Lue keskustelun säännöt.
Vanhempien lomasta
03.07.2012 |
Jättäisitkö alle kouluikäisen lapsesi hoitoon 3 (tai enemmän) viikoksi kun lähdette ulkomaille puolisosi kanssa?
Itse en pystyisi jättämään lastani kuin max. viikoksi.
Kommentit (4)
Viikkokin tekisi tiukkaa. Pidennetty viikonloppu on ihan hyvän mittainen loma kahden kesken, näin meillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maksimissaan viikoksi voisin jättää.
Alle neljävuotiasta en halua jättää edes viikoksi, mutta neljäksi viideksi päiväksi voin kyllä jättää mummolle hoitoon.
Liian pitkä aika mielestäni.