Millä kalkkipisarat pois laatoista ja saumat puhtaiksi? Taikasieni?"
Kommentit (6)
Olenpahan pyyhkässyt taikasienellä jo useamman vuoden ajan teekupit ja -kannut puhtaiksi. Jälkeäkään ei näy naarmuista ja kalustoa en ole uusinut. Nyt sain käyttöön vielä tiskiharjan kokoisen taikasienipesimen ja se on käytössä joka päivä ja ei ole tarvinnut tuskailla teestä ja kahvista tummuvien kupposten kanssa. Kyllähän naarmuja saa aikaseksi monella tapaa, mutta en itse ole vielä taikasienellä naarmuttanut mitään. Aijon kokeilla taikasientä vielä muovikukkaruukkujen putsaamiseen, kun tyhjennän kesäkukat pois. Kuulin tuttavalta että hän oli taikasienellä "uusinut" valkoiset muovituolit.
tai oikeastaan laattasaumoille! Murentuvat ja haurastuvat etikasta
Alkuperäistä taikasientä tai taikasieniliinaa suosittelen. Lähtee jopa vaikeimmat tahrat pois ja luulisi lähtevän noidenkin. Ei varmaan turhaan myydä myös pukkila laatta liikkeissä. Ostin juuri satsin itiksestä taikasieni deluxea ja liinaa. Näillä on kiva siivota kun voi unohtaa perheen pesuaine-allergiat ja vielä se että oikeesti näkee sen p-askan lähtevän pinnasta kuin pinnasta käden käänteessä. Ollaan käytetty jo vuosia taikasieniä ja käytetään niitä koko ajan vain useammille pinnoille. Esitteliä kertoi minulle prismassa taikasieni deluxen olevan jotenkin tiiviimpi ja että ei siksi murene kuin ne vanhat versiot.
Määkin olen nyt prismoista taikasieniä ostellut...hyviä ovat juu
käytän ihan samaa halpaa Rainbown litran etikkapulloa, millä myöskin säilön kurkku-sipuli-salaatin....Käy moneen asiaan kotona.