Lue keskustelun säännöt.
Olen saanut lapseni 27v, 29v, 34v ja 41v. Kysäiseppäs jotain!
Kommentit (3)
punnersin esikoistani aikamoisella tuskalla, kätilö jälkeenpäin keskustellessamme lohdutteli, että toinen tulee helpommin ja kolmas se vasta helposti tuleekin. en ole vielä päässyt kokeileen pitikö paikkansa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja esikoinen tuli näin synnytys alkoi klo 23:00 ja vauva oli ulkona 03:03. :)
kaikki lapset saman isän? Oliko viimeinen raskaus vaikeampi kuin edelliset tai ensimmäinen?