Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvojen pukeutumisesta...

28.11.2005 |

Miten puette vaunuissa ulkona nukkuvan vauvan? 0-kelillä, pikku pakkasella? Mikä olisi pakkasraja jolloin lasta ei enää voi viedä ulos nukkumaan? Meillä tyttö on nyt vasta 6kk alkanut säännöllisesti nukkua parvekkeella ja on kohta nukkunut 2h!!! En edes muista milloin olisi viimeksi nukkunut niin kauan. Ihmeellistä kun on omaa aikaa.. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta, että on kivaa, kun on omaa aikaa :) Meidän tyttö nukkui ekat kuukaudet päivällä huonosti (pikku torkkuja syödessään) ja joskus 3kk jälkeen alkoi nukkua ulkona ja päivittäin nukkuu 4-4,5h putkeen. Arvaa, olinko aluksi ihan ihmetyksestä sekaisin, enkä oikein osannut mitään tuona aikana tehdäkään, kun en ollut siihen tottunut :) Nyt koitan hyödyntää tuon ajan, mutta turhan nopeasti nuokin tunnit menee ja joskus huomaa, ettei siltikään saanut aikaiseksi palkoa mitään :) (En todella valita kyllä! Kauan kestäköön tämä)

Minä en ole paras neuvomaan noista pukemisista, itse aina pähkäilen kanssa, että mitäs päälle nyt, kun ollaan vaunuissa/kantorepussa, sateella/kuivalla jne. Parempi kuitenkin, ettei ihan kamalasti pue heti pikkupakkasilla, jotta on sitten jotain, mitä pukea lisää isommille pakkasille. Useimmiten kuulemma vauvoja puetaan liikaa, kun toisinpäin. Itse aina otettuani tytön sisälle tsekkaan, että onko niska, masu, kädet ja jalat lämpöiset, jolloin tiedän, osuiko nappiin pukemiseni.

Vierailija
2/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollakelillä olen pukenut seuraavasti: body+potkuhousut, villasukat, ohuet+villatumput, kypärämyssy+pipo, äityspakkauksen vanupuku ja äitiyspakkauksen makuupussi. Sitten vaunuihin jalkapeitteen alle ja tarvittaessa sadesuoja päälle. Mukavan lämpöiseltä on poika (vajaa 5 kk) tuntunut riisuttaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös viime viikkoina ruvettu nyt taas nukkumaan pidempiä 1-3 tunnin päiväunia ensi kerran sitten 1 kk iän jälkeen. On se ihanaa kun on aikaa tehdä jotakin tai ihan vaan olla kun monta kuukautta meni 15-45 min unilla.