Se mieletön remppa -elokuva, onko katsomisen arvoinen?
Kommentit (10)
Mitä sitä muilta kysyt. Katso ja totea itse onko katsomisen arvoinen. Elokuvatkin ovat täysin makuasioita että mikä on hyvä ja mikä. Moni haukuttu leffa ovat olleet hyviä tai vähintään katsomisen arvoisia omaan makuuni ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä muilta kysyt. Katso ja totea itse onko katsomisen arvoinen. Elokuvatkin ovat täysin makuasioita että mikä on hyvä ja mikä. Moni haukuttu leffa ovat olleet hyviä tai vähintään katsomisen arvoisia omaan makuuni ja päinvastoin.
Siis mikä on hyvä ja mikä ei.
Ihan ok. Se häiritsee hiukan että Hedberg tekee useamman roolin.
Vierailija kirjoitti:
Toki arvostelut ym. joskus osuu myös oikeaan mutta eivät aina. Katson leffan jos se kiinnostaa mua. Arvostelut eivät vaikuta asiaan millään tavalla
Oli hyvä! Kevyttä hömppää, siis tarpeellista tähän maailmaan.
Sillä ei ollut oikeastaan minkäänlaista juonta.
Ei ole.
Kaikki mahkut olla paras, ihan juonen ja asetelman kannalta, mutta suomalaiseen tapaan saatu sössittyä. Ei ollut näyttelijösitäkään kiinni. Se riittää, että on suomalainen leffa. Täällä ei leffoja osata tehdä.
aika mitäänsanomatonta harmitonta hömppää..pääosan esittäjien perusteella olisi luullut että on hauskempaa. Kerran voi katsoa muttei enempää.
Mä pystyin samaistumaan siihen liiankin hyvin. Toivottavasti en ikinä peri suurta purkukuntoista taloa. Sillä mä näkisin siinä juurikin kaiken potentiaalin, ja lompakko on laihanpuoleinen.
Ei