Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtui tänään työpaikalla: Työpaikalleni tuli vierailijoita,

Vierailija
06.09.2012 |

jotka joivat kahvit henkilökunnan huoneessa. Yksi vierailijoista, mies, kysyi, muistanko hänet. Sanoin, että en valitettavasti muista. "Jos mä ottaisin housut pois, saattaisit muistaakin", mies sanoi. Huone oli täynnä työkavereitani.

a) Arvaa, mikä työpaikka oli kyseessä.

b) Arvaa, olinko nolo.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieras oli joku entinen asiakas, joka tuli kiittämään hyvästä hoidosta...siis sairaanhoidosta, jolloin olit nähnyt hänet ilman housuja. Ja et ollut kauhean nolo mutta ehkä hieman punastelit ;-)

Vierailija
22/28 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia luomakunnan kruunuja tuli nähtyä aika monta aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajienhuoneessa olimme ja olin kyllä nolompi kuin ehkä ikinä. Olen ollut pitkään naimisissa ja toivon, että työkaverit tajusivat, että siitä on aikaa, kun "tutustuin" siihen mieheen, eikä esim. viime viikonloppuna. Silti, olisi ollut hyvä juttu tunnistaa ihan itse mies. Muistuihan se sitten mieleen, mutta vähän myöhässä.

-ap

A) koulu b) käsittämättömän

Vierailija
24/28 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistitko miehen kumminki?

jotka joivat kahvit henkilökunnan huoneessa. Yksi vierailijoista, mies, kysyi, muistanko hänet. Sanoin, että en valitettavasti muista. "Jos mä ottaisin housut pois, saattaisit muistaakin", mies sanoi. Huone oli täynnä työkavereitani.

a) Arvaa, mikä työpaikka oli kyseessä.

b) Arvaa, olinko nolo.

Vierailija
25/28 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyin totaalisesti. Olisi ollut parempi, jos en olisi muistanut niin olisin pysynyt vain viileänä ja mies olisi vaikuttanut oudolta pervolta. Nyt vaikutti siltä, että mä naiskentelen ympäriinsä, enkä edes muista kenen kanssa.

-ap

Vierailija
26/28 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luissani tuon tilanteen ja siksi arvasin heti, että opekollegahan tuolla arvuuttelee... Terv. 7

Vierailija
27/28 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa, joten tilanne oli aika "tilanne", jos vertaisi esim. mainostoimistoon tai johonkin vähän seksikkäämpään työpaikkaan. Mulle tuli välitön kiire soittaa yksi hirveän tärkeä puhelu...Mä en kehtaa mennä huomenna töihin.

-ap

luissani tuon tilanteen ja siksi arvasin heti, että opekollegahan tuolla arvuuttelee... Terv. 7

Vierailija
28/28 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan että olet työksesi lääkäri, ja että et ollut nolo. terveisin miss marple