta seuraavalla kerralla kun kävin vessassa, huomasin vaan että vetakaria ei tarvinnutkaan etää alas kun se oli valmiiksi auki. Ne oli aika väljät housut, joten on mahdollista, että ehkä se ei näkynyt. Tai ehkä yleisö oli vaan riittävän sivistynyttä ollakseen kuin ei huomaisi mitään.

[/quote]

Nämä on näitä, kun miehet hakevat huomiota keinolla millä hyvänsä. Miten olis esim. verhot?

Vierailija
11/49 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelattiin kesällä lentistä sekaporukassa, mulla oli shortsit jalassa enkä huomannut yhtään kun pili oli tullut ulos ja roikkui pitkin raittä ties miten kauan...ihmettelin vaan kun tytöt välillä kikatti tavallista enemmän...sitten kun huomasin vahingon olin varmaan punainen kuin tomaatti

Vierailija
12/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilijana kaatanut ruuan asiakkaan päälle+valkoiselle hameelle... nolotti, hävetti, itketti

Vierailija
13/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2012 klo 23:02"]

avauduin sukujuhlissa humalassa mieheni tädille ja kahdelle sedälle. selitin, miten mieheni isä (heidän veljensä) ei ymmärtänyt eikä arvostanut minua. kerroin itsestäni kaikkea noloa... lopulta mieheni joutui taluttamaan minut autollemme. myöhemmin kusin housuuni, koska olin niin kännissä, ja mieheni urheasti yhä tänä päivänä väittää, ettei niin tapahtunut, vaikka hämärästi muistan hänen vaihtaneen minulle vaatteet. en ole kehdannut tavata hänen sukulaisiaan sen koommin.

[/quote]

Voi ei :D itelläni on vähän samanlainen kokemus, tämä tapahtu monta vuotta sitten. Olimme silloisen miesystäväni kanssa lähteneet viettämään iltaa hänen tuttujensa kanssa eräälle mökille. Söimme ja joimme, tarjolla oli kirkastakin ja sehän ei minulle sovi yhtään... Vedin ensiluokkaiset itsesääliteinikännit itkuraivareineen ja loppuillasta en muista mitään, olin vielä koheltanut jotain, onneksi en muista mitä.... Ja osa vieraista oli lähes selvinpäin joten he muistavat toilailuni aivan varmasti! Oli muuten vielä ensiesiintymiseni siinä poppoossa. Voi juma että hävettää vieläkin. Onneksi en sentään kussut housuuni, se olisi enää puuttunut :D

Vierailija
14/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:05"]

[/quote]

Nämä on näitä, kun miehet hakevat huomiota keinolla millä hyvänsä. Miten olis esim. verhot?

[/quote]

Ai sä oletit että tuo esitelmän pitäjä oli mies? :) Mä ajattelin sen olevan nainen. En toki tiedä kumpi oli...

Vierailija
15/49 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/49 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ote lipesi ja kaadoin ruuan suoraan asiakkaan syliin.. taisi mennä ruokaa myös asiakkaan tuolin vieressä lattialla avoinna olevaan laukkuunkin..

Vierailija
17/49 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättelin pierua mutta kurina yltyi niin pahaksi ettei se pierusta paljoa eronnut. Oli pakko poistua vessaan pariin otteeseen kesken toimituksen.

Vierailija
18/49 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrjösin isoimman asiakkaan "virkistys"tilaisuudessa, kun join liikaa. vieläkin hävettää.

Vierailija
19/49 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhäsin ravintolan narikkatyttelille tuhannen tuiterissa. Sain porttikiellon kyseiseen paikkaan. Maanantaina hain tyttöni eskarista, ja siellähän se samainen tytteli oli avustajana (kuten jo monta viikkoa sitä ennenkin). Ilmankos olikin niin tutun oloinen silloin ravintolassa.

Etsin paikkaa missä vajota maan alle...

Vierailija
20/49 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsen kanssa puistossa. Muutaman sadan metrin päässä näin kuin kaksi ihmistä tappeli tosi rajusti, potki ja heitti toisiaan maahan. Soitin poliisit.

Poliisien tultua selvisi, että kaksi heppua olikin tehnyt jotain lyhytelokuvaa, kyse oli siis vain näyttelemisestä. En ollut nähnyt kameramiestä, joka oli jossain puun takana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan