Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on nolointa mitä teille on käynyt ?

Vierailija
07.09.2012 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaillut erästä kundia parisen kuukautta, ja oltiin oltu viettämässä iltaa hänen kavereiden luona. Tuli siellä sitten vähän otettua ja tultiin aika humalassa mun luokse yöksi. Aamulla kun heräsin, suuntasin ensimmäisenä vessaan, ja kun pissasin, pääsi multa IHAN jäätävän äänekäs pieru! Siis sellainen monsteripieru! Asuntoni on yksiö, eli tältä kundilta ei varmasti jäänyt kuulematta sitä noloutta. Olin kokonaan unohtanut vessaan mennessäni, että mulla on vieraita.. :D Yritin siinä sitten yskiä pierun päälle, että se kundi luulisi sen olleen yksintää.

Hitto, että nolottaa edelleen, kun ajattelen asiaa.....

Vierailija
42/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:54"]

33: Hirveä ämmä tuo "alfanaaras"! Sinun onnesi tosin, kukaan tuskin ehti hänen vulgaarin käytöksensä ihmettelyltä tajuta, että sinähän siellä vessassa olit viimeksi käynyt.

Itselläni on antipatiat tuollaisia ihmisiä kohtaan, jotka tekevät julmaa ja julkista pilkkaa toisen kehontoiminnoista. Näin ketjun aiheeseen sopien, minun erään lapsuudenaikaisen kaverini äiti oli nimittäin samasta puusta veistetty. Kun olin tämän perheen luona kylässä ja käynyt isolla hädällä, tämä nainen saattoi toimituksen jälkeen rynnätä vessaan, josta sitten kaikui iso nuuhkaus ja kimeä "hyyyyi". Sen jälkeen tämä nainen tulee vessasta ulos ja julistaa, että minun pikkutytön paskani haisee kuin ison miehen paska.

Vieraanvaraista!

[/quote]

Tuollaiset ihmiset on kyllä niin inhottavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingossa suudellut vierasta miestä uskonnollisilla juhlilla luullen oman mieheni tulleen viereeni seisomaan. Vaimon ja muiden ihmisten katseet muistan loppuelämäni.

Vierailija
44/49 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin kerran rajun pierun kuntosalilla kun rehkin vatsapenkissä. Tietysti pari hyvännäköistä nuortamiestä oli siinä lähellä kuulemassa.

Vierailija
45/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35: Parempi vaan tollasessa tilanteessa olla yskimättä, se tekee siitä vaan sata kertaa nolomman :) Harvoin ne miehet pieruista pahastuu.

Vierailija
46/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvasin työssäni pahonpideltyä ihmistä. Jotenkin ote painavasta kamerasta lipesi ja se tipahti suoraan hakatulle naamalle turvonneiden, veristen huulien ja katkenneiden hampaiden sekaan. Kävi varmasti ihan älyttömän kipeää. Hävetti niin pirusti! Tuntui ettei mikään anteeksipyyntö riitä korvaamaan mokaani.

Vierailija
47/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teiniaikaisen poikaystäväni luona yötä. Poikaystävä oli koulussa, ja minä olin jäänyt aamulla heille. Poikaystävän talossa ei lukittu ovia, ja keittiö oli aivan eteisen vieressä, joten poikaystäväni äiti ilmestyi hiljaa paikalle kun tanssin häneltä lupaa kysymättä (tietysti) lainaamiani vaatteita päällä pitäen, laulaen the cardigansin my favourite gamea.  Ei kuullosta pahalta, mutta häpeä kun tajusin tuijottavani hänen äitinsä kasvoihin oli ihan jäätävän hirvittävä.

Vierailija
48/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnitellut masturboivani kurkun palalla.. Joo-o. Siitä ei muistaakseni tullut mitään joten myöhään illalla viskasin sen kurkun vaan sellaseen pieneen lipastoon jota en pahemmin käyttänyt.

Oli varmaan kulunut muutama kuukausi kun ukrainalainen kämppikseni oli huoneessani, yritti selittää minulle jotain jääkaapin oveen liittyvää ja demonstroidakseen avasi sitten sen lipaston oven..

...Kuivunut, elähtänyt, käppyräinen kurkku kelmussa, vierellä vain pari kortsua ja pullo liukkaria. <3

Vierailija
49/49 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juoksin, jotta ehtisin bussiin, joka oli juuri lähdössä. Ensin törmäsin vastaantulevaan mieheen, sitten kaaduin maahan ja vielä bussiin astuessa nilkkurin korko petti alta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän