Ketä nykyisiä julkkiksia oli luokallasi/koulussasi peruskoulussa?
Kommentit (203)
Lassi Valtonen (muutaman vuoden takainen idols-kisailija, joka jätti leikin kesken ja alkoi tehdä omaa musaa) oli samalla yläasteella kanssani!
Se yks poika joka on nyt kansanedustajana, mutta kun ei muista nimmee..
Vierailija kirjoitti:
Oikealta nimeltään Caro Smith. Todella positiivinen ja hyvä tyyppi, toivon hänelle jatkossakin kaikkea hyvää. :)
😂😂😂 Niin ne ajat muuttuu...
Tämä on nyt tosi tyhmä kysymys, mutta miten te puhelimella näette vastausten otsikot? Nyt minulla on ketju, jossa monessa viestissä lukee vain "oli rinnakkaisluokalla" tms. Mutta kuka???!!!
Antti, Mikko ja Hanna olivat ainakin, sit oli joku jota sanottiin Possu-Peteksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt tosi tyhmä kysymys, mutta miten te puhelimella näette vastausten otsikot? Nyt minulla on ketju, jossa monessa viestissä lukee vain "oli rinnakkaisluokalla" tms. Mutta kuka???!!!
Teknologia ei selvästikään ole sinua varten. Lähde vaikka luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö ne koneella? 🙀
Sauli Niinistö oli vanhempieni koulukaveri.
Eräs urheilija kanssani samalla luokalla ja kirjailija Siiri Enorannan kanssa kävin yhtä kirjoituskurssia.
Ville Pusa ja Arman Alizad kävivät Etelä-Tapiolan lukion.
Herra Ylppö. Yök.
Niin ja Antti Virmavirran (näyttelijä) äiti oli musiikin openi. Antti on muuten ihan äitinsä näkönen, identtiset naamat heillä.
KOK:n varatuomari Olli Rauste. On niin komea nykyisin.
So?
Olen lähes sankari siis itsekin?
Eeva Eloranta, Heidi Köngäs, Tero Liete, Olli-Pekka Kallasvuo
Miina Äkkijyrkän lapsi oli aikoinaan vähän aikaa samalla luokalla kanssani. Toisessa koulussa opiskeli samaan aikaan kanssani malli Mirella Koullias (mikä sukunimi sitten nykyään onkaan). Olin muutamalla samalla kurssillakin, ainakin äidinkieli ja historia tuon kanssa ja jonkun kurssilla käsiteltävään asiaan liittyvän sanasenkin tuon kanssa vaihdoin. Oli aloittanut kuitenkin tuossa koulussa vuotta ennen minua ja pääsi sieltä poiskin vuotta ennen minua.
Li Andersson oli joskus samaan aikaan kanssani Kattanilla. Todennäköisesti jo sitä ennenkin yläasteella.
Juhani 'Tami' Tamminen liikkamaikkana Turun Lyseossa :D Vaativa mutta kaikinpuolin hyvä tyyppi oppilaan näkökulmasta.