Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen pitämisestä erimielisyyttä

Vierailija
04.07.2012 |

Sain vähän aikaa sitten tietää, että olen raskaana. Raskaus tuli yllätyksenä minulle, että avokilleni. Olimme käyttäneet kortsua, mutta se petti. Kerron miehelleni raskaudesta, eikä ollut asiasta mielissään. En suostunut hänen pyynnöstään tekemään aborttia.

Olen ollut aikaisemminkin raskaana (samalle miehelle kuin nytkin), ja annoin lapsen adoptioon, sillä olin itsestäni liian nuori äidiksi. Tästä on aikaa muutama vuosi. Nyt mies olettaa, että annan tämänkin lapsen adoptioon. Itse kyllä ehdotin, että pitäisimme lapsen. Hän ei mielestään ole valmis isäksi.

En ole sanonut, että annan lapsen adoptioon, mutta jostain syystä hän niin olettaa. Sanoi kerran, että hän ei jätä minua, vaikka pitäisin lapsen, mutta pitäisi lapsea ei toivottuna. Että parempi antaa lapsi pois, kuin ottaa lapsi ei toivottuna. Mies saa minut ajattelemaan, etten pystyisi huolehtimaan lapsesta, vaikka itse olen asiasta toista mieltä. Minä kyllä rakastaisin lasta vaikka se tulikin yllättäen.

Miten saisin avokkini ajattelemaan, että hänestä olisi isäksi? Ja että kyllä lapsen tulonkin jälkeen pystyy harrastamaan samoja vanhoja asioita, kunhan vaan järjestelee aikaa. Minä kyllä pidän lapsen, mutta en halua, että avokkini kokee asian pakko pullana ja kamalana asiana. Haluaisin, että hänkin ilolla odottaisi lasta kanssani. Vaikka olenkin avokkini kanssa yhdessä, tuntuu, että odotuksen kanssa olen yksin...

Jos teillä on ideoita, miten saada miehen pään kääntymään, niin kertokaa ihmeessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokkisi kuulostaa tyhmältä penskalta, joka ei osaa ajatella omaa napaansa kauemmas. Millainen ihminen voi suhtautua noin kevyesti lapsen pois antamiseen?! Ei lapset ole mitään kissanpentuja.

Joko miehesi kasvaa isäksi - tai sitten ei. Varaudu olemaan yksin vastuussa lapsesta.

Kannattaisi hoitaa ehkäisy kuntoon, jos ei halua lapsia.

Vierailija
2/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään usko että voit paljoa muttaa miehen ajattelutapaa, ehkä se muuttuu ja kasvaa kun lapsi syntyy, ehkä ei. Sinuna en missäään nimessä luopuisi lapsesta, lapsi on paljon tärkeämpi kuin tuollainen mies. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette sitä mieltä, että pitäisi jättää mies. Rakastan miestäni suuresti, samoin tätä lasta. Ja haluaisin molemmat. Mutta ongelma on tosiaan miehen päänsisällä :/

Vierailija
4/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaa oman lapsensa tuosta vain pois ei ole mistään kotoisin. Ja samaa voin kyllä todeta ap:stakin. Kukaan tervepäinen nainen ei anna lastaan adoptioon. Kyllä täytyy elämässä olla todella suuria vaikeuksia ja vastoinkäymisiä että tuollaiseen ratkaisuun päätyy.

Vierailija
5/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaa oman lapsensa tuosta vain pois ei ole mistään kotoisin. Ja samaa voin kyllä todeta ap:stakin. Kukaan tervepäinen nainen ei anna lastaan adoptioon. Kyllä täytyy elämässä olla todella suuria vaikeuksia ja vastoinkäymisiä että tuollaiseen ratkaisuun päätyy.

Ap:n ratkaisu antaa lapsen elää ja antaa adoptioon (todennäköisesti hyvin toivotutuksi lapseksi perheeseensä) on minusta vastuullisempi kuin abortti, jonka paljon useampi varmaan valitsisi (adoptiosta ja abortista minäkin varmaan abortin)

Vierailija
6/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa oli antaa oma lapsi pois, mutta se oli parasta silloin. Olin todella nuori silloin, ja hain vielä omaa elämääni. Olin juuri muuttanut kotoa pois. Mutta se oli mielestäni maailman paras ratkaisu! Silloin kun kuulin lapsen ensimmäiset sydän äänet, minusta tuntui todella hyvältä kun tämä lapsi sai elää ja sai varmasti todella rakastavan kodin. Abortti on mielestäni murha, en olisi voinut elää sen asian kanssa.

Vierailija
7/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette molemmat ihan keskenkasvuisia. Miksette hoitaneet ehkäisyä kunnolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi