Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähes JOKAINEN kaunis ja/tai seksikäs nuori nainen on raiskattu!

Vierailija
28.11.2005 |

=pakotettu/painostettu seksiin. Erikseen on tietysti tynnyrissä kasvaneet, mutta normaalia elämää viettävien parissa on näin. Huolestuttavinta on, että yhä nuoremmat ovat tuon painostuksen uhreina ympäristön paineen vuoksi.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan nuorempana kuuluin tuohon kategoriaan josta ap puhuu (nyt ikä on tehnyt jo tehtävänsä ;-)) ja aloitin kyllä seksielämän 15v ikäisenä, 1v seurustelun jälkeen, enkä todellakaan ollut painostettu. En silloin enkä myöhemminkään.

Mitään traumoja ei ole jäänyt. Pidän seksistä. Saan orgasmeja helposti (sekä yhdynnässä että muuten). Että sillais.

Vierailija
42/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollessani 16v oli kaveripiirissäni useita raiskattuja tyttöjä, jotkut oikein väkivaltaisestikin vangitsemalla. Silloin sitä piti ihan normaalina, mutta nyt aikuisena on lähinnä hirvittänyt, mitä kaikkea nuoret naisenalut ovatkaan saaneet kokea herkällä alueella pystymättä kertomaan siitä kenellekään. Eihän kukaan tietenkän tajunnut mitään tai ketään muuta syyttää kuin itseään ja/tai tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule selittämään asiaa, jos SINULLA on erilaisia kokemuksia!!

Mistä näitä aina sikiää... varmaan jos puhuttaisiin syövästä, niin tulisit sinnekin kehumaan, kuinka sniä olet aina ollut ihan terve. Saatanan taliaivo!

Vierailija
44/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen maalta, samoin kuin raiskatut ystävänikin... olisiko siis maaseudun ongelma?

-se raiskattu-

Vierailija
45/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, jonain päivänä oma tyttäresi tulee itkien kotiin ja....

Vierailija
46/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin seurustelun 14v ikäisenä, ensimmäinen seksikokemus 15v ikäisenä, muutin ulkomaille vanhempien kanssa 16v ikäisenä jossa muutamakin poikaystävä. Muutin takaisin Suomeen 19v ikäisenä jonka jälkeen erinäisiä poikaystäviä. Koskaan en ole tullut raiskatuksi.

Kummallista että jos esittää eriävän mielipiteen niin on heti tynnyrissä kasvanut. Olisikohan vaan niin että eräät eivät siedä/kestä omasta mielipiteestään poikkeavaa mielipidettä?

On kurjaa jos sinut on raiskattu mutta se ei tarkoita että KAIKKI kauniit nuoret naiset ovat kokeneet saman. Vaikka olisivat aloittaneetkin seksielämän nuorena.

Vierailija
47/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vanha (melkein parikymppinen) vasta ekalla kerralla. Mulla oli lyhyitä suhteita enkä halunnut niin nopeasti. Lisäksi mulla on ollut tuuria etten ole tullut raiskatuksi kun mietin näin jälkeenpäin. Tilanteita olisi ollut.

Vierailija
48/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse olen maalta, samoin kuin raiskatut ystävänikin... olisiko siis maaseudun ongelma?

-se raiskattu-

Vaikka ihan nätti kaiketi olinkin. :-)

Vierailija
49/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ikävä kyllä vaan on :(

Olisko maaseudun juttuja sitten - en usko. Eiköhän jossain Helsingin keskustassakin joka toinen sammunut tyttö ole raahattu jonnekin pusikkoon.

Vierailija
50/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa opettelisit myös sisälukutaitoa: otsikossa oli, että LÄHES jokainen...

ap

Vierailija
51/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä tule selittämään asiaa, jos SINULLA on erilaisia kokemuksia!!

Mistä näitä aina sikiää... varmaan jos puhuttaisiin syövästä, niin tulisit sinnekin kehumaan, kuinka sniä olet aina ollut ihan terve. Saatanan taliaivo!

Silloin on ihan oikeus jonkun tulla sanomaan että ei minua ainakaan ole.

Ihan sama jos väittäisit että KAIKKI JONKUN OMINAISUUDEN OMAAVAT OVAT SAIRASTANEET SYÖVÄN. Ihan ok olisi silloinkin jonkun kertoa jos näin ei ole.

Senkin taliaivo.

Vierailija
52/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On kurjaa jos sinut on raiskattu mutta se ei tarkoita että KAIKKI kauniit nuoret naiset ovat kokeneet saman. Vaikka olisivat aloittaneetkin seksielämän nuorena.

Vierailija
53/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kaverit kerskuvat kokemuksillaan, vaikka niitä ei olisi. Niin se ajaa jo nuorempanakin kokeilemaan.

En oikein yhdy tohon ulkonäköseikkaan. Kyseessä on enemmän seurustelusuhteet. Jos alkaa seurustella nuorempana, on tod.näk. aloittaa myös seksi nuorempana. Varsinkin jos poikaystävä on vanhempi.

Vierailija
54/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta ei löydy laajempaa näkemystä ja empatiaa niin onko se pakko täällä ilmoittaa? Ihan illistelynhalusta?

Vierailija
55/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisko maaseudun juttuja sitten - en usko. Eiköhän jossain Helsingin keskustassakin joka toinen sammunut tyttö ole raahattu jonnekin pusikkoon.

Kertonee vähän ko. tytön (tai pojan - voi pojankin raiskata) yleisestä järkevyydestä.

Vierailija
56/56 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi on turha selitellä, että otsikossa on sana ' lähes' . Kuitenkin nimenomaan sana ' jokainen' on kirjoitettu suuraakkosin, joten on päivänselvää, kumpaa sanaa ap painottaa.