Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänää lähiö marketissa mustan silmänsä siististi meikannut

Vierailija
07.09.2012 |

nuori nainen kyseli banaani lastikoita käyttöönsä. Meinasin toivotta tsemppiä, mutta sitten se kuitenkin jäi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli hetki sitten silmä mustana, kompastuin imuroidessa siihen letkuun ja kolautin silmäkulman pöytään. Kuulostaa uskomattomalle. Kuinkakohan monta säälivää katsetta oon saanut, ollaan varmaan luultu perheväkivallan uhriksi?

Vierailija
2/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla oli komean musta silmä kun lapsi kolautti siihen lelulla. Ja kyllähän sen arvasi mitä ne ihmiset siellä ajatteli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin koneella kun laps tiputti tuttipullon tuolin taakse. Olin nostamassa sitä pulloo samalla nojaten pyöriväntuolin reunaan. Juuri kun olin kurottamassa pulloon tuoli pyörähri ja selkätuki täysillä silmäkulmaan ja poskipäähän. aika komjan mustelman sain. Ekä sekään kivaa ollu kun naapurin rouva tuli haukkumaan puolisoni naisenhakkaajaksi ja käski mun erota heti. En tiedä uskooko rouva viellä tänäpäivänäkään kun silloin kerroin mitä oikeesti tapahtu

Vierailija
4/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mojova mustelma tuloksena

Vierailija
5/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi kertaa hevonen kolauttanu silmän mustaksi, että mua varmaan säälitään oikeen urakalla tällä kylällä. Miehellä on vielä tatuointejakin, eli ihan varma vaimonpieksijä :D

Vierailija
6/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en IKINÄ olisi oikeasti uskonut että se on mahdollista! ON SE!

Vierailija
7/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi ehjä, rillit päreinä ja silmä mustelmilla

Työpaikalla yleisön edessä, joten ei tarttenut siellä spekuloida

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi