Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työ ei ole kivaa. Voi itku.

Vierailija
05.09.2012 |

Kesällä olin lomani aikana ns prehdytyksessä viikon.

Nyt olen töitä tehnyt itsenäisesti 1½ viikkoa.

Takkuaa. Tämä ei ole mua varten.

Eilen ajoin töihin, mutta en päässyt autosta pois. Pursakahdin itkuun. Tänään en päässyt sängystä ylös. Ei silti, kun valvoin koko viime yön.

En voi jatkaa tätä työtä. Mun pää ei kestä tota.

Ennemmin olen työtön.

Työsopimusta ei ole edes tehty vielä. Pomo ei ole ollut millään lailla yhteyksissä. Ei silti en minäkään.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko vain alun sopeutumisvaikeuksia jotka menisivät ohi kun jaksaisit vaan sinnitellä?

Vierailija
2/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää pois suosiolla vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan taida olla tarpeeksi sosiaalinen ja mun luonne ei taida olla ihan tuota varten.

Jätän suosiolla alan ja työn mainitsematta.

ap

Vierailija
4/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo elämänmuutos, mutta eihän kukaan ole heti kypsä uudessa työssään: pitää ensin tottua uusiin työkuvioihin ja tapoihin ja rakennukseen jne.

Minusta on bullshittiä puhua, että uusi tyyppi olisi kuin osa vanhaa porukkaa heti alusta lähtien. Ei kukaan voi olla.

Vierailija
5/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittanut pomolle aamulla niin tuskin tarvii huomenna enää mennä sinne...

Vierailija
6/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tavis työ voi olla noin kamalaa

Vierailija
7/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko vain alun sopeutumisvaikeuksia jotka menisivät ohi kun jaksaisit vaan sinnitellä?

Kuten jo vastasin niin en taida olla riittävän sosiaalinen tuohon työhön + luonteeni.

En tiedä onko alun sopeutumisvaikeuksia.

Viimeksi, kun sinnittelin töissä jossa voin pahoin niin siitä seurasi se, että jäin monen kuukauden saikulle ja lopulta jäin työstä kokoaan pois.

ap

Vierailija
8/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siitä maksetaan palkkaa.

Työkaveritkaan eivät ole oikeita "kavereita", vaan olet pakotettu sinne rakennukseen tekemään osuutesi työstä näiden tuntemattomien ihmisten kanssa.

Kun pääset kotiin, alkaa vapaa-aika.

Vierailija
10/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko työpaikkasi tämä on?

Vierailija
11/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo elämänmuutos, mutta eihän kukaan ole heti kypsä uudessa työssään: pitää ensin tottua uusiin työkuvioihin ja tapoihin ja rakennukseen jne.

Minusta on bullshittiä puhua, että uusi tyyppi olisi kuin osa vanhaa porukkaa heti alusta lähtien. Ei kukaan voi olla.

Työskentelen yksin, tapaan muuta porukkaa kerran viikossa.

Tämä ei vain tunnu hyvältä. Anna aikaa...mutta kun aamut menee itkiessä. Ahdistaa ajatus, että TAAS olisi PAKKO.

ap

Vierailija
12/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo vastasin niin en taida olla riittävän sosiaalinen tuohon työhön + luonteeni.

En tiedä onko alun sopeutumisvaikeuksia.

Viimeksi, kun sinnittelin töissä jossa voin pahoin niin siitä seurasi se, että jäin monen kuukauden saikulle ja lopulta jäin työstä kokoaan pois.

ap

Itsekin olen sellainen että voin kyllä tehdä monenlaista työtä enkä luule että töissä kuuluu olla kivaa, mutta mulla myös tuo epäsosiaalisuus ja suoranainen sos. tilanteiden pelko tekee kyllä sen että paljon luontevaa sosiaalisuutta vaativat työt on ihan pois kyseestä. Ei minusta tule puhelinmyyjää eikä autokauppiasta... Onneksi maailmassa on töitä joissa saa nyhertää itsekseen rauhassakin vielä.

Vierailija
13/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei aina ole kivaa.

Vierailija
14/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ei ollut ollenkaan sitä mihin olin hakenut ja siinä oli paljon muitakin työnantajasta johtuvia ongelmia, jotka huomasi muutkin kuin vain minä. Kolmannen päivän jälkeen jatkoin työnhakua...

Ehdin koeajan puitteissa löytää uuden työn ja vaikka en olisi löytänyt, olisin silti lähtenyt, koska kyseessä oli pitkä määräaikaisuus.

Kyllä sen oikeasti tietää jo muutamassa päivässä, onko työ jotain ihan mahdotonta. Mielenterveys on niin paljon työtä arvokkaampaa, että älä pilaa sitä paskassa työssä!

Vierailija
15/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tyyppejä jotka eivät sopeudu sitten mihinkään. Aina on jotain hirmuisen kurjaa ja kinkkistä joka työssä. Eikä sua ymmärretä, ei sitten lainkaan?

Hohhoh, eipä tää munkaan duuni mitään nauramista jatkuvalla syötöllä ole, mutta TÖITÄ ON VAAN PAKKO TEHDÄ.

Ei minulla ole varaa itkeä, jos työ ei olekkaan hirmuisen hauskaa kokoajan.

Taidat olla AP tämän pullamössösukupolven aapiskirjaesimerkki.

Vierailija
16/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko työpaikkasi tämä on?

Edellisen palveluksessa olin 10 vuotta.

En helpolla lähde. Olen tottunut siihen, että teen sen mitä on sovittu.

Olen muinoin rypenyt suossa.

Olen myös aikaisemmin tehnyt sijaisuuksia ja pätkätöitä ja sovitusti olen hoitanut.

ap

Vierailija
17/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai varaa aika psykologilta. Joko ala on sinulle ihan väärä tai sitten sinulla on mielenterveyteen liittyviä ongelmia, jotka pitää hoitaa.

Vierailija
18/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai valehtelitko työhaastattelussa osaavasi enemmän kuin oikeasti osaat?

Onko työsi tylsää ja puuduttavaa?

Onko palkkaus liian pieni työn vaatimuksiin nähden?

Onko työkaverit/pomo nuivia?

Vierailija
19/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisimmin teet jotain myyntityötä itsenäisesti, ja homma ei ole lähtenyt ainakaan vielä luistamaan. Tiedän tunteen koska teen sellaista myös itse. Se on ihan perseestä se fiilis kun hakkaa päätä seinään, myynti ei kulje, laskut alkaa huolettaa (vaikka ei edes olisi huono tilanne) jne. ja mistään ei saa apua.

Jos et kestä sitä, sun on pakko lopettaa. Toinen vaihtoehto on "nostaa pomo seinälle" ja pyytää apua.

Vierailija
20/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitä vähän epäilen...

Niin: sinnittelet koeajan ja etsit samalla koko ajan uutta. Sopimustasi tuskin jatketaan tuolla asenteella, hyvä jos työsuhdettasi ei pureta heti.

Eli, jos vain voit, nyt pakolla vaan, saat ainakin palkkaa hakiessasi uutta työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi