Mies lähti mökille
koko viikonlopuksi. Mitä mun pitäis siitä nyt sitten ajatella? Jos ajattelisin asiaa av-aivoilla?
varmaan ainakin pettää. Mutta mitä muuta kauheaa nyt kuitenkin sitten hän tekee? Seuraamukset?
Kommentit (95)
otti mukaan pyssyn+varusteet ja pari mäyräkoiraa. Saalista tuskin tuo kotiin eli säästyt kokeilukokkauksilta.
jos niistä mäyräkoiristä saa mäyräkuumeen?
otti mukaan pyssyn+varusteet ja pari mäyräkoiraa. Saalista tuskin tuo kotiin eli säästyt kokeilukokkauksilta.
Tottakai sillä on oma "pyssy" mukana ja muut varusteet, mutta että mäyräkoiratkin vielä mukaan...eikä varmana tuo saalista kotiin, ap sitä on turha odottaa.
Miks te vastailtte tällepromolle?!? Kukaan täysjärkinen av-mamma ei päästä miestään yksin mökille. Huh, huh, mitä sakkia!
Teet ripeän intervention ja otat tilanteen haltuun.
Interventio!Mukaan miehen äiti, kansakoulun opettaja, pappi, shamaani ja pari jäniskoiraa.
Laita sen mökin osoite tänne av:lle niin me tulaan kaikki sinne interventioon. Mulla on jo navigaattori valmiina ja auton moottori käynnissä. Siinä voi miehen leuka loksahtaa lattiaan asti kun mammat ympäri suomen pelmahtaa paikalle, parkkeeraa autonsa siihen pellonlaitaan, sytyttää kynttilän ja alkaa veisata kuorossa "herra armahda"-virttä ja käsi kädessä yhtenä kulkueena saapuvat mökin ovelle. ap tietysti kulkueen edellä suuntaa näyttämässä. Ja siitä se perjantai ilta sitten käynnistyy....
vanhan naispuolisen luokkakaverinsa kanssa johon hän oli 7 luokalla ihastunut, ja jonka hän tapasi tän kevään luokkatapaamisessa, ja joka asuu mökkipaikkakinnalla, toimien opettajana kyläkoulussa. Hän tulee sinne ha lähtevätsieniretkelle ja illaksi lämmittävät saunan.
vanhan naispuolisen luokkakaverinsa kanssa johon hän oli 7 luokalla ihastunut, ja jonka hän tapasi tän kevään luokkatapaamisessa, ja joka asuu mökkipaikkakinnalla, toimien opettajana kyläkoulussa. Hän tulee sinne ha lähtevätsieniretkelle ja illaksi lämmittävät saunan.
Niin ja sitten av:n mammakööripelmahtaa paikalle kynttilät kädessä.
mutta mä laitoin sille kerralla luun kurkkuun, se on joko perhe tai mökki. Valitsi perheen ja siitä asti meillä on ollu arvot paikoillaan. Ettekö te oikeesti oo puhunu miehen kanssa arvoista, ennen kun menitte yhteen? Mä pelkään, etä sun peli on menetetty...
JASSAP
ihanan asiallisista vastauksistanne.
Yksi viesti pisti silmääni ja miltei musersi minut. Entä jos hän on lähtenyt runkkaamaan mökille?
Olen joutunut nyt pitämään pientä taukoa tästä ketjusta sillä olen soittanut miehen suvulle ja kysellyt hänen äidiltään mahdollisista nuoruusiän runkkaustaipumuksista.
Ehän tästä enää pysty jatkamaan. Olen päättänyt, että en lähde mökille. Tehkööt siellä mitä haluaa. Pakkaan vaan lapset autoon ja lähden ajamaan äidilleni 1600 km päähän. Jätän vain lapun. Vien koirankin mukanani. Siitäs sitten saa.
ap
... sitten itkuisena raadat lapset ylös ja sopivassa humalassa ajelet sinne äidillesi. Siinä sille runkkarille mietittävää. Muista soittaa matkalta!
Kyllä tästä on ollu merkkejä jo pitkään näkyvissä, että sun miehes on runkkari. Vai miten muuten selität karvaiset ja känsäiset kädet ja heikentyneen näön?
..maalle yksin. Naapureita löytyy, joiden kanssa turisee. Tarvitsee happea ja omaa aikaa.Lähden kesällä usein mukaan mutta en enää syksyllä. Siellä hän metsästää ja puuhastelee. Ei käytä juurikaan alkoholia. Miksi en 'päästäisi'?? On kyllä sellainen, että en pystyisi kiinnikään pitämään. Olisimme jo eronneet, jos pitäisi tiujottaa koko ajan toisiamme silmiin. Yli 20 vee oltu yhdessä.
Jotain mustatorvisieniä, mitä ei ole olemassakaan.
Huhhuh, kaikenlaisiin tarinoihin te naiset uskotte.
kun ajattelen et se on voinut tulla uskoon siellä mökillä, ja tälläkin hetkellä se voi rukoilla siellä.