Lähes JOKAINEN kaunis ja/tai seksikäs nuori nainen on raiskattu!
=pakotettu/painostettu seksiin. Erikseen on tietysti tynnyrissä kasvaneet, mutta normaalia elämää viettävien parissa on näin. Huolestuttavinta on, että yhä nuoremmat ovat tuon painostuksen uhreina ympäristön paineen vuoksi.
Kommentit (56)
Vierailija:
olen siis 20v, ehkä tätä ei tapahtunut vielä 80-luvulla?
Sillä jos olet nyt 20v v. 2005 niin vuonna 1995 olit vasta 10v. Tuskin sinua/kavereitasi sen ikäsenä raiskattiin??? Ehkäpä tämä on enemmän 2000-luvun vitsaus sillä itse elin " kultaista nuoruutta" 1990-luvulla ja silloin raiskaukset/seksiin pakottamiset olivat todella harvinaista kuultavaa. Nykyisin nähtävästi on eri tavalla. :-(
Tuskin kyseessä on sekään että nuoret eivät kehtaa kertoa tuollaisesta muille ikätovereilleen koska silloin et sinäkään tietäisi asiasta nyt.
Vierailija:
Onko nuori, viaton ja kaunis tyttö, joka haluaa tavata ystäviään kotinsa ulkopuolella pimeän tulon jälkeen todellakin aina itsetunnoton roskasakin edustaja niin kuin annoit ymmärtää? Taitaa tynyrissä todellakin olla ahdasta kun teidän mielipiteitänne lukee...
Ja tämä koskee myös vanhempia. Kannattaa miettiä minne ne tyttärensä päästää kulkemaan.
Kiitos vain " rakentavasta" kommentistasi.
ella kovan saarnan. Katottiin telkasta Roman Polanskin tapausta (kun se huumasi ja raiskasi sen 13-vuotiaan) ja mies siihen heti toteamaan, että olipa hölmö tyttö kun ei tajunnut mitä oli tapahtumassa.
Hyvä ettei äijä lennellyt pitkin seiniä.
Naisen/tytön omaa vikaahan se on. Mitäs läksit! Pysy kotona!
Mietin tätä kun luin parisen viikkoa sitten Munkkiniemessä sattuneesta raiskaustapauksesta. Siinähän teini-ikäinen tyttö kulki iltapimeällä Munkinpuiston läpi kotiinsa.
Olen 110% sitä mieltä että raiskaus ei ollut tytön vika. Sanotaan se heti.
Silti mietin että mitä ihmettä tyttö ko. puistossa teki iltapimeällä? Itse alueella lapsuuteni/nuoruuteni asuneena muistan vielä elävästi kuinka vanhempani terottivat kerrasta toiseen että ko. puiston läpi EI SITTEN PIMEÄLLÄ KULJETA YKSIN - EI KOSKAAN! Ja sen verran " vanhempien pelko" minulla oli (kuten myös ystävilläni joiden vanhemmat jauhoivat samaa mantraa) että kukaan meistä ei koskaan sieltä kulkenut. Vanhempamme pelottelivat meidät niin pahasti. Eivätkö vanhemmat nykyisin enää terota nuortensa mieleen näitä asioita? Vai eivätkö nuoret vain enää todellakaan usko vanhempiansa? Emme mekään totelleet kaikessa heitä (todellakaan...) mutta kyllä näissä asioissa.
ihan yleiseltäkin paikalta ja valoisan aikaan. Lisäksi kun kukaan ei uskalla/halua mennä väliin, on pahantekijöillä vapaus toteuttaa mielihalujaan. Ennenhän moinen olisi ollut ennenkuulumatonta!
" o tempora, o mores"
siksi en kai osannut varoa, hölmö luotin siihen että poikaystäväni rakasti minua enkä ymmärtänyt mitä sillä oli mielessä. vonkasi ja vonkasi, tein kantani selväksi, ja sitten se ottikin mitä halusi :(
ja täällä tämä 38 vai mikäs olinkaan, se nuori uskova nainen siis.
Olihan se aika kiemurtelevan oloista kun vanhemmat puhui seksiasioista, hyväksikäytöstä, raiskauksista jne mutta näin jälkikäteen ajatellen se teki todella hyvää.
Tekisi mieli köyttää jokainen sellanen junaradalle ja odotella pikajunan tuloa...Ihan liian monta kertaa olen nähnyt kuinka aikuiset MIEHETkin vaikenetvat, jos nuorisojoukko esim. kiusaa yhtä alakynnessä olevaa.
Ja kyllä, minä menen väliin. Minä menen aina yksin itkeävn lapsen luokse ja kysyn mikä hätänä. Viimeksi viime viikolla selvitin tilannetta somalinuorten ja kiskamyyjän välillä, kun nämä somalinuoret oli alkaneet haistatella sille myyjälle.
Todellakin, oi aikoja oi tapoja. EIkö ihmiset ollenkaan ajattele, että mitä sitten jos pomalle lapselle on käymässä huonosti eikä kukaan välitä?
Niinhän se on että nainen on saatanasta ja pelkällä olemassaolollaan viettelee kunnon miehet huonoille teille.
Heh.
menetin neitsyyteni omasta tahdosta vasta 20 vuotiaana. Mutta silloin teininä pojat ikäänkuin kunnioittivat/pitäivät kaverina eikä kukaan edes ikinä yrittänyt raiskata
Ja todella moneen otteeseen on tullut tilanne, jossa mies esineellistää minut ulkonäköni perusteella ja olettaa, että olen suostuvainen seksiin.
Väkisin makauksen uhriksi olin joutua noin 6 viikkoa sitten. Tilanne olli erittäin läheltä piti tilanne, mies yritti väkisin, mutta sain lyötyä häntä päähän.
Tuntuu, ettei naisella ole oikeus ollu kaunis ja seksikäs, sillä tuolloin miehet olettavat, että nainen on myös helppo. En tarkoita nyt todellakaan minihametta ja huor* meikkejä, vaan aivan farkut, joku kiva paita (ei edes toppi) ja nätti meikki...se riittää.
Raiskattu 15 vuotiaana ja kauniiksi on sanottu. Raiskaajat olivat lestadiolaisia (2 kpl) .
Minuakin nuorena panostettiin mutta onneksi olin niin tynnyrissä kasvanut että tiesin ettei minun tarvitse.
ei minua ole raiskattu eikä painostettu. Seksielämi olen aloittanut (liian)nuorena, mutta ihan omasta halustani.
oma poikaystävä, joka todellisuudessa oli pahimman luokan " panomies" . " kaikki kaatuu minkä kiinni saa" -tyyppi. Ja tapahtumapaikka oli vanhempieni sänky, keskellä arkipäivää.
Tämä nyt on ainakin ihan fakta, ei kai siitä mitään erikoisia tutkimuksia tarvitse kaivaa?
Mutta palatakseni alkuperäiseen väitteeseen, niin olen aika samoilla linjoilla. Me naiset vaan olemme niin tottuneita asemaamme, ettemme myönnä sitä...
terveisin raiskattu joka tuntee tosi monta raiskattua.... enkä oo ees hyvännäkönen
SINÄ olet niitä pahimpia syyllistäjiä ja yleistäjiä, vaikka ap:ta haukutkin!
Onko nuori, viaton ja kaunis tyttö, joka haluaa tavata ystäviään kotinsa ulkopuolella pimeän tulon jälkeen todellakin aina itsetunnoton roskasakin edustaja niin kuin annoit ymmärtää? Taitaa tynyrissä todellakin olla ahdasta kun teidän mielipiteitänne lukee...
" Huokaa syvään tyttärienne puolesta"